معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری در غرب تهران با ارائه ی کلیه دوره های آموزش آرایشگری با مدرک معتبر در ایران و دیگر کشورها زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و استفاده از اساتید مجرب و متخصص در هر دوره ارایشگری ،دوره های آموزشی در زمانبندی منظم و در مکانی مناسب و بهداشتی در غرب تهران آماده ارائه ی خدمات به هنرجویان می باشد.

آکادمی شهرزاد میرزارضا

با مدرس رسمی مستر آکادمی فی آلمان و فنی حرفه ای کشور
شماره تماس : 09122054630
نشانی : غرب تهران – شهرک غرب – بلوار خوردین  – توحید دوم – پلاک 11
تاتو

آموزشگاه آرایشگری ارنیکا

با آموزش 27 رشته آرایشی با مدرک بین المللی 
شماره تماس :88622874 – 88622875 – 09123485711
نشانی : تهران – یوسف آباد – خیابان 64 بهمن بیگی – پلاک 10/1 – واحد 14
دوره آموزشی تاتو

آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار

با مدیریت سرکار خانم مرضیه جعفریانی 

با ارائه ی 40 رشته تخصصی زیر نظر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین زیر نظر دانشگاه علمی و کاربردی 

شماره تماس : 44065016 – 44953816 – 09124476274

نشانی : تهران – بلوار فردوس – فلکه دوم صادقیه – آریا شهر

 

دوره آموزشی تاتو

 

امروزه توجه به زیبایی و زیبا شدن بسیار در میان افراد پرطرفدار بوده از این رو حرفه ی آرایشگری از مشاغل با درآمد بالا است که حتی امکان مهاجرت کاری را نیز به شاغلین این رشته محیا می کند.برای رسیدن به درجه ای که جزء بهترین ها در ارایشگری باشید باید در آموزشگاه آرایشگری معتبر،دوره های آموزشی خود را طی کرده و تمرین و تکرار فراوانی داشته باشید تا به سطحی برسید که بتوانید آرایشگری را به طور حرفه ای آموخته و به عنوان آرایشگری با مهارت بالا و تخصصی مشغول به کار شوید.

 

چگونه بهترین آموزشگاه آرایشگری را بشناسیم؟

برای انتخاب آموزشگاه های آرایشگری معتبر و کاربلد باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید که نکاتی کلیدی در انتخابی بی نقص خواهند بود.در ادامه ویژگی های مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری را بررسی خواهیم کرد.

  1. معتبر بودن آموزشگاه : توجه ویژه به معتبر بودن آموزشگاه به هنرجو کمک می کند تا در مکانی آموزش ببیند که از نظر دیگر مراکز معتبر بوده و زیر نظر مرکز علمی معتبر مشغول به کار باشد و کلیه استاندارهای یک آموزشگاه آرایشگری معتبر را رعایت کند.
  2. داشتن زمانبندی دقیق در برگزاری دوره های آموزشی : یک آموزشگاه آرایشگری معتبر باید برنامه آموزشی جامع و مناسب داشته و دوره های آموزشی به طور مرتب و منظم اجرا شوند.
  3. ارائه ی مدرک معتبر : آموزشگاه باید در حدی اعتبار داشته باشد که بتواند پس از پایان دوره مدرکی معتبر به هنرجویان ارائه کند که در کشور ایران و دیگر کشورها اعتبار داشته باشد.
  4. اساتید مجرب و حرفه ای : داشتن اساتید مجرب و حرفه ای برای هر رشته از آرایشگری بسیار اهمیت دارد تا تدریس به درستی و کامل توسط اساتید دوره دیده اجرا شود.
  5. تدریس کامل و اصولی : باید سطح آموزش بالا بوده و به طور کامل و جامع ارائه شود .
  6. آموزش کلیه رشته های آرایشی : یک آموزشگاه خوب باید بتواند کلیه رشته های آرایشگری را آموزش دهد تا هنرجویان بدون دغدغه بتوانند رشته های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت آموزش ببینند.
  7. رعایت بهداشت : از موارد مهم دیگر در آموزشگاه ها رعایت کلیه نکات بهداشتی است تا هنرجویان در محیطی سالم به یادگیری بپردازند.
  8. محیطی مناسب : داشتن محیط مناسب با سرویس بهداشتی و سالن آموزشی تمیز و مرتب به گونه ای که فضای کافی برای آموزش هنرجویان وجود داشته باشد از دیگر خصوصیات یک آموزشگاه مناسب است.
  9. تضمین ورود به بازار کار : این مسئله بسیار مهم است که هنرجو بعد از گذراندن دوره های آموزشی بتواند خود دست به کار شده و مشغول به کار شود.
  10. تکرار و تمرین : هر قدر آموزش شما بی نقص انجام شده باشد ولی باز هم نیاز است که تکرار و تمرین داشته باشید تا معایب کار رفع شده و تمرین لازم را برای ارائه ی بهترین کار اجرایی برای مشتریان داشته باشید.

ما را همراهی کنید در پیج اینستاگرام ایرانا بیوتی