شینیون تخصصی مو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های آرایش مو در جهان می باشد .نحوه انجام شینیون مو به این صورت است که موها با توجه به مدل مورد نظر مشتری پشت سر جمع می شوند. البته شینیون به روش های مختلفی انجام می گردد ، از جمله مدل های مختلف شینیون می توان به شینیون مو کوتاه ، شینیون مو بلند ، شینیون مو باز و غیره اشاره نمود .

در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با شینیون تخصصی مو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، امیدواریم با مطالعه این مقاله آگاهی شما در این زمینه کامل گردد . با ایرانابیوتی همراه شوید…

بهترین سالن زیبایی در رباط کریم

نکات مهم انواع شینیون تخصصی مو

به منظور انجام شینیون تخصصی مو جذاب و شیک باید نکات مهم و کلیدی را بدانید ، در نهایت می توانید با ترکیب چند مدل زیبا ، شینیون تخصصی مو جذاب را انجام دهید . در گذشته مدل شینیون بسیار کم بود و معمولا موها را پشت سر به صورت ساده جمع می کردند . اما امروزه مدل های شینیون بسیار گسترده هستند .

 

لینک های مفید:
شینیون مو

 
قبل از انجام شینیون تخصصی مو ، یک شینیون کار حرفه ای باید برای انتخاب مدل شینیون مناسب به جنس مو ، فرم صورت ، نوع چهره ، زیورآلات و لباسی که فرد مورد نظر قرار است به تن کند توجه نماید . و در نهایت با توجه به موارد ذکر شده مدل شینیون مورد نظر بر روی موهای فرد پیاده سازی کند . امروزه در زمینه شینیون مو بین شینیون کاران رقابت گسترده ای وجود دارد و هر روز به دنبال مدل های مختلف شینیون برای انواع مو هستند .

شینیون تخصصی برای انواع مو

در صورتی که شینیون کار در حرفه خود مهارت و تجربه کافی داشته باشد ، همان طور که ذکر شد باید در مرحله اول جنس ، طول و حالت موی مشتری را در نظر بگیرد . در این مرحله اگر موی مشتری صاف باشد نیازی به ماسک نخواهد داشت ، اما اگر موی مشتری وز و فر باشد باید قبل از انجام شینیون تخصصی مو با استفاده از ابزار حرارتی مانند سشوار ، اتو مو یا محلول های صاف کننده ، موی مشتری را صاف نماید .

یک شینیون کار حرفه ای و با تجربه باید بداند چه مدل شینیونی برای موهای کم حجم و پر حجم مناسب است . معمولا برای موهای صاف و کم حجم بهترین مدل شینیون تخصصی مو قابل انجام می باشد .

شینیون تخصصی مو

 

لینک های مفید:
خدمات آمبره

 

ابزار مورد استفاده در شینیون تخصصی مو

همان طور که در مقالات قبل ذکر شد شینیون مو بسیار گسترده است و با توجه به مدل شینیون مو مورد نظر ابزار زیر مورد استفاده شینیون کار حرفه ای قرار می گیرد .

ابزار شینیون تخصصی مو شامل موارد زیر می شود :

کش ، تل ، توری ، معمولی ، نامرئی ، بیگودی ، کلیپس ، گیره مویی ، گیره ، پروتز های اسفنجی ، مو مصنوعی ، چوب شینیون و …

ابزار شینیون تخصصی مو حرارتی عبارتند از :

سشوار ، اتو مو ، بابلیس و …

برای این که موهای جمع شده در پشت سر ثابت بمانند باید از چسب مو ، ژل مو ، تافت مو و غیره به عنوان تثبیت کننده استفاده کنید .

بهترین سالن زیبایی در ساری

معرفی مرکز شینیون تخصصی مو

سالن زیبایی ایرانابیوتی به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون تخصصی عروس ، بافت مو کودک ، بوتاکس مو ، سامبره ، تاتو موقت ، اکستنشنمژه ، بوتاکس ابرو ، بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، گریم عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش ، آمبره موی کوتاه و بلند ، میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتین مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات آرایشی و زیبایی از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.