معرفی بهترین شیرآلات ساختمانی با بهترین کیفیت و عمر و دوام طولانی ، شیرآلات ممتاز با شکیل ترین طرح ها مناسب برای دکوراسیون های مدرن و جدید ، در ادامه این مقاله برخی از برند های معتبر در تولید شیرآلات ساختمانی را به شما معرفی خواهیم کرد .

سایت تبلیغاتی ایرانا بیوتی برای تبلیغات مشاغل و کالاهای شما در صورت تمایل تماس حاصل فرمایید .

بهترین برند شیرآلات ساختمانی

معرفی بهترین برند شیرآلات ساختمانی

شیرآلات راسان

شرکت ماهسان پویا با نام تحاری شیرآلات راسان

با حدود 30 سال سابقه ی کار با پیشرفته ترین دستگاه های آلمانی

شیرآلات راسان با نمایندگی های متعدد در سراسر کشور

با کیفیت ترین و فوق العاده ترین شیرآلات از نظر طرح و رنگ با رنگ های کروم – سفید – طلایی

آدرس نمایشگاه شیرآلات راسان : تهران – چهارراه گلوبندک – پاساژ سید الشهداء – طبقه زیرین – پلاک 5 و 6

شماره تماس : 55812525-021 – 55606388-021

آدرس کارخانه راسان : استان تهران – شهرک صنعتب عباس آباد – بلوار ابن سینا – روبروی مسجد – خیابان درنا – خیابان گلستان – خیابان 3/3 (شاهین)- پلاک 1664

شماره تماس : 55159890-021

**********************************

شیرآلات شودر

با حدود 30 سال سابقه ی طراحی و تولید شیرآلات

شیرآلات شودر از برند های بسیار ممتاز و با کیفیت در ایران

آدرس دفتر مرکزی : تهران – میدان ونک – خیابان ملاصدرا – انتهاب خیابان شیرازی جنوبی – خیابان برزیل غربی – پلاک 128 – واحد اول

شماره تماس : 3519-021

*************************

شیرآلات نوتریکا

با تحولی بی نظیر در کار طراحی و تولید شیرآلات ست

شیرآلات نوتریکا با رنگ های سفید – طلایی و کروم

زیبا ترین و شیک ترین شیرآلات مدرن و شیک قابل مقایسه با جدیدترین طرح های شیرآلات کشور های پیشرفته

آدرس دفتر مرکزی نوتریکا : تهران – ونک – خیابان شیرازی جنوبی – خیابان وحدت – شماره 13 – واحد یکم

آدرس کارخانه نوتریکا : تهران – شهرک صنعتی عباس آباد – بلوار خیام – خیابان بلوط – شماره 982

شماره تماس دفتر مرکزی : 88035012-021 – 88032484-021 – 88033459-021

*****************************

شیرآلات کی دبلیو سی Kwc

شیرآلات توکار مدرن

شرکت کی دبلیو سی تولید کننده ی برند های معتبر لوکس ترین شیرآلات با تجهیزات سوئیسی

شیرآلات Kwc از شیرآلات شیک و مدرن با بالاترین قیمت موجود در میان شیرالات

شماره تماس نمایندگی : 2258657-021

آدرس نمایندگی : تهران – یوسف آباد – انتهای خیابان 66 – پلاک 38

شماره تماس شرکت کی دبلیو سی : 88211750-021

**********************************

بهترین برند شیرآلات ساختمانی

 

لینک های مفید:
بهترین آموزشگاه زبان

 

چگونه شیرآلاتی زیبا و براق داشته باشیم ؟

شیرآلات در ابتدای نصب بسیار تمیز ،زیبا و براق هستند اما این ابزار به علت استفاده ی فراوان خیلی زود می توانند مرکز جذب آلودگی ها و میکروب ها بوده و کدر شوند و زیبایی خود را از دست بدهند . شیرآلات حمام برای آب گرم زود تر دچار آلودگی می شوند علت این امر این است که با تبخیر آب ، املاح و مواد معدنی موجود در آب باقی مانده و آلودگی را ایجاد می کنند برا ی حفظ سلامتی و زیبایی شیرآلات باید راهکاری مناسب اتخاذ کرد تا در عین تمیز شدن این ابزار از زیبایی و براقیت آنها کم نشود .در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با راهکارهایی جهت تمیز و براق کردن شیرآلات آشنا کنیم .

استفاده از آب و صابون در تمیز کردن شیرآلات

از ساده ترین و دردسترس ترین محلول های شونده ی مناسب برای شستشوی شیرآلات استفاده از صابون است فقط کافیست دستمالی نرم را کاملاٌ خیس کرده و آن را صابون بمالید سپس شیرآلات را شستشو داده و خشک کنید .

 

استفاده از مایع ظرفشویی و دستشویی

یکی دیگر از مواد شوینده ی در دسترس مایع ظرفشویی و دستشویی است که ما به راحتی می توانید محلولی غلیظ با آب و این مواد تهیه کرده و با دستمالی نرم شیرالات را شستشو دهیم .

