معرفی بهترین آموزشگاه زبان در تهران با وجود تعداد بالای موسسات زبان کار بسیار دشواری است اما ما تلاش کرده ایم تا با مقایسه موسسات زبان در بخش های مختلف که در ادامه گفته شده و با در نظر گرفتن نظرات کاربران در کامنت ها و پیام های ارسالی لیستی از برترین آموزشگاه های زبان تهیه کرده ایم که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید و با اشتراک گذاشتن نظرات خود ما را در بروز رسانی این لیست یاری کنید.

مزایای اطلاع از بهترین آموزشگاه زبان

با توجه به شرایط فعلی بسیاری از افراد علاقه به مهاجرت دارند و قصد دارند طی یک انتخاب مناسب و درست در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا زبان مورد نظر خود را بیاموزند پس بسیاری از زبان آموزان به دلیل زمان کم برای مهاجرت یا هزینه و زمانی که باید برای یادگیری زبان بگذارند نمیتوانند در پی یافتن بهترین آموزشگاه زبان چندین موسسه را ثبت نام کنند و خود تجربه کنند پس وب سایت ایرانا با هدف تسهیل پیدا کردن برترین موسسات سعی در یاری زبان آموزان دارد.

بهترین آموزشگاه زبان در شرق تهران(4 مورد از نظر زبان آموزان)

 

گزینه های موثر در معرفی بهترین آموزشگاه زبان

  • سابقه کار اساتید در آموزش زبان
  • سطح استادان
  • آزمون های ورودی برای سطح بندی زبان آموزان
  • محیط و فضای تمیز و تهویه مناسب مخصوصا برای دوره کرونا
  • امکانات آموزشی (اسپیکر – ویدیو های آموزشی – داشتن سیستم های صوتی و تصویری در کلاس ها – و…)
  • متد های آموزشی
  • فعالیت های ارتقاع سطح آموزش برای زبان آموزان
  • رفتار کادر اداری و آموزشی با زبان آموز
  • تعداد کلاس ها و کمترین میزان کنسلی های کلاس
  • دسترسی موسسه
  • رفتار مناسب جهت حل مشکلات زبان آموز
  • نظرات زبان آموزان

نکته : با توجه به تغییرات مداوم در امکانات و اساتید موسسات و تلاش مداوم برای بهتر شدن امکان دارد به مرور موسسات دیگری لایق بودن در لیست بهترین ها باشند یا برخی از موسسات به دلیل کم کاری باید از لیست حذف شوند بنابراین ما از زبان آموزان انتظار داریم تا با نظرات خود در زیر همین مطلب با به اشتراک گذاشتن نظراتشان ما را در معرفی بهترین ها کمک کنند.

مجوز های لازم برای آموزشگاه های زبان

آموزشگاه های معتبر در تهران با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش و گواهی نامه ی بین المللی 2008-ISO 9001 در مدیریت کیفیت ،دپارتمان های تخصصی و مجزا آمادگی آزمون های آیلتس و تافل با بهره گیری از مجرب ترین اساتید تهران و کشور با هزاران کارنامه درخشان آیلتس و تافل . آموزش مجزا برای بزرگسالان ،کودکان ،نوجوانان با استاندارد های بین المللی آموزش زبان انگلیسی.

آموزش زبان های انگلیسی – فرانسه – آلمانی و ترکی استانبولی با تسلط کامل بر این زبان ها در سطح مبتدی و دوره های فشرده و نیمه فشرده،چند ماه با ارائه ی کارنامه های موفق IELTS و TOEFL iBT برای زبان آموزان پرتلاش و مسمم با کلاس های مجهز و استاندارد و کلیه وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب…

در ادامه با ما باشید با معرفی چند مورد از بهترین آموزشگاه های زبان

بهترین موسسه زبان

آموزشگاه زبان اسپیکان

موسسه زبان اسپیکان با دو شعبه فعال در تهران و بیش از یک دهه سابقه در آموزش زبان که در سالهای اخیر هم توانسته بسیاری از زبان های مهم از جمله آلمانی و فرانسوی و … را یا کیفیت بالایی تدریس کند. که پیشرفت این مجموعه به دلیل مدیریت صحیح آن و رسیدگی و اهمیت دادن با زبان آموزان بوده که باعث شده رضایت زبان آموزان خود را کسب کند.

