امروزه آرایش کردن از کارهای مهم اکثر افراد چه آقا و چه خانم محسوب می شود و به طبع آن نیاز به در دسترس بودن مواد و لوازم آرایشی با کیفیت را بسیار افزایش داده است.کشورهای متعددی در دنیای آرایش و بهداشت در حال فعالیت هستند در کشور ما نیز تولید لوازم آرایشی با قدرت و سرعت در حال انجام است و تولید کنندگان این لوازم تلاش دارند مواد آرایشی تولید کنند که با آب و هوا و نوع پوست ایرانیان سازگاری بیشتری داشته باشد.

برند های معتبری در کشورمان در حال تولید لوازم آرایشی هستند که از قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه خارجی برخوردارند و حتی سازگاری بهتر و بیشتری با پوست و موی یک ایرانی دارند اما هنوز برخی در استفاده از محصولات ایرانی واهمه داشته و نگران میزان کیفیت این محصولات هستند .

ما در این مقاله قصد داریم 10 مورد از برترین برند لوازم آرایشی ایرانی را به مشتریان معرفی کنیم تا بدون استرس بتوانند با کیفیت ترین لوازم آرایشی مناسب پوست خود را با قیمت های مناسب خریداری و با کسب بهترین نتیجه در کنار حفظ زیبایی طبیعی ،زیبایی صد چندان را تجربه کنند.

چرا بهتر است از لوازم آرایشی ایرانی استفاده شود؟

چند دلیل عمده در استفاده از لوازم آرایشی ایرانی وجود دارد که با دقت به آنها به این ضرورت پی خواهید برد.

  • در استفاده از لوازم آرایشی خارجی تشخیص اصل بودن برند بسیار سخت است چون یک برند معتبر و پرفروش ممکن است در چندین کشور کپی شود که کیفیت برند اصلی را نخواهد داشت در صورتی که برند های ایرانی تولید کشورمان بوده و به طور مستقیم از تولید کنندگان به مردم عرضه می شوند و می توان بدون دغدغه از این محصولات با کیفیت و اصل استفاده کرد.
  • مواد آرایشی ایرانی بر طبق خصوصیات آب و هوایی و پوست ایرانیان تولید می شوند و چون دقت فراوانی در سازگاری این مواد با پوست ایرانیان شده است مطمئناٌ نتیجه ی حاصله مثبت و با کمترین نقص خواهد بود.
  • اکثر لوازم آرایشی خارجی که در بازار موجود هستند در ایران نمایندگی نداشته و به صورت قاچاق وارد بازار شده اند و نداشتن نمایندگی این برند ها در ایران احتمال تقلبی و فیک بودن این محصولات را به شدت افزایش می دهد.
  • قیمت مناسب لوازم آرایشی ایرانی در کنار کیفیت ممتاز و قابل رقابت بودن با محصولات مشابه خارجی با قیمت های بسیار بالا ، ما را برآن داشته تا به مشتریان پیشنهاد کنیم محصولات ایرانی مصرف کنند.
  • و آخرین کلام با مشتریان اینکه با وجود دلایل ارائه شده در بالا، دلیلی برای ترجیح لوازم آرایشی خارجی به ایرانی وجود نداشته و بهتر است برای حمایت از تولید کنندگان ایرانی و تشکر از زحمات بی دریغشان از لوازم آرایشی با برند های معتبر ایرانی استفاده کنیم تا هم خود و هم هموطنانمان از این انتخاب بهره ببریم.

چرا نباید از لوازم آرایشی بی کیفیت استفاده کنیم ؟

استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت سلامت پوست و مو را به خطر انداخته و چه بسا حتی نتوان هرگز آسیب وارده را جبران کرد پس استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب را به بهانه ی ارزان بودن یا بیشتر در دسترس بودن از برنامه ی آرایشی خود حذف کنید.استفاده از ماده ی آفلاتوکسین B در لوازم آرایشی نامرغوب می تواند موجب بروز انواع سرطان شود این مطلب را هرگز فراموش نکنید و به ترکیبات لوازم آرایشی خود دقت فرمایید.

لوازم آرایشی مای MY

از محصولات با کیفیت ایرانی که سابقه ی طولانی در تولید لوازم ارایشی دارد می توان به برند مای اشاره کرد این محصول در تنوع بی شمار و مناسب با انواع پوست های نرمال ، خشک ، چرب و مختلط و … تولید شده اند. همچنین محصولات متعددی از این برند برای درمان آسیب های مختلف پوست و مو نیز تولید و مورد تأیید پزشکان متخصص و مشتریان قرار گرفته است.

برند مای دارای استاندارد ISO22726 بوده و از معتبرترین استانداردهای بین الملی برخوردار است.محصولات مای در طیف بسیار گسترده در زمینه ی انواع لوازم آرایشی با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجهز ترین لابراتور موجود در خاورمیانه در حال تولید و عرضه به بازار است.

