خرید لیزینگی خودرو روشی بسیار مناسب برای افرادی که پول کافی برای خرید خودرو را ندارند و اگر منتظر زمانی باشند که بتوانند تمام پول خودرو را تهیه کنند، با گرانتر شدن خودرو باز هم قادر به خرید خودرو نخواهند بود . افزایش روزانه ی قیمت خودرو موجب شده قیمت خودرو هر روز تغییر کرده و قدرت خرید مشتریان به شدت کاهش یابد پس در خرید خودرو نباید زمان را از دست داد . پیشنهاد ما به این گونه مشتریان خرید لیزینگی خودرو است تا مشتریان با آسودگی بتوانند خودرو مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند .

ما در سایت ایرانا بیوتی در این مقاله به معرفی چند مورد از شرکت فروش لیزینگی خودرو در تهران و همچنین به بررسی شرایط یک خرید خوب اقساطی خودرو خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما باشید .

پیشنهاد هایی برای خرید مطمئن

مجموعه ایرانابیوتی شرکت های لیزینگی و اقساطی زیر را بر اساس سابقه فعالیت معرفی کرده اما به دلیل افزایش کلاهبرداری در بین شرکت های فروش اقساطی ایرانابیوتی به شما پیشنهاد میکند قبل از خرید حداقل یک هفته به محل دفتر فروش یا دفتر پیگیری شرکت ها مراجعه کنید و با مشتریان قبلی صحبت کنید تا از تحویل خودرو مطمئن شوید و حتما قبل از خرید به نزدیک ترین کلانتری به دفتر فروش یا پیگیری شرکت های لیزینگی مراجعه کنید و سابقه شکایات شرکت را جویا شوید.

فروش اقساطی خودرو در تهران (5 مورد)

 

لینک های مفید:
بهترین آموزشگاه زبان

 

شرکت لیزینگ توسعه و تعاون

شرکتی معتبر در جهت خرید اقساطی خودرو با شرایط مناسب

آدرس شرکت : تهران – خیابان دادمان – بین خیابان پاک نژاد و فرحزادی – نبش کوچه صدف – پلاک 15 – طبقه دوم – شرکت لیزینگ توسعه و تعاون

شماره تماس شرکت : 86128028-021 – 86127909-021

*******************************

لیزینگ رفاه خورو پارسیان

آدرس شعبه سعادت آباد : تهران – سعادت آباد – بلوار علامه شمالی – روبروی پاساژ علامه – پلاک 48 – لیزینگ رفاه خودرو پارسیان

شماره تماس : 22346540-021 – 22346541-021

آدرس شعبه آپادانا : تهران – خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – مجتمع آپادانا – پلاک 29 – طبقه پنجم – لیزینگ رفاه خودرو پارسیان

شماره تماس : 88509756-021 – 88502176-021

آدرس شعبه فرجام : تهران – فرجام – بین بافری و سراج – پلاک 235

شماره تماس : 77292964-021 – 77292965-021

*******************************

شرکت فروش نقدی و اقساطی مبین خودرو

آدرس شعبه مرکزی : تهران – میدان ونک – خیابان ولیعصر – بالاتر از میرداماد – خیابان یزدان پناه – پلاک 83 – طبقه چهارم – واحد 16 – شعبه مرکزی مبین خودرو
شماره تماس : 88857005-021 – 88857004-021
********************************

شرکت فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو

آدرس شرکت : تهران – بزرگراه شهید همت غرب – بین بزرگراه اشرفی اصفهانی و بلوار عدل – جنب کلانتری باغ فیض – پلاک 27/1 – شرکت فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو
شماره تماس : 47651-021
**********************************

شرکت پدیده خودرو تیراژه

فروش نقدی و اقساطی خوردو با شرایط ویژه
آدرس شرکت : تهران – خیابان امامت – نبش بن بست بهروز صنعتی – پلاک 2 – شرکت پدیده خودرو تیراژه
شماره تماس : 77164810-021 – 77480480-021

***********************************

 

فروش اقساطی خودرو در تهران (5 مورد)

خرید لیزینگی خودرو

با بالا رفتن روزانه ی قیمت خودرو خرید سریع تر خودرو بسیار بصرفه تر است برای کسانی که مشکلات مالی دارند خرید اقساطی و لیزینگی خودرو از مناسب ترین راهکارها محسوب می شود تا در اسرء وقت صاحب خودروی مورد نظرشان شوند .شرکت های لیزینگی هر خودرویی را لیزینگ نمی کنند و خودروهای صفر در رده ی خودروهای لیزینگی قرار دارند .

  • به علت کم بودن عرضه نسبت به تقاضا و ممنوعیت واردات قیمت خودرو ها بالا بوده و حق انتخاب خریدار نسبت به بودجه ای که در نظر گرفته اند بسیار کم خواهد بود .
  • وضعیت سند خودرو در خرید لیزینگی بدین صورت است که سند خودرو در طول مدت زمان پرداخت اقساط شرکت لیزینگ در اختیار شرکت بوده و این مطلب می تواند برای خریدار مشکل ساز باشد بخصوص اگر خریدار به هر دلیلی بخواهد خودروی خود را بفروشد که در این صورت باید زود تر از زمان قرارداد با شرکت تسویه حساب کند که متأسفانه برخی شرکت ها این حق را از مشتری گرفته و یا تقاضای هزینه ی بیشتر می کنند و در قرار داد آنها قید شده است .

نکات مورد توجه در خرید لیزینگی

در این نوع خرید با توجه به مطالب گفته شده در بالا باید با دقت ضورت پذیرد اول اینکه از شرکت های معتبر و ثبت شده خرید فرمایید برای این منظور می توانید با مشاوران متخصص مشورت کرده و با کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرایط خرید لیزینگی و مراحل اخذ وام و حتی انتخاب مناسب ترین خودرو ،نسبت به بودجه ی مورد نظرتان ،خرید فرمایید .

 

مزایای خرید لیزینگی از شرکت های معتبر

  • اعطای تسهیلات با نرخ مصوب بانکی
  • سند خودرو به نام خریدار باشد
  • اقساط بلند مدت
  • امکان تسویه حساب خریدار با شرکت پیش از پایان قرار داد
  • طرح های متنوع با قیمت های متفاوت برای خرید قشر های مختلف
  • شرایط ویژه برای مشاغل خاص

فروش اقساطی خودرو در تهران (5 مورد)

 

خرید اقساطی و لیزینگی کمک شایانی به مشتریان می کند تا با کمک شرکت ها و استفاده از تسهیلات ،صاحب خودروی مورد نظر خود شده و با افزایش قیمت ها مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتر نباشند .

شرایط فروش ایران خودرو در سایت باما