1- باغ آتلیه عکاسی عروسی قاصدک در شهریار تهران

نشانی : شهریار – میدان نماز به سمت تهران – بعد از اولین پل عابر پیاده – سمت راست – انتهای کوچه میعاد – درب بزرگ سفید – باغ عروس قاصدک

شماره تماس : 09121652729

باغ آتلیه قاصدک مجموعه ای زیبا  و رویایی در شهریان برای عکاسی عروس داماد و اسپرت ژورنال و کودک با لوکیشن های متنوع در فضایی به وسعت 5000 متر مربع . عکاسی فوق زیبا در محیطی شگفت انگیز داشته باشید در باغ قاصدک

باغ عمارت عکاسی قاصدک

2- باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری عروس درخشان در غرب تهران

نشانی : شهریار – میدان حافظ – انتهای بلوار شهید درخشان – روبروی کوچه سبزه – پلاک 40

شماره تماس : 09192390340 – 09121665642

 

لینک های مفید:
سالن عقد

 

باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری دل آرا (درخشان) با سابقه ی 14 ساله با بیش از 600 متر مربع با سه عمارت و دو اتاق آماده سازی ، آماده ی ارائه ی خدمات به عروس و داماد ها هستند.مجموعه درخشان بزرگترین و زیباترین باغ و عمارت در غرب تهران بوده و رضایت سخت پسند ترین زوج های جوان را نیز برآورده خواهد کرد.

باغ عمارت عکاسی درخشان تهران

3- باغ عمارت عکاسی بهاران در غرب تهران

نشانی : جاده تهران به سمت شهریار – بعد از باغستان – 500 متر بعد از تابلو تالار زمرد – نبش خیابان بهاران – باغ عمارت بهاران

شماره تماس : 09123098692

باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری بهاران در غرب تهران با لوکیشن های حرفه ای ،خاص در فضای سرسبز و بسیار زیبا با المانهای جدید و متنوع ،لوکیشنی بی نظیر برای عکاسی حرفه ای و مدرن را برای عروس و داماد ها ایجاد کرده است.باغ عمارت عکاسی بهاران در غرب تهران محیطی بسیار بی نظیر ،امن ، با آرامش کامل و دیزاینی عالی  برای عکاسی عروس و داماد می باشد.

باغ عمارت عکاسی بهاران شامل : آلاچیق – سایبان – پل چوبی – نرده چوبی – آبنما – آبشار – قایق چوبی – کرین و علی شات تصویربرداری هوایی – باغ گل – فضاهای سبز چمن – اتاق فضای سنتی و … مشابه با دیزاین های روز اروپا  و ژورنالی می باشد.

باغ عمارت عکاسی بهاران تهران

4- باغ عمارت عکاسی در الهیه تهران

نشانی  تهران – الهیه

شماره تماس : 09122123733

باغ عمارت عکاسی الهیه با لوکیش های خاص و زیبا برای عکسبرداری و فیلمبرداری عروس و داماد ، سینمایی ،تیزر کودک ،کلیپ در محیطی بی نظیر آماده ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد.

باغ عمارت عکاسی الهیه تهران

5- باغ عمارت عکاسی نیل در غرب تهران

نشانی : غرب تهران
شماره تماس : 09121111948
باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری نیل در غرب تهران با فضای بسیار زیبا ، رومانتیک و آرام با لوکیشن های خاص و لوکس ترین عمارت در غرب تهران آماده ی ارائه ی خدمات به عروس و داماد ها می باشد.
باغ عمارت عکاسی نیل تهران

 

لینک های مفید:
سالن زیبایی

 

6- باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری مانلی در شهریار

نشانی : شهریار
شماره تماس : اطلاعات موجود نیست
باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری مانلی در شهریار از شیک ترین عمارت ها بوده و لوکیشن عکسبرداری و فیلمبرداری عروس و داماد را دارا است.این عمارت سفید رنگ با طراحی و معماری جذاب و کلاسیک در میان درختانی بلند قامت و سرسبز واقع شده است و محیطی بسیار  لوکس را برای عکس برداری و فیلمبرداری آماده کرده است.
باغ عمارت عکاسی مانلی شهریار

7- باغ عکاسی عروس پدیده تهران

نشانی  : تهران – انتهای اشرفی اصفهانی – سیمون بولوار – نصراللهی – باغ عکاسی پدیده
شماره تماس : 09194059970
باغ عکاسی پدیده با مدیریت آقای مرادی در تهران قرار دارد و یکی از زیباترین باغ عروس های پایتخت به شمار می آید این باغ با لوکیشن های جذاب و بی نظیر طراحی شده تا عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیزی داشته باشید.این باغ بسیار زیبا در تمام فصول آماده ارائه ی خدمات بوده و عکس برداری در هر فصلی زیبایی شگفت انگیزی برایتان به همراه خواهد داشت.
باغ عمارت عکاسی پدیده تهران

نکات کلیدی در انتخاب بهترین باغ عمارت عکاسی و فیلمبرداری

  • لوکیشن های متعدد : هر قدر لوکیشن ها برای عکاسی بیشتر باشد عکس های بیشتر و زیباتری می توان گرفت .
  • اکسسوری های لازم جهت عکاسی و فیلمبرداری : استفاده از وسایل خاص برای استفاده در عکس ها مانند کلاه و دستبند و پابند و … می توانند ایده هایی عالی برای عکس برداری باشند.
  • امکانات و تجهیزات لازم و تخصصی : اگر از عکاس و فیلمبردار حرفه ای استفاده می کنید شاید داشتن امکانات و تجهیزات لازم و تخصصی برای عکاسی و فیلمبرداری در باغ عکاسی برایتان بی اهمیت باشد اما اگر قصد دارید خودتان کار عکاسی و فیلمبرداری را اجرا کنید و امکانات لازم را ندارید داشتن این موارد در باغ عکاسی امتیازی ارزشمند محسوب می شود.
  • وجود کریل  و هلی شات برای عکاسی : منظور از کریل و هلی شات ،کواتکوپتر های مجهز به دوربین های عکاسی خاص است که می تواند از آسمان عکس های رویایی و بی نظیر برایتان ثبت کند.
  • قیمت ورودی باغ و عمارت بر حسب زمان : بررسی و برآورد هزینه بسیار مهم است در باغ عمارت های عکاسی مبلغی به عنوان ورودی دریافت می شود که برای لوکیشن های عکاسی است پس تمامی لوکیشن ها را بررسی کرده و باغ عمارتی را انتخاب کنید که ورودی آن با توجه به لوکیشن هایش مناسب باشد.