اولین چیزی که در آرایش یک خانم به چشم می خورد رنگ زژ لب اوست که می تواند با تن رنگ های مختلف آرایش صورت را کاملاٌ تحت تأثیر خود قرار دهد و ظاهر را متفاوت جلوه دهد .خانم ها هر قدر مهارتی در آرایش نداشته باشند اما استفاده از رژلب را می دانند و اکثراً استفاده می کنند تا چهره خود را شاد و بشاش نشان دهند .هزاران سال است که خانم ها از انواع رژلب ها برای زیباتر شدن استفاده می کنند و امروزه نیز این محصول در انواع متنوع با رنگ های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند .تنوع رنگ های رژلب ها بسیار فراوان بوده و انتخاب بهترین رنگ مناسب چهره و آرایش را سخت کرده است .مادر این مقاله قصد داریم شما را برای انتخابی بهتر راهنمایی کنیم ،پس در ادامه با ما باشید :

کلینیک دندانپزشکی

رژلب چیست ؟

رژلب محصولی آرایشی برای رنگ دهی به لب هاست که می تواند در کنار رنگ دهی ،کاربردهایی همچون نرم کردن و درخشنده کردن لب ها باشد .این محصول با فرمول های متنوعی ساخته شده که برخی از آنها خاصیت درمانی برای لبهای خشک و آسیب دیده را نیز دارند .

انواع رژلب

رژلب مات : این دسته از رژها رنگ ماتی دارند و نور را منعکس نمی کنند و حالتی مخملی داشته و رنگ غنی و فشرده ای دارند .این رژها ماندگاری بالایی دارند و بافت آنها سفت است. اما این نوع از رژها خشک هستند .

رژهای نیمه مات : رژهای نیمه مات ترکیبی از رژهای مات و براق هستند که لب ها را نرم و لطیف کرده و بهترین ویژگی های رژهای براق و مات در آنها موجود است .این دسته از رژها رطوبت و آبرسانی لازم را به لب انجام داده و حس خوبی به لب ها می دهند .ماندگاری این رژها کمتر از رژهای مات و بیشتر از رژهای براق است .

رژهای کرمی : این نوع از رژلب ها براق و درخشان بوده اما پوشانندگی بیشتری نسبت به انواع رژلب های براق دارند .در این نوع از رژ ها ترکیبات مومی بیشتری به کار می رود این مطلب موجب افزایش ماندگاری رژ بر روی لب می شود و در انواع رژلب براق – مخملی و اکلیلی ،تولید شده اند .

رژهای مخملی : از پرطرفدار ترین رژها این دسته از رژها هستند که لب را حجیم تر و برجسته تر نشان داده و به لب ها لطافت می بخشد .

رژهای براق : این دسته از رژها همان طور که از نامش مشخص است ،براق و درخشان بوده و حجم دهنده نیز می باشند . رژهای براق آبرسانی خوبی داشته و لب ها را لطیف می کنند اما همان طور که مشخص است رژهای با ترکیبات مرطوب سریع تر از روی لب پاک می شوند .

رژهای 24 ساعته : این دسته از رژها می توانند تا 24 ساعت روی لب باقی بمانند که البته انواع بسیار ارزان قیمت آنها لب ها را بسیار خشک می کنند که به هیچ وجه مطلوب نیست اما برخی از انواع این رژ لب ها به صورت جامد یا مایع از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند .پیشنها ما به شما استفاده از مارک های معتبر در رژلب ها است تا هم سلامت لب هایتان حفظ شود و هم با استفاده از رژهای غیر بهداشتنی سرب اضافی وارد بدنتان نکنید .

لاک لب : یکی دیگر از انواع رژ لب ها که ماندگاری بسیار بالایی دارند انواع لاک لب ها هستند که شبیه لاک ناخن می باشند و بو ندارند .

فواید رژلب های 24 ساعته : این نوع از رژلب ها به راحتی همراه غذا و آب خوردن پاک نمی شوند پس هم دوام بالایی دارند و هم نیازی نیست زود به زود تمدید شوند و اگر سرکار یا در مجلسی هستید که امکان تجدید رژلب نیست دچار مشکل نمی شوید .

انتخاب رنگ رژلب

پس از آرایش نوبت به رژلب می رسد که باید بهترین و مناسب ترین رنگ انتخاب شود .انتخاب رنگ رژلب است ،در اکثر موارد خانم ها رنگ های ملایم تر را ترجیح می دهند مگر برای میهمانی ها و مراسم رسمی ، رژلب ها نتیجه  ی نهایی آرایش چهره را مشخص می کنند پس بهتر است در انتخاب رنگ دقت کرده و رنگ رژ را با رنگ بقیه ی ارایش و لباس خود ست کنید . رنگ پوست نیز در انتخاب رنگ رژلب اهمیت دارد ،پس برای زیبا تر شدن و جذاب شدن چهره به این موارد دقت فرمایید .

فروش انواع صابون های آرایشی و بهداشتی

صابون طلا و خاویار

صابون عسل 

نقاشی ساختمان با قیمت مناسب و کیفیت ممتاز