محصولات آرایشی سینره و این لی Cinere & INLAY

دو محصول سینره و این لی از محصولات گروه لابراتورداروهای گیاهی طبیعت زنده می باشد این دو برند بسیار موفق و با کیفیت با مواد گیاهی و بر طبق شرایط آب و هوایی و پوست و موی ایرانیان تولید شده و از تنوع بی شماری در محصولات برخوردار است که خرید انواع لوازم آرایشی گیاهی را از این برند ها راحت کرده است.
محصولات این برند به لوازم آرایشی محدود نشده و انواع لوازم آرایشی با خاصیت درمانی برای آسیب های پوست و مو و همچنین خاصیت محافظتی و تقویت پوست و مو تولید شده اند. انواع لوازم بهداشتی نیز از تولیدات این برند می باشد.

 

محصولات آرایشی کالیستا Callista

برند کالیستا از برند های با کیفیت ایرانی است که با بسته بندی های بسیار زیبا و رنگارنگ به بازار عرضه می شود این محصول تنوع چندانی نسبت به دیگر برند های ایرانی ندارد اما کیفیت آن ممتاز بوده و بر طبق ادعای تولیدکنندگان این برند مواد اولیه ی محصولات این شرکت از اروپا و آمریکا وارد شده و از بهترین مواد اولیه می باشد.

برند کالیستا در آزمایشگاه های ایران تولید شده و صفر تا صد این محصول کاملاً ایرانی است و مواد مضر و سرب و پارابن به هیچ عنوان در محصولات این برند به کار نرفته است از این رو می توانید با آسودگی محصولات این برند را استفاده کنید.

محصولات آرایشی هیدرودرم

برند هیدرودرم از معتبرترین و با کیفیت ترین برند های ایرانی است که در لابراتوار پارس حیان تولید می شود این برند بی نظیر در انواع متنوع لوازم آرایشی را تولید و به بازار عرضه می کند و بزرگترین آزمایشگاه های تولیدات لوازم ارایشی و بهداشتی را در خاورمیانه برخوردار است.از معروف ترین محصولات این برند می توان به محصولات مراقبت از پوست و ضد جوش این برند اشاره کرد که مورد تأیید پزشکان متخصص پوست و طبق استاندارد های بین المللی تولید شده است.

محصولات آرایشی آنیکا

محصولات آنیکا از محصولات تخصصی تولید انواع عطر و بادی اسپلش بوده که محصولات خود را گسترش داده و امروزه کیت رنگ مو و لوازم آرایشی صورت و مراقبت از پوست ،این برند از محصولات با کیفیت ایرانی محسوب می شود که با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان عرضه می شود. محصولات این برند به علت تبلیغات کم و نامناسب چندان برای مشتریان شناخته شده نیست .

 

محصولات آرایشی آموتیا

یکی دیگر از برند های معتبر لوازم آرایشی ایرانی می توان به برند آموتیا اشاره کرد،این برند دارای محصولات بسیار باکیفیت و ممتاز بوده و امتیاز این برند چند سال پیش از کشور ترکیه خریداری  شده است.این برند تحت لیسانس شرکت ایتالیایی در ایران تولید و عرضه می شود.

از محصولات بسیار با کیفیت و پرفروش این برند می توان انواع ریمل  های این برند را نام برد. تولید محصولات متنوع و باکیفیت از سوابق طلایی این برند می باشد که آن را در میان مشتریان جذاب و دوستداشتنی کرده است.

استفاده از روغن آرگان در محصولات این برند بر کیفیت محصولات آن افزوده است و مواد مضر ،پارابن و سرب در این محصولات به هیچ وجه استفاده نشده است.و قابل ذکر است که محصولات این برند نسبت به دیگر برند های ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

محصولات آرایشی شون

برند شون محصول مشترک ایران و آلمان است .طبق توضیحات این برند ،فرمولاسیون و تهیه مواد اولیه این برند توسط شرکت آلمانی انجام شده و تولید و عرضه ی محصولات این برند توسط شرکت ایرانی آریان کیمیا تک اجرا می شود. محصولات این برند از عصاره های گیاهی تولید شده و بر طبق ادعای این شرکت،محصولات این برند در حفظ سلامت طبیعی بسیار مؤثر بوده و ماندگاری طولانی مدتی دارد.

 

برند لوازم آرایشی پریم PRIME

برند پریم در لابراتوار دکتر اخوی در حال تولید و عرضه است. برند پریم موفق به دریافت گواهینامه های معتبر مانند ISO ، HALAL ، SASO شده است. محصولات این برند با تنوع خوبی تولید شده و قادر به زیبا سازی در کنار حفظ زیبایی طبیعی می باشند.محصولات برند پریم در کنار عرضه ی محصولات آرایشی ،محصولات درمانی برای پوست و مو نیز به مشتریان عرضه کرده است.

برند لوازم آرایشی سی گل SEAGULL

یکی دیگر از برند های معتبر تولید شده در لابراتوار اخوی ،برند سی گل می باشد این محصولات متنوع در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو تا انواع لوسیون و کرم های مرطوب کننده و محصولات مناسب کودکان در حال تولید و عرضه به بازار است و توانسته با ارائه ی کیفیت و نتیجه ی عالی پس از استفاده از این محصولات جزء محصولات پرطرفدار و ممتاز خود را به مشتریان معرفی کند.

 

بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب 

 

اجرای نقاشی ساختمان شما با برترین کیفیت و قیمت های بسیار مناسب و ضمانت اجرایی شش تا دو سال در گروه نقاشی ساختمان لوکس ایران