استفاده از مواد شوینده ی معرفی شده در بالا برای شستشوی روزانه ی شیرالات مناسب است اما اگر جرم زیادی شیر الات را پوشانده باشد دیگر این مواد نمی توانند پاک کننده ی مناسبی باشند پس در ادامه برخی پاک کننده های قوی و مناسب را برای شستشوی شیرآلات به شما معرفی خواهیم کرد .

 

شستشوی شیرآلات با سرکه

سرکه از پاک کننده ی بسیار کاربردی است که در تمیز کردن چندین مورد در آشپزخانه بسیار مفید است این پاک کننده برای تمیز کردن شیرآلات نیز مناسب است

نکته ی بسیار مهم : اگر جنس شیرآلات از آهن و نیکل باشد و یا شیرآلات شما رنگی باشد استفاده از سرکه آسیب زیادی به این ابزار وارد کرده و رنگ آنها را از بین می برد.

برای شستشوی شیرالات با سرکه کافیست مقدار یک یا دو قاشق سرکه را با یک فیجان آب مخلوط کرده و با پارچه ای نرم محلول را به روی سطح شیرالات بکشیم و بعد از گذشت 10 تا 15 دقیقه به کمک دستمالی نرم محلول را از روی شیر پاک کنیم. می توان این کار را چند بار تکرار کرد تا شیرآلات به طور کامل تمیز شود .

 

شستشوی شیرآلات با نوشابه

نوشابه از نوشیدنی های بسیار لذت بخش برای بیشتر مردم و کودکان است اما واقعیت این است که این نوشیدنی بسیار برای بدن مضر بوده و برای جرم گیری سطوح مناسب تر هستند . برای  شستشوی شیر آلات با نوشابه کافیست آن را روی شیر آلات ریخته و بعد از 5 تا 10دقیقه شیر را آبکشی نمایید. تمیز کنندگی و جرم گیری نوشابه بسیار بالا بوده و شاید اگر از آن استفاده کنید بعد از این تصمیم بگیرید آن را به عنوان شوینده خریداری کنید نه نوشیدنی .

 

شستشوی شیرآلات با لیمو ترش

یکی دیگر از مواد طبیعی مناسب برای جرم گیری شیرآلات لیمو ترش است که هم این ابزار را تمیز و هم خوش بو می کند برای استفاده از این ماده باید لیمو ترش را از وسط نصف کرده و آن را روی شیرآلات بکشید و بعد آن را آبکشی نمایید .

 

شستشوی شیرآلات با خمیر دندان

خمیر دندان نیز از تمیز کننده های قوی شیرآلات و سینگ ظرف شویی است بدین صورت که خمیر دندان را با دستمالو یا مسواک به سطح شیر کشیده و بعد از مدت کوتاهی آن را پاک کرده و سپس شستشو دهید و در آخر با دستمالی خشک کنید . سطح بسیار تمیز و براق خواهد بود در حدی که شاید روش های دیگر را فراموش کنید .

 

شستشوی شیرآلات با جوش شیرین

بیکربنات سدیم یا همان جوش شیرین یکی دیگر از مواد مؤثر در شستشو و پاک کنندگی محسوب می شوند و برای تمیز کردن شیرآلات ، سینگ ظرفشویی و اجاق گاز مناسب هستند . برای استفاده از جوش شیرین کافیست پودر جوش شیرین را روی مسواک ریخته و روی سطح مورد نظر بکشید و یا خمیر نرمی ازمخلوط جوش شیرین و آب تهیه کرده و روی سطح بکشید تا جرم های عمق پاک شوند . سپس سطح را آبکشی نمایید.

بهترین برند شیرآلات ساختمانی

استفاده از چه موادی در شستشوی شیرآلات مناسب نیست ؟

استفاده از شوینده های قوی مانند انواع وایتکس ها ، جوهر نمک ، جرم گیر ها برای شستشوی شیرآلات نامناسب است و می تواند موجب از بین رفتن لعاب شیرآلات شده و زیبایی و براقیت آنها را کاملاٌ نابود کند. استفاده از این مواد برای انسان ها و محیط زیست نیز بسیار مضر است پس تا حد امکان استفاده از این مواد را به عنوان جرم گیر از زندگی خود حذف کرده و از جرم گیر های طبیعی و بی ضرر استفاده نمایید.

چگونه آب فشان سرشیر ها را تمیز کنیم ؟

آب فشان سرشیر ها با گذشت زمان در اثر ناخالصی های آب گرفته شده و جریان آب کاهش می یابد برای تمیز کردن آب فشان ها فقط کافیست سرشیر ها را در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده و پس از باز کردن آن با یک خلال دندان یا سوزن جرم ها و سنگریزه ها را از سوراخ های  آبفشان بیرون بریزید سپس محلولی از سرکه و یا دیگر شوینده های آموزش داده شده در بالا را برای تمیز کردن آب فشان ها استفاده کرده و در آخر آبکشی نمایید .