پیری زودرس در افراد مشکلی مهم است که می توان با رعایت برخی نکات در جوانسازی پوست و به تأخیر انداخت آن تا حدود زیادی موفق بود. اما اگر پیری زودهنگام به سراغتان آمده وقت آن رسیده تا روش هایی مناسب برای رفع مشکل خود را بیابید تا اگر بطور کامل هم از مشکلات پوستی خلاص نشدید حداقل این مشکلات را تا حدود زیادی کم کرده و پیری را که پروسه ای طبیعی در انسان ها است را کمی به تعویق بیندازید.

مواردی که پیری زودرس برایتان به همراه خواهد داشت مانند: چین و چروک های پوستی ، جوش ، لک و مک ها ، افتادگی پوست و … می توانند با اجرای برخی روش های کلینیکالی و خانگی قابل رفع هستند و فقط کافیست بهترین روشی که مناسب پوستتان است انتخاب کنید.

استفاده از روش های خانگی مانند استفاده از ماسک های خانگی و شرکتی ،دستگاه های لیفت خانگی و کرم ها همگی می توانند در جوانسازی پوست مؤثر باشند اما تأثیر گذاری آنها مربوط به این مسئله است که از چه زمانی استفاده از آنها را آغاز کرده باشید چون هر قدر قبل از شروع مشکلات پوستی روش های خانگی را آغاز کنید نتیجه بخشی بهتری برایتان خواهد داشت.

روش های کلینیکال در زمان کوتاه تری برایتان نتیجه بخش خواهد بود و می تواند تا حدودی مشکلات و ناهنجاری های ایجاد شده در اثر بالارفتن سن را برطرف کند ولی در نظر داشته باشید که روش های متفاوت کلینیکی برای انواع پوست می تواند درصد نتیجه بخشی متفاوتی داشته باشد.

کرم جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با لیزر

در روش لیزر درمانی پرتوهای کوتاه و متمرکز به پوست تابانده می شوند این پرتوها موجب افزایش کلاژن سازی و رفع مشکلات پوستی خواهد شد.در روش لیزر درمانی چین و چروک ها و ناهنجاری های پوستی کاهش یافته و جای جوش و لک های پوستی محو خواهد شد.

جوانسازی پوست

چند نمونه از بهترین روش های لیزر پوست

اندولیفت

اندولیفت با تابش پرتوهای لیزر به بافت پوست موجب بالا کشیده شدن بافت پوست می شود و با این کار چین و چروک صورت محو خواهد شد و همچنین کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد.در این روش پرتو لیزر به ضخامت یک تار مو به زیر پوست نفوذ کرده و بافت پوست را تجزیه می کند تا پوست بالا کشیده شود.این روش کم تهاجمی بوده و در یک جلسه انجام می شود و روشی بسیار به صرفه و مناسب برای جوانسازی پوست می باشد.البته توجه داشته باشید که نوع دستگاه کاربردی برای پوست شما باید با توجه به نظر پزشک باشد.

 فرکشنال

فرکشنال CO2 با دی اکسید کربن عمل جوانسازی را اجرا می کند بدین ترتیب که با تابش پرتو لیزر به بافت پوست چین و چروک های پوست ،لکه ها و خال هایی که بر اثر تابش نور خورشید ایجاد شده اند و همچنین جای زخم ناشی از آکنه ها و جوش ها را از بین برده و پوست را شفاف و شاداب کند.

استفاده از فرکشنال برای پوست هایی که افتادگی شدید دارند بسیار کاربردی خواهد بود.در استفاده از این دستگاه دو روش لایه برداری و بدون لایه برداری وجود دارد که اکثر پزشکان روش بدون لایه برداری را پیشنهاد می دهند که علت آن کوتاه تر شدن دوره ی نقاهت است که البته عوارض ناخوشایندی در هیچ یک از این دو روش وجود ندارد.

 

آر اف فرکشنال

این دستگاه از روش های کم تهاجمی بوده و با امواج رادیویی با نفوذ به لایه پوست کلاژن سازی را افزایش می دهند همچنین این امواج فیبروپلازی بدن را فعال کرده و به کلاژن سازی بیشتر و تنظیم آن کمک شایانی می کنند.در این روش درمانی منافذ پوست بهبود یافته ، جای زخم از بین می رود و پوست سفت می شود و آکنه های کیستی ،ترک و چین و چروک های پوست نیز کاهش یافته و محو می شوند.

کلاژن سازی در پوست

 

مارا همراهی کنید در پیج اینستاگرام ایرانا بیوتی