آدرس شعبه تهرانپارس : تهران – تهرانپارس – فلکه اول – خیابان گلبرگ – بین چهارراه کیخسرو و رشید – پلاک 54

شماره تماس موسسه : 77742004-021

بهترین آموزشگاه زبان در تهران

آموزشگاه زبان پردیسان

موسسه زبان پردیسان یک نام آشنا برای اشخاصی که در یادگیری زبان فعالیت داشته اند موسسه پردیسان با داشتن 10 شعبه در سراسر تهران توانسته دسرسی را برای زبان آموزان خود تسهیل دهد.
موسسه زبان پردیسان علاوه بر زبان انگلیسی زبان های پر طرفداری مانند فرانسوی – آلمانی و ترکی را آموزش میدهد.
آدرس موسسه : تهران – تهرانپارس – فلکه اول تهرانپارس – نبش 148 شرقی – پلاک 70 – شعبه دوم آموزشگاه زبان پردیسان
شماره تماس موسسه : 77744957-021
آمورشگاه زبان در غرب تهران

آموزشگاه زبان سفیر

شاید اسم سفیر به تنهایی بتواند تضمین آموزش زبان آموز باشد اسمی که سالهاست در اوج قرار دارد و کمتر کسی را میتوان یافت که سفیر جزوه اولین انتخاب های آن نباشد. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده تا موسسه سفیر همیشه در لیست بهترین ها باشد سختگیری های این مجموعه برای اسختدام استاد های خود است که هم از نظر کیفیت آموزش و هم از نظر سطح استادان را فیلتر میکنند و همین باعث شده تا اسمی معتبر در این حوزه باشند.
آدرس شعبه مرکزی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان یزدانیان، پلاک 14

شماره تماس موسسه : 84346-021

آموزشگاه زبان در غرب تهران

 

 

آموزشگاه زبان ایران اروپا

آموزشگاه زبان ایران اروپا یکی از موسسات با کیفیت است که در سالهای اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و با دو شعبه در غرب تهران فعالیت میکند. موسسه ایران اروپا همیشه یکی از موسسات پیشرو در زمینه ارائه متد های جدید آموزشی بوده و توانسته در یک دهه گذشته رضایت درصد بالایی از رضایت زبان آموزان خود را کسب کند.
آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس
شماره تماس: 02149109000
بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران

در این مقاله سعی کردیم چهار مورد از بهترین آموزشگاه زبان در تهران را به شما معرفی کنیم که البته خود شما نیز باید قبل از ثبت نام از کسانی که قابل اعتماد هستند مشورت فرمایید .

چگونه بهترین آموزشگاه زبان در تهران را بشناسیم ؟

یکی از سؤالات مهم در این رابطه انتخاب بهترین گزینه برای یادگیری زبان است که اگر با دقت انتخاب شود می تواند در مدت زمان کوتاه تر نتیجه ی بهتر داشته باشد از این رو ما در ادامه این مقاله به بررسی نکات قابل اهمیت در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در شرق تهران می پردازیم .

تحقیق از زبان آموزان قدیمی تر موسسه

تحقیق در رابطه با نوع آموزش و حرفه ای بودن استادان می تواند از روش های مناسب باشد و با یک تحقیق عاقلانه شما را از انتخاب غلط رها کند .

رفتار مدیران و مشاوران و استادان آموزشگاه زبان

اولین قدم در انتخاب بهترین آموزشگاه در رفتار و توضیحات مدیران و مشاوران است تا شما را با ویژگی ها و هدف های آموزشگاه آشنا کرده تا حس خوبی به زبان آموز بدهند و پس از آن رفتار و نوع آموزش استادان در پیشرفت شما مؤثر خواهند بود .

فضای مناسب در آموزشگاه

اگر فضای موسسه مناسب نباشد آرامش فکری و جسمی مناسب وجود نداشته و زبان آموز نمی تواند حس مثبتی در آموزش زبان را بدست آورد محیط کلاس و فضای آموزشگاه باید تشویق کننده یادگیری زبان بوده و همچنین محیطی آرام و منظم برای این آموزش ایجاد کند .

مشخصات استادان آموزشگاه

شاید وارد موسسه ای شوید و با استادانی به شما معرفی شوند که لیستی از مدارک معتبر را داشته باشند اما در این مورد فقط مدرک مهم نیست باید استاد زبان مهارت لازم برای آموزش زبان آموزان را داشته باشد پس در این مرحله حتماً در رابطه با استادان با دانشجویان نیز صحبت کنید .

 

 

آزمورن های بین المللی

توجه ویژه به آمادگی کلیه آزمون های بین المللی با جدیدترن متد روز دنیا

منابع آموزش زبان

آموزشگاه های زبان یا باید خود مألف کتاب ها و جزوات آموزشی باشند و یا باید از کناب هایی با راهنمایی های بسیار جامع برای تدریس استفاده کرده باشند .پس در زمان مراجعه به آموزشگاه در رابطه با منابع آموزشی آموزشگاه سؤال فرمایید و تحقیق کنید .

چگونگی ارزشیابی در آموزشگاه

آزمون ها در یک آموزشگاه نباید موجب استرس شده و فقط به صورت آزمون های کتبی برگزار شود استفاده از روش های استاندارد دیگر مانند کنفرانس و سخنرانی از روش های مورد تأیید و بسیار کارآمد در آموزشی صحیح است .

یکی از روش های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی یادگیری زبان دوم است برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید .