آرایش عروس ایرانی باعث زیباتر شدن خانم ها در شب عروسی شان می شود . آرایش عروس  باید با دقت و تمرکز کامل انجام شود و فردی که مسئولیت این کار را برعهده دارد باید مهارت و تجربه لازم را برای انجام میکاپ داشته باشد . آرایش یا میکاپ در حقیقت به معنای پیرایش و آرایش صورت با استفاده از ابزار و مواد آرایشی با کیفیت و مرغوب است . در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با آرایش عروس ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، امیدواریم با مطالعه این مقاله آگاهی شما در این زمینه کامل گردد . با ایرانابیوتی همراه شوید…

جهت مشاهده لیست بهترین سالن های زیبایی عروس و مشاهده نمونه کار ها و اطلاعات تماس میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

بهترین سالن زیبایی در بوشهر

هر آنچه که باید در رابطه با آرایش عروس ایرانی بدانید

یکی از موارد مهمی که در شب عروسی بسیار مهم است مدل آرایش عروس ایرانی می باشد . امروزه انواع مختلف آرایش عروس ایرانی وجود دارد . البته بهتر است بدانید در فرهنگ های مختلف نوع آرایش عروس متفاوت است . بنابراین در هر کشوری نوع آرایش عروس متناسب با فرهنگ همان کشور می باشد . بنابراین مدل های میکاپ عروس کاملا با هم متفاوت هستند ، به عنوان مدل آرایش عروس عربی کاملا با آرایش عروس ایرانی متفاوت است . در آرایش های عربی ، میکاپ آرتیست بر روی آرایش چشم تمرکز می کند .

در آرایش عروس اروپایی که امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار است ، آرایش عروس ساده می باشد و ظاهر طبیعی عروس حفظ می شود . البته شاید با خود فکر کنید که عروس های اروپایی آرایش ندارند اما این چنین نیست ، اروپایی ها همانند سایر کشورها میکاپ کامل را انجام می دهند ، اما رنگ هایی که در آرایش مورد استفاده قرار می گیرند ملایم هستند و عروس در شب عروسی ظاهر طبیعی خواهد داشت . آرایش عروس ایرانی مابین آرایش عربی و اروپایی است و ترکیبی از این دو توانسته آرایش عروس ایرانی را تشکیل دهد .

 

لینک های مفید:
مزون لباس عروس

 
آرایش عروس ایرانی

انواع مدل آرایش عروس ایرانی در سال 2020

قطعا عروس خانم نمی تواند به تنهایی مدل آرایش صورت خود را انتخاب کند ، بنابراین بهتر است در چنین شرایطی از یک فرد حرفه ای که منظور همان میکاپ آرتیست است راهنمایی و مشورت بگیرید . اما لازم به ذکر است که برای انتخاب مدل آرایش عروس ایرانی ، مدل مو بسیار تاثیر گذار است و توصیه می کنم  بر روی مدل های مختلف پافشاری نکنید و به توصیه آرایشگر خود توجه کنید . برای انتخاب مدل آرایش عروس تنها به عکس های موجود در اینترنت اکتفا نکنید ، بهتر است به آرایشگر خود مراجعه کنید و سپس با توجه به فرم صورتتان مدلی که با چهره و نوع آرایش مورد نظر شما هماهنگی دارد را انتخاب نمایید .

در رابطه با گریم و میکاپ عروس لازم به ذکر است که هدف از آرایش عروس ایرانی زیباتر شدن چهره شما می باشد ، هم چنین گریم عروس باعث پوشش دهی عیوب صورت شما خواهد شد . قبل از انجام آرایش توصیه می کنم نوع و شرایطی پوستی خود را با آرایشگر در میان بگذارید .

بهترین سالن زیبایی در تجریش غرب تهران

معرفی مرکز تخصصی آرایش عروس ایرانی

سالن زیبایی ایرانابیوتی به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون تخصصی مو ، بافت مو کودک ، بوتاکس مو ، سامبره ، تاتو موقت ، اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ، بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز ابرو ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، گریم عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش ، آمبره موی کوتاه و بلند ، میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتین مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود.