شینیون یکی از مدل های جذاب و پر طرفدار مو است که بسیاری از خانم ها برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی از آن استفاده می کنند. شینیون غرب تهران در این زمینه دارای افراد بسیار حرفه ای و با تجربه است که می توانید با دیدن نمونه کارهای آن ها در اینستاگرام و تلگرام، همچنین آلبوم هایی که در آرایشگاه ها به عنوان نمونه کار وجود دارد دیدن فرمایید.

بهترین شینیون غرب تهران

سالن زیبایی ایرانا بیوتی واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین، دارای کادر پرسنلی مجرب در زمینه ی انواع شینیون و براشینگ است. این افراد با خلاقیت و گذراندن دوره های حرفه ای می توانند بهترین و زیبا ترین شینیون های روز دنیا را برای مشتریان خود درست کنند. در واقع هر مدل مو جمع، باز و نیمه باز را می توانید با خیالی آسوده، ظرافت خاص و تمیزی و مرتبی برای انواع مراسم ها و جشن های خود داشته باشید.

 

لینک های مفید:
اکستنشن ابرو

 

شاید بارها شنیده باشید و یا حتی برای خودتان این اتفاق افتاده باشد که به محض رسیدن به خانه با توجه به نارضایتی موهای خود را باز کرده، مجددا شسته و با یک براشینگ ساده در خانه در جشن شرکت کرده اید. تمام تلاش تیم تخصصی در ایرانا رضایت کامل مشتری از مدل موهای خود است، به این ترتیب قبل از درست کردن مو ها با مشتری در مورد انتخاب نوع و سبک مو مشورت می کنیم و نمونه کارهای مرتبط با سلیقه شخص را برای تایید صد در صدی نشان می دهیم، پس از مشخص شدن دقیق، درست همانند عکس ژورنالی که مشتری انتخاب کرده است، شینیون انجام می شود.

بهترین سالن زیبایی در ساری

جدیدترین مدل های شینیون مو

در سال 2020 شینیون های ساده، بدون اضافه کردن مو و تور بسیار ترند و پر طرفدار شده اند. شما عزیزان با داشتن موهایی کوتاه هم می توانید از مدل های جذاب شینیون غرب تهران استفاده کرده و زیبایی خود را چندین برابر کنید. شینیون های ساده که با نام شینیون های اروپایی نیز معروف هستند تنها با گیره ها و تاج های کوچک مرواریدی و نگینی روی سر تزیین می شوند و یا از گل های طبیعی و مصنوعی نسبت به رنگ میکاپ عروس به کار برده خواهد شد.

پیشنهاد ایرانا بیوتی به شما عزیزان این است که برای داشتن شینیونی شیک و لاکچری، مطابق با سلیقه شما بهتر است با آرایشگر خود در این باره مشورت کنید تا او نسبت به تجربه ای که در این زمینه دارد شما ارا برای داشتن مدل مویی زیبا به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

بهترین سالن زیبایی در شیراز

 

لینک های مفید:
فیبروز ابرو

 

خدمات سالن زیبایی ایرانا

سالن زیبایی ایرانا علاوه بر داشتن افرادی متخصص در زمینه درست کردن مو ها، خدمات دیگری را نیز برای مشتری های خود در نظر گرفته است. اکستنشن و کاشت مژه، اکستنشن مو، لیفت و لمینیت مژه و ابرو، رنگ، کوتاهی، لایت، مش، امبره، کاشت و ترمیم ناخن، ژلیش و لمینیت ناخن، پدیکور، پاکسازی و فیشیال پوست، انواع میکرو ابرو و میکاپ تخصصی از مهم ترین فعالیت های این سالن برای مشتری های خود می باشد.

برای دیدن نمونه کارها می توانید از وب سایت این مجموعه دیدن فرمایید و یا برای مشاهده حضوری در شوها و ایونت های آرایشگاه شرکت نمایید. تنها یکبار استفاده از خدمات این سالن شما را به مشتری ثابت تبدیل کرده و با اصل اساسی که در آن حاکم است همیشه راضی و خشنود خواهید بود. این قانون می گوید: در هر لحظه و موقعیتی حق با مشتری است.

خدمات عروس در سالن زیبایی

 

انواع خدمات آرایشی و پیرایشی

انواع خدمات آرایش مو ،شینیون تخصصی مو ، شینیون عروس ، رنگ مو لایت ، میکرونیدلینگ صورت ، بوتاکس مو ، مزوتراپی مو سر ، جوانسازی پوست ، سامبره ، فیکانتور لب ، تاتو موقت ، ویتامین مو ، اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ،بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، اکستنشن مو ، گریم و میکاپ عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش مو ، آمبره موی کوتاه و بلند ،

میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتینه مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود.