پیری زودرس در پوست صورت گریبانگیر بسیاری از افراد می شود که علت آن استرس و اضطراب ، آلودگی های هوا، بیماری ها و برخی داروها و … می باشد و موجب شل شدگی و افتادگی پوست ، چین و چروک ها ، لک و پیس ها و … در پوست می شود از این رو جلوگیری از پیری زودرس در پوست و جوانسازی پوست بسیار حائز اهمیت بوده و همانطور که می دانید پیشگیری همیشه بهتر از درمان می باشد پس باید زودتر دست بکار شوید.

چندین راهکار برای پیشگری و درمان پیری پوست وجود  دارد مانند استفاده از ماسک های خانگی و شرکتی ،استفاده از دستگاه های جوانسازی پوست خانگی و کلینیکی و در آخر استفاده از روش های جراحی که شاید بتوان گفت سریع ترین روش در درمان پوست های افتاده و شل است.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کلینیکال

کشیدن پوست صورت با روش جراحی

لیفت صورت یا کشیدن پوست در جوانسازی پوست روشی تهاجمی است که در آن برش های اندکی در نواحی کناری پوست صورت ایجاد کرده و پوست یا عضلات صورت کشیده می شوند.در این روش برش های ایجاد شده بسیار کوچک و نامشخص بوده و اثری از آن باقی نمی ماند.

استفاده از روش کشیدن پوست برای شما دردسر و مشکلی نداشته و اثر برش ها به خوبی رفع می شوند و پوست صورت بدون دردسر کشیده شده و افتادگی آن تا حدود بسیار زیادی برطرف می شود.

جوانسازی پوست

مزایای استفاده از روش جراحی برای جوانسازی پوست

    • رفع چین و چروک های سطحی و عمیق پوست صورت
    • رفع افتادگی گونه
    • رفع خط حزن در گوشه لب
    • رفع افتادگی خط فکی
    • رفع غبغب و چروک های گردن
    • رفع چروک های اطراف بینی
    • صاف و یکدست شدن پوست صورت

عوارض لیفت صورت با کشیدن پوست

قبل از معرفی عوارض لیفت صورت با جراحی نکته بسیار مهم این است که در این عمل زیبایی باید به پزشکی متخصص و کارآزموده مراجعه کنید تا با حداقل عوارض روبروباشید و هرگز این اعمال را به افراد غیر متخصص نسپارید.

    • هماتوم : یکی از شایع ترین عوارض در انجام جراحی لیفت صورت برای افرادی است که دچار فشار خون بوده و یا سیگاری هستند که موجب می شود خون در زیر پوست تجمع پیدا کرده و با متورم شدن پوست درد ایجاد شود.این تورم ها به بافت های مجاور پوست آسیب وارد خواهد کرد پس باید به سرعت این مشکل توسط پزشک رفع شود.
    • اسکار پوستی : به جا ماندن جای زخم یکی دیگر از عوارض جراحی های زیبایی و هر نوع جراحی دیگر است که بسته به جنس پوست و سبک زندگی افراد و همچنین سرعت کلاژن سازی پوست می تواند مدت زمان متفاوتی در هر فرد باشد .البته قابل ذکر است که برش های ایجاد شده در لیفت در خط رویش مو و یا پشت گوش است که مشکل حادی برای فرد ایجاد نمی کند و در صورت باقی ماندن اسکار پوستی می توان این مشکل را با لیزر که متأسفانه روشی نسبتاً پر هزینه است، درمان کرد.

سفت کردن صورت

ما را همراهی کنید در پیج اینستاگرام ایرانا بیوتی 

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در جنوب تهران