جشن عروسی از اتفاقات بسیار مهم در زندگی هر عروس و دامادی است که فقط یک بار در زندگی شخص اتفاق می افتد و به همین دلیل برگزاری این جشن به بهترین شکل ممکن برای عروس و داماد ها و خانواده های آنها بسیار حائز اهمیت است .معرفی باغ تالار و تالار در دماوند با مشخصات ،شماره تماس و آدرس در شهر زیبای دماوند برای افرادی که در شرق تهران یا در شهرهای اطراف دماوند زندگی می کنند برای سهولت در انتخاب بهترین باغ تالار ها تا جشن عروسی رویایی و خاطره انگیز برگزار شود در این سایت معرفی می شود.

معرفی لیست بهترین باغ تالار و تالار در دماوند

1- تالار پذیرایی قصر سیمرغ

با مدیریت : ضیائی

نشانی : دماوند – گیلاوند – خیابان 9 دی (سپاه) – انتهای کوچه نهم – تالار پذیرایی قصر سیمرغ

شماره تماس : 76334277-021  _  76334780-021  _  76334188-021

ظرفیت میهمانان : 50 نفر تا 450 نفر

برگزاری مجالس : عقد و عروسی – نامزدی – حنابندان – تولد – سمینار – افطاری – ترحیم

تخفیف لحظه آخر : ندارد
تالار پذیرایی قصر سیمرغ با سابقه 25 ساله در برگزاری تشریفات و مجالس به بهترین شکل ممکن ،واقع در شهر بسیار زیبای دماوند با ظرفیت 450 نفر و دکوراسیونی بسیار جذاب ، فاخر و شیک دارای امکانات رفاهی مناسب در جهت پذیرایی به بهترین شکل و رضایت مندی کامل میهمانان در این باغ تالار برای برگزاری هر چه بهتر جشن عروسی رویایی و خاطره انگیز برای عروس خانم ها و آقا داماد های عزیز.
از امکانات ویژه در این تالار می توان به : پارکینگ اختصاصی – اتاق عقد مجزا – سفره خانه سنتی – ورودی VIP عروس و داماد – فضای باز زیبا – منوهای متنوع غذاهای با کیفیت و ممتاز  ،اشاره کرد.

2- تالار پذیرایی آسمان

با مدیریت :

نشانی : دماوند – گیلاوند – ابتدای دمادشت پشت شهرداری – ساختمان آسمان دماوند

شماره تماس : 76332669-021 _ 76332629-021

ظرفیت میهمانان : 1000 نفر

برگزاری مجالس : جشن عروسی و عقد – نامزدی – حنابندان – تولید و …

تالار پذیرایی آسمان واقع در گیلاوند در ساختمانی بسیار شیک و مجلل تأسیس شده است این تالار با دو سالن مجزا ظرفیتی تا 1000 نفر میهمان را دارا است تا جشن عروسی و عقد رویایی و خاطره انگیز برگزار شود. به کارگیری پرسنل حرفه ای و دوره دیده نیز از مزایای این تالار می باشد.

امکانات تالار پذیرایی آسمان شامل : آسانسور با ظرفیت بالا – پارکینگ با مساحت 4000 متر مربع – با دو سالن مجزا – دکوراسیون بی نظیر با گل آرایی و شمع آرایی – نورپردازی – افکت دود – پخش کلیپ – آتش بازی – اتاق بازی کودک – نور افشانی ، همه و همه از مزایا و امکانات رفاهی این تالار می باشد .

3- تالار پذیرایی باغ امید

با مدیریت : امید

نشانی : دماوند – آبسرد – خیابان بسیج – ابتدای جاده زان – خیابان شکوفه 4 – تالار پذیرایی باغ امید

شماره تماس : 76375980-021

ظرفیت میهمان :

تالار پذیرایی باغ امید واقع در آبسرد دماوند می باشد این تالار مجموعه ای پذیرایی ،توریستی و گردشگری در منطقه دماوند می باشد.برگزاری جشن عروسی و عقد و دیگر مجالس در فضای باغ و برروی استخر به زیبا ترین و رویایی ترین شکل ممکن از مزیت های شگرف این مجموعه می باشد .سالن عقد این تالار ظرفیتی 100 نفر میهمان را دارد .

منطقه ابسرد از مناطق بسیار سرسبز و زیبا است که برای برگزاری جشن عروسی و عقد بی نظیر مکانی بسیار مناسب برای تهرانی ها می باشد .امکانات این باغ تالار شامل : سالن عقد – آسانسور ظرفیت بالا که به علت بیماری کرونا تا 6 نفر مورد استفاده قرار می گیرد – سوییت های مجموعه اقامتی توریستی و گردشگری باغ امید برای گزراندن ماه عسلی دلچسب و …

باغ تالار در دماوند

باغ تالار در دماوند

باغ تالار در دماوند

معرفی بهترین سالن زیبایی در شرق تهران

گروه ساختمانی نقاشی لوکس اجرای نقاشی ساختمان ممتاز  با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت