بهترین کرم زیبایی صورت ،کرم های جوان کننده و آبرسان پوست هستند که می توانند چین و چروک های سطحی و ریز پوست را محو کرده و پوست را سفت کنند.کرم های جوان کننده پوست حاوی ویتامین B یا همان پانتنول که نرم کننده و احیا کننده پوست است،می باشند.

مزایای استفاده از کرم های جوانساز پوست

یکی از مشکلاتی که با بالا رفتن سن گریبانگیر افراد می شود کاهش تولید کلاژن در بدن است که موجب بروز عوارضی همچون ایجاد چین و چروک ها ،شل شدگی و افتادگی پوست صورت و گردن می شود و پیری زود هنگام را برای افراد به همراه خواهد داشت .تولید کرم های جوان کننده پوست راهکاری مناسب برای حفظ زیبایی و جوانسازی پوست است که به پوست کمک می کند کلاژن سازی را از سر گرفته و تا حدودی آسیب های پوست را جبران کند البته در نظر داشته باشید استفاده از کرم های جوانسازی را قبل از بروز مشکلات پوستی آغاز کنید.

برای تأثیر گذاری بیشتر کرم های جوانسازی باید به طور دوره ای پوست لایه برداری شده و سلول های مرده از روی سطح پوست باک شود تا کرم های جوانسازی بهترین اثرگذاری بر روی پوست را داشته باشند.

کلینیک پوست و مو و زیبایی در جنوب تهران (4 مورد)

 

مشخصات بهترین کرم جوان کننده پوست

آلودگی های هوا یکی از بزرگترین مشکلات در جهت ایجاد آسیب های پوستی است و کرم های جوان کننده باید ضد رادیکال آزاد باشند و قدرت ترمیم و بازسازی سلول های فعال سازی سنتز کلاژن طبیعی پوست ،حاوی شی باتر و هیالورونیک برای شادابی و رطوبت رسانی به پوست را داشته باشد.

مشخصات محصولات جوانسازی کلاژن

این محصولات سرشار از کلاژن و املاح معدنی دریایی بوده و در برابر علائم پیری و آسیب های پوستی بسیار مؤثر هستند و موجب صاف کردن خطوط خفیف و ریز بر روی پوست خواهد شد. و در کنار رفع چین و چروک ها ،پوست را نرم و لطیف و شاداب می کند.

مشخصات محصولات هیالورونیک

این محصولات حاوی هیالورونیک دریایی و محرک پیوند اسید هیالورونیک بوده و با پرکردن چین و چروک های و خطوط عمیق خنده ،اخم و پیشانی و داشتن قدرت بازسازی و مرطوب کنندگی بالا در جوانسازی پوست بسیار مؤثر هستند.

مشخصات کرم های لیفتینگ

کرم های لیفتینگ محصولات سیلیسیوم سرشار از کامپلکس هیالورونیک دریایی ، ماتریکسل 6 ،جلبک دریایی ، شی باتر و روغن جوجوبا بوده و قادر است چین و چروک های پوست را پرکرده و سطحی صاف ایجاد کند و همچنین پوست را سفت کرده و افتادگی پوست را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

کرم های لیفتینگ نقش محافظ برای هیالورونیک طبیعی پوست را دارا بوده و قادر است رطوبت رسانی و تغذیه پوست را به خوبی بر عهده بگیرد و در رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست صورت و گردن نیز نقشی مهم دارد.

مشخصات کرم ضد پیری و هورمون رسان پوست

محصولات اکسپشنال حاوی هورمون های طبیعی جلبک های دریایی بوده و برای افرادی که به دلیل یائسگی هورمون مورد نیاز در بدنشان وجود ندارد بسیار مؤثر است .استفاده از این کرم برای خانم هایی که یائسه نشده اند پیشنهاد نمی شود.

انواع کرم پمپی کامان

 

طریقه مصرف کرم های جوان کننده

برای استفاده از کرم های جوان کننده باید قبل از استفاده پوست را کاملاٌ تمیز کرده و روزی دو مرتبه مقدار مناسبی از کرم را روی پوست ماساژ دهید تا کرم جذب پوست شود.برای جذب بهتر کرم، با ملایمت به صورت ضربه بزنید تا کرم کاملاً جذب پوست شود.

بهترین کرم های زیبا سازی پوست

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده پرودرما مدل SPF60

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده پرودرما مدل SPF60

حجم محصول : 40 میلی لیتر
وزن محصول : 40 گرم
مناسب برای : پوست های معمولی و خشک
خاصیت ضد آفتاب : SPF60
نوع محفظه نگه دارنده : تیوپی

کرم جوان سازی ویوودرم مدل Nourishing

حجم محصول : 50 میلی لیتر
کشور مبدأ برند : ایران
ویتامین : حاوی ویتامین A
نوع محفظه نگه دارنده : تیوپی

 

کرم ساینده و پاک کننده هیدوردرم

پک آبرسان و جوان کننده کانسه مدل HR

پک آبرسان و جوان کننده کانسه مدل HR

حجم محصول : 500 میلی لیتر
مناسب پوست های : خشک ، معمولی ، حساس ،انواع پوست
نوع محفظه نگه دارنده : تبوپی

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده سی گل مدل Sunpro

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده سی گل مدل Sunpro

کرم نرم کننده پانی دراگ مدل جوانه گندم کد A001

کرم نرم کننده پانی دراگ مدل جوانه گندم کد A001

حجم محصول : 125 میلی لیتر
مناسب پوست های : انواع پوست ها
نوع محفظه نگه دارنده : پمپی