شیوع بیماری کرونا موجب شده تا عروس و داماد ها تمایل به برگزاری جشن شان در محیطی باز داشته باشند تا خطر سرایت کرونا به حداقل ممکن برسد از این رو باغ تالار ها طرفداران بیشتری یافته است.در این مقاله ما قصد داریم تعدادی باغ تالار در شرق تهران (بومهن) را به شما معرفی کنیم تا با صرفه جویی در زمان بتوانید با سرعت و در زمان کمتر باغ تالار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. قابل ذکر است که برای رزرو باغ تالار بهتر است از یک تا دو ماه زودتر اقدام نمایید تا بتوانید باغ تالار مورد نظر خود را رزرو کنید.

معرفی لیست باغ تالار در پردیس (5 مورد)

1- باغ تالار قصر پردیس

با مدیریت :
نشانی : جاده قدیم آبعلی ،نرسیده به بومهن ، بعد از پل خلیج فارس
شماره تماس : 76217009-021  –  76217010-021  –  09382469205

باغ تالار قصر پردیس (بومهن) با ظرفیت 100 تا 2500 نفر میهمان با پرسنل خبره و دوره دیده آماده پذیرایی از میهمانان هستند.باغ تالار قصر پردیس سالن های مبله بسیار شیک و زیبا با دکوراسیون سرسبز و دلنشین جشن عروسی رویایی و خاطره انگیز برای عروس و داماد ها رقم می زند.

پردیس از شهرهای جدید تهران است که مکانی دنج و دور از شلوغی می باشد و باغ تالار قصر پردیس در این شهر واقع شده وبا امکاناتی همچون اتاق عقد مجزا و سفره عقد بسیار زیبا ، پل متحرک ، رقص آب و قایق سواری ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 2000 اتومبیل ،ورود عروس و داماد با بالن فوق العاده زیبا ،کافی شاپ و سفره خانه سنتی درجه یک ،غذاهای با کیفیت و بسیار عالی ، آتش بازی ،نمایشگر تصویر ،عکاسی و فیلمبرداری ، نورپردازی ، شمع آرایی ، اتاق عقد مجزا ، سیستم صوتی و … همگی از ویژگی های ممتاز این باغ تالار محسوب می شود.

معرفی باغ تالار در بومهن (5 مورد)

 

2- باغ تالار آفرودیت

با مدیریت :
نشانی : پردیس ، خیابان کرشت ، خیابان هنرمندان ، خیابان طوبی ،جاده آبعلی ، پلاک 5
شماره تماس : 09227667280
باغ تالار آفرودیت با ظرفیت 500 نفر میهمان همراه با پرسنل مجرب و کارآزموده آماده خدمات دهی به عروس و داماد ها و میهمانان می باشند .از خصوصیات بارز این باغ تالار می توان به محیط گرم و صمیمی در کنار خدماتی همچون سرو شام میهمانان اختصاصی و مجزا ، سفره خانه سنتی ، باغ مجلل ، امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز ، پارکینگ 2000 متر مربع ، طبخ غذاهای بسیار با کیفیت و لذیذ با قیمت های عالی ،ظرفیت 100 تا 500 نفر میهمان ، اتاق عقد داخل سالن با ظرفیت 100 نفر میهمان ، شمع آرایی و میوه آرایی ، مشعل آرایی ، کافی شاپ و … می باشد.
معرفی باغ تالار در بومهن (5 مورد)

3- باغ تالار سیکاس

زمینه کاری : تالار پذیرایی

با مدیریت : آقاب صابری

نشانی : جاده قدیم نرسیده به بومهن ،روبروی پردیس کرشت ، بلوار خلیج روبروی اوقاف دیانت پور ، کوی مریم ، نسترن ، نبش زنبق ،باغ سیکاس بومهن

شماره تماس : 76253859-021  – 09125066683

باغ تالار سیکاس با مدیریت آقای صابری و همکاری پرسنلی مجرب آماده خدمات دهی به مشتریان می باشد.ظرفیت این باغ تالار 400 نفر میهمان می باشد و 10 سال سابقه کار در این رابطه دارند.باغ تالار سیکاس ظرفیت 400 نفر میهمان را دارا می باشد و امکاناتی همچون یخ خشک مه سرد ، فضای سبز بسیار زیبا ،سالن های شیک ، کیفیت غذای مطلوب و … می باشد.

معرفی باغ تالار در بومهن (5 مورد)

4- باغ تالار آنیت

با مدیریت : آقای محمد واحدی

نشانی : استان تهران ، شهر تهران ، نرسیده به بومهن ، محله کرشت ، انتهای خیابان زنبق پلاک 22

باغ تالار آنیت ظرفیت 200 نفر میهمان در فضای داخلی عمارت و با فضای بیرونی باغ 400 نفر میهمان را دارا است.فضای رستیک (لهستانی) ،آتلیه و عمارت مخصوص عکاسی و فیلمبرداری ،سالن شام ،دو سالن مجزا با دکور استثنایی ، تازه تأسیس ، پارکینگ اختصاصی ، ساختمان بسیار شیک با نمایی مدرن و مساحت 2000 متر مربع با پرسنل مجرب و دوره دیده آماده خدمات رسانی به عروس و داماد ها می باشند.

از دیگر امکانات این باغ تالار اتاق عقد مجزا ،سفره عقد بسیار شیک ، سفره خانه سنتیگل ، میوه و شمع آرایی و … جشن عقدی و عروسی بی نظیر و رویایی در فضایی شیک و مدرن

معرفی باغ تالار در بومهن (5 مورد)

5-باغ تالار قصر لنا

زمینه فعالیت : تالار پذیرایی

نشانی : شرق تهران – بومهن

شماره تماس : 09122481848

باغ تالار قصر لنا با امکانات و تجهیزات رفاهی کاملی جهت برگزاری مراسمی بی نقص برای مشتریان تأسیس شده است.پرسنل این باغ تالار با تجربه و دوره دیده بوده و متراژ آن حدود نیم هکتار می باشد.در این باغ تالار دو سالن به مساحت 500 و 660 متر مربع با ظرفیت 400 و 450 نفر وجود دارد که با احتساب فضای باغ ظرفیت میهمانان به 1300 نفر افزایش می یابد.
باغ تالار لنا دارای آلاچیقی برای پذیرایی سنتی با ظرفیت 60 نفر می باشدکه ویو بسیار جذاب و ارامش بخشی دارد.سیستم گرمایشی و سرمایشی با تهویه مطبوع موجود بوده و همچنین باغ تالار لنا دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.همچنین این باغ تالار دارای 10 عدد سرویس بهداشتی مدرن با سانتریفیوژهای پیشرفته می باشد.

باغ تالار قصر لنا در شرق تهران دارای انواع امکانات و تجهیزات رفاهی برای برگزاری یک جشن عروسی تمام عیار است و پرسنل کارآزموده و خبره باغ تالار لنا تهران قادر هستند تا همه نیازهای شما در زمینه تشریفات عروسی تان بر عهده گرفته و به نحو مطلوبی ارائه نمایند.

سالن های این باغ تالار مجهز به سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای بوده و همچنین تلویزیون 9 متری مدرن و 30 متر دنس فلور می باشد.آبنماهای بسیار شیک و زیبا و پل چوبی برای ورود عروس و داماد همراه با مشعل ها که صحنه ای رویایی می سازد.

معرفی باغ تالار در بومهن (5 مورد)