یکی از برند های بسیار معتبر در میان برند های لوازم آرایشی برند سینره است این برند در سال 1376 در ایران تولید و به زودی محصولات سینره توانست جایگاهی ویژه در میان مصرف کنندگان برای خود بیابد.

محصولات سینره با ترکیبات مدرن و گیاهی به عنوان بهترین محصولات مراقبت از پوست شناخته شده است و همچنین این محصولات مورد تأیید پزشکان متخصص و محققان بوده و مصرف کنندگان نیز از کیفیت محصولات سینره رضایت دارند.

برند سینره از محصولات دانش بنیان طبیعت زنده بوده و تست حیوانی برای این محصولات صورت نگرفته، بلکه با روش های آزمایشگاهی و تکنولوژی نوین میزان سلامت محصولاتش را تست و تضمین کرده و محصولات خود را با گیاهان مختلف با مزایای فراوان تولید کرده است.

 

لینک های مفید:
خرید لوازم آرایشی

 

با اینکه سال ها از تولید محصولات سینره می گذرد اما همچنان این محصولات به عنوان بهترین محصولات آرایشی که از استاندارد لