یکی از فعالیت های تجاری که امرزه جایگاه ویژه ای یافته ارزهای دیجیتال و بیت کوین است که برای افراد تازه وارد شاید کمی گیج کننده باشند.ما در این مقاله سعی داریم در کنار معرفی برترین مدرس ارزهای دیجیتال افراد تازه وارد را کمی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کنیم .پس در ادامه با ما باشید:

ارز دیجیتال

ارز های دیجیتال چیست؟

اولین سوالی که در رابطه با ارزهای دیجیتال پیش می آید این است که اصلاً ارز دیجیتال چیست ؟ارز دیجیتال ،پول مجازی،رمز نگاری شده،غیر متمرکز و مبتنی بر فناوری بلاک چین است . از ویژگی های اصلی در این ارزها توجه به این نکته است که رمزارزها، توسط هیچ مرجع مرکزی صادر نشده و دولت ها در مدیریت و حفظ این رمز ارزها دخالتی ندارند.

بیت کوین و اتریوم از محبوب ترین ارزهای دیجیتال هستند که امروزه بیش از 5000 رمز ارز مختلف در گردش هستند.و روشی بسیار پرسود محسوب می شوند ،ارزهای رمز نگاری شده مبتنی بر سیستمی هستند که بر اساس آن امکان پرداخت امن به صورت آنلاین امکان پذیر است از این رو می توان از این ارزهای دیجیتال برای خرید کالا و خدمات مختلف استفاده کرد.

ارزهای رمز نگاری شده بر پایه سیسمتی بنیان گذاری شده اند که امکان پرداخت امن به صورت آنلاین فراهم بوده و می توان حتی برای خرید کالا و خدمات مختلف از این ارزهای دیجیتالی به راحتی استفاده کرد و همچنین تمام معاملات رمز ارزها توسط قدرت محاسباتی بسیار بالا تأیید می شود و نسبت به روش های سنتی،هزینه معاملاتی در آن بسیار کم می باشد.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که اولین بار توسط فردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو طراحی و معرفی شد.بیت کوین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز بوده و بدون بانک مرکزی یا یک مدیر واحد می تواند بدون واسطه ،از یک کاربر به کاربر دیگر در شبکه بالاک چین ارسای و دریافت شود.

ماینینگ یعنی چه ؟

ماینیک یعنی حل مسائل پیچیده ریاضی توسط کامپیوتر .وقتی شما مسائل پیچیده تری حل می کنید در شبکه بیت کوین مزد بیشتری می گیرید.ماینیگ امروزه در حال سخت تر شدن است چون معادلات ریاضی روز به روز پیچیده تر و سخت تر می شود از این رو برای کسب درآمد بیشتر از ماینیگ، نیاز به سخت افزارهای جدید و گرانقیمت تر است.

کیف پول ارز دیجیتال یعنی چه ؟

یکی از ابزار مهم در معاملات دیجیتال ،کیف پول ارز دیجیتال است که در این کیف ها برخلاف کیفی های واقعی ارز فیزیکی قرار نمی گیرد بلکه فقط کلیدهای عمومی  خصوصی مربوط به بالاک چین ،وجود دارد.این کلید ها برای پرداخت یا دریافت ارزهای دیجیتال ضروری است.

در ادامه شما را با برخی از مدرسین برتر ارز دیجیتال آشنا می کنیم تا در صورت تمایل به شرکت در تجارت ارز دیجیتال با علم و دانش کامل بتوانید وارد این تجارت جذاب شوید.

ارز دیجیتال

مدرس ارزهای دیجیتال مهدیار حاجی علی

صرافی و ارز دیجیتال

معرفی مشاغل شما در سایت ایرانا بیوتی 

گروه نقاشی ساختمان با قیمت های مناسب و ضمانت کیفیت در صورت تمایل کلیک کنید