ریمل

آرایش چشم بسیار مورد توجه خانم ها است اما می توان گفت از آرایش قسمت های دیگر صورت سخت تر و حساس تر است و نیاز به تمرین و آموزش دارد ،استفاده از لوازم آرایشی مناسب و استاندارد در انجام آرایش چشم کمک شایانی خواهد کرد .وقتی ریمل به مژه کشیده می شود بلافاصله می توان زیباتر شدن چشم را مشاهده کرد. ریمل چشم را بزرگتر از حد معمول نشان داده و با پررنگ شدن مژه ها چشم ها بسیار جذاب خود نمایی می کنند و مژه ها بلند و پرحجم تر ،بنظر می رسند . ما قصد داریم در این مقاله شما را با ریمل و انواع آن آشنا کنیم پس در ادامه با ما باشید.

ریمل های چشم بسته به نوع رنگ ماده و شکل برس آن به انواع مختلفی تقسیم شده است .برای انتخاب مناسب ترین رنگ ریمل باید به رنگ چهره ، مژه ها و چشم دقت کرد و همچنین باید به اندازه ی مژه ها و همچنین حجم مژه ها توجه شود .

انواع ریمل

ریمل حجم دهنده

اگر جزء خانم هایی هستند که مژه هایی نازک و کم حجم با فواصل زیاد ،دارند .پیشنهاد ما به شما استفاده از نوع حجم دهنده ی ریمل ها است چون این نوع از ریمل ها مژه ها را پرپشت نشان داده و فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند که مژه ها را پرتر و ضخیم تر نمایش می دهد .

 

ریمل ضد آب

ریمل های ضد آب در برابر تعرق و آب مقاوم بوده و با چسبندگی که دارند زیر چشم پخش نمی شوند. این ریمل ها حاوی موم و روغن های معدنی هستند و برای افرادی که زیاد عرق می کنند و پوستی چرب دارند بسیار مناسب است همچنین برای رفتن به استخر نیز این نوع ریمل بسیار مناسب بوده و دور چشم پخش نمی شود .

 

ریمل بلند کننده مژه

نوع دیگر از ریمل ها ،ریمل های بلند کنند مژه هستند که به مژه ها چسبیده و آنها را بلند می کنند بدون آنکه روی مژه ها تجمع کنند این دسته از ریمل ها برای افرادی که مژه های با حجم مناسب دارند و فقط مشکلشان کوتاهی مژه است مناسب خواهد بود.

 

ریمل تقویتی مژه

ریمل های تقویتی برای تقویت مژه ها ، بلند شدن و پر شدن مژه ها مفید هستند و در عین حال که مژه ها را بلند و پر پشت نمایش می دهند به سلامت و تقویت مژه ها کمک می کنند .

 

ریمل فر کننده

اگر مژه هایی صاف و بدون حالت دارید می توانید از ریمل های فر کننده بهره ببرید بدین ترتیب که مقدار بیشتری از ریمل را به ریشه مژه ها بزنید تا به مژه ها حالت بدهند ،این نوع از ریمل ها مژه ها را فر داده و به طرف بالا حالت می دهند .

 

ریمل جدا کننده مژه

از دیگر ریمل های موجود انواع ریمل های جدا کننده مژه هستند این محصول همه کاره که هم می تواند حجم دهنده و هم ضخیم کننده باشد ، ضد آب بوده و با غلظت مناسب روی تمامی مژه ها به طور یکنواخت پخش می شود و حالتی زیبا به مژه ها می دهد .

 

ریمل فیبری

این نوع از ریمل ها غلیظ بوده و با سرعت تمامی مژه ها را پوشانده و حجم دهندگی زیادی دارند .

 

ریمل اکلیلی

ریمل های اکلیلی در انواع شکل های مایع و پودری تولید می شوند این ریمل ها را باید به مقدار مساوی روی مژه ها پخش کنید . این نوع از ریمل ها به علت اکلیلی که در آن موجود است بسیار شیک و جذاب است و در چندین رنگ تولید می شود .

ریمل رنگی

ریمل ها در چندین رنگ تولید شده اند که با انتخاب رنگی هماهنگ با آرایش و رنگ لباس می توانند جلوه  و زیبایی چشم را صد چندان کنندو آرایش چشمی متفاوت به شما ارائه دهند .

 

شکل برس در ریمل ها

 

ریمل

انواع ریمل ها

  • ریمل پودری : به این نوع از ریمل ها چند قطره آب اضافه کرده سپس ریمل را به مژه ها بمالید ،البته این ریمل ها ضد آب نبوده و در اثر تعرق اطراف چشم پخش می شوند .
  • ریمل کرمی : این دسته از ریمل ها نیز حجم دهنده ی خوبی هستند اما مژه ها را نمی توانند بلند کنند و انجام آن هم نیاز به ابزار مناسب دارد .
  • ریمل مایع : که در انواع ضد آب نیز موجود هستند و در میان خانم هایی که مژه های فری دارند بسیار پرطرفدار است .

آرایش چشم و ابرو عروس

معرفی بهترین سالن زیبایی در شرق تهران

صابون طلا و خاویار اصل اصل

 

نقاشی ساختمان یا کیفیت ممتاز و قیمت مناسب