سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از معاملات پرسودیست که امروزه افراد زیادی را جذب کرده است. از این رو در سایت های مختلف در رابطه با شناخت ارزهای دیجیتال ،چگونگی سرمایه گذاری،بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری ، برترین مدرسان ارزهای دیجیتال  ،بهترین صرافی های آنلاین ایرانی و صرافی خارجی برای ایرانیان و … صحبت می شود.ما نیز در این مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از صرافی های خارجی برای ایرانیان، آشنا کنیم تا مبادا به علت تحریم کشورمان سرمایه ی هموطنان بلوکه شده و نابود شود.

ارز دیجیتال

برخی ویژگی های مهم یک صرافی خارجی برای ایرانیان

    • آزاد بودن دسترسی کاربران ایرانی
    • امکان خرید و فروش بدون نیاز به احراز هویت
    • پشتیبانی دائمی
    • امنیت بالا
    • نقدشوندگی بالا
    • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
    • دارا بودن نسخه فارسی
    • ابزارهای معاملاتی متنوع
    • پشنیبانی از ارزهای دیجیتال زیاد
    • ارئه ی کیف پول اختصاصی

معرفی صرافی های خارجی برای ایرانیان

یکی از نکاتی که نشان می دهد یک صرافی خارجی برای ایرانیان مناسب است یا نه؟ این موضوع است که شما بدون احراز هویت بتوانید از خدمات محدود صرافی مورد نظر استفاده کنید.و نکته قابل ذکر دیگر اینکه ،به علت محدودیت های بانکی، معامله گران ایرانی معمولاً امکان انتقال پول فیات به این صرافی ها را ندارند. پس در نتیجه باید در این صرافی ها از معادل های دیجیتال پول فیات (استیبل کوین ها) استفاده شود.و دیگر اینکه در هنگام ساخت حساب یا استفاده از این پلت فرم ها باید IP خود را در سیستم مخفی کنید.

صرافی خارجی می تواند با استفاده از IP شما پی ببرد که شما در ایران زندگی می کنید یا نه و با اثبات این مسئله ،شما در استفاده از آن پلت فرم دچار مشکل خواهید شد.پس برای حل این مشکل همیشه از یک VPN یا VPS امن استفاده کنید.

در ادامه به بررسی برخی از بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان می پردازیم :

صرافی بای بیت (ByBit)

شاید بتوان با قاطعیت گفت صرافی بای بیت امروزه یکی از بهترین صرافی ها، برای معامله مشتقات (فیوچرز) ارز دیجیتال محسوب می شود و برای افراد ایرانی که از معاملات آتی ، فیوچرز و مارجین تریدینگ استفاده می کنند، می تواند بهترین گزینه باشد.

یکی از امتیازات صرافی بای بیت این مطلب است که اخیراً حجم نقدینگی در گردش این صرافی افزایش قابل توجهی یافته و این افزایش نقدینگی برای معامله گرانی که حجم معاملات بالایی دارند می تواند فاکتوری مهم باشد.

صرافی کوکوین (Kucin)

صرافی کوکوین پلت فرمی استثنایی برای معامله ارزهای دیجیتال است و توسط مایکل گان و اریک دان تأسیس شده است.در این صرافی فرایند احراز هویت،برای کاربران اجباری نشده و کاربران می توانند بدون احراز هویت تا دو بیت کوین در روز برداشت داشته باشند،کار برای معامله گران ایرانی راحت شده است.البته نکته بسیار مهم اینکه همان طور که در بالا گفته شد باید آدرس IP خود را در سیستم مخفی کنید.

صرافی یونی سوآپ (Uniswap V3)

صرافی یونی سوآپ یک صرافی غیر متمرکز است و بستر فعالیت این صرافی بیشتر بر روی بلاک چین اتریوم است .صرافی یونی سوآپ توسط هایدن آدامز در سال 2018 تأسیس شده و در طول چهار سال فعالیت توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.دفتر اصلی این صرافی در کشور ایالات متحده می باشد و امروزه بیش از 2300 جفت توکن پشتیبانی می کند.در این صرافی امکان فعالیت کاربران ایرانی بدون احراز هویت امکان پذیر است.

صرافی کوینکس (Coinex)

صرافی کوینکس در سال 2017 میلادی در شهر هنگ کنگ چین تأسیس شده است و از صرافی های بسیار عالی برای کاربران ایرانی محسوب می شود. این صرافی با ارائه ی خدمات به بیش از 100 کشور دنیا،خود را در رتبه ی بهترین صرافی ها قرار داده است.این پلت فرم بدون توجه و اهمیت به تحریم ها ،تمام خدمات لازم و کافی را به کاربران ایرانی ارائه می دهد و ایرانیان می توانند بدون مشکل و استرس به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند.

صرافی دیدکس (dYdX)

صرافی دیدکس یکی دیگر از صرافی های غیر متمرکز و غیر امانی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق قرار دادهای هوشمند اتریومی از معاملات اهرمی استفاده کنند.این خدمتی جدید از صرافی دیدکس به معامله گران است که به آنها اجازه می دهد تا پول خود را واریز کنند و بدون پرداخت کارمزد gas برای هر تراکنش ،معامله خود را انجام دهند.

صرافی پنکیک سوآپ (PancakeSwap)

این صرافی یک صرافی غیر متمرکز برای مبادله توکن های BEP20 بر روی زنجیره ی هوشمند بایننس است که به ادعای خود این صرافی ،بیشترین کاربر را در فضای صرافی های غیر متمرکز داراست.شاید پنکیک سوآپ بهترین مکان برای خرید و فروش کوین های ارزان قیمت و تازه وارد باشد و همچنین قطعاً این صرافی می تواند یکی از صرافی های کاربردی مهم برای معامله گران ارز دیجیتال به حساب آید.

سوشی سوآپ (Sushiswap)

صرافی سوشی سوآپ نرم افزاری است که بر روی اتریوم  اجرا می شود و به دنبال تشویق شبکه ای از کاربران برای استفاده از پلت فرمی ،که در آن کاربران می توانند دارایی های کریپتو را خرید و فروش کنند.مشابه پلت فرم هایی مانند یونی سوآپ و بالانسر ،سوشی سوآپ هم از مجموعه از استخرهای نقدینگی برای دستیابی به این هدف استفاده می کند.

بهترین ارزهای دیجیتال

توجه داشته باشید که در ثبت نام در هر یک از این صرافی ها حتی صرافی بایننس که کاربران ایرانی را قبول می کند باز هم به نفع شماست که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی نشانی IP خود را در سیستم مخفی کنید.و نکته مهم دیگر اینکه همیشه فقط بخشی از دارایی خود را در سرمایه گذاری برای ارزهای دیجیتال صرف کنید تا در صورت بروز مشکل ،خسارت سنگینی را متحمل نشوید.

 

صرافی و ارز دیجیتال

 

گروه نقاشی ساختمان لوکس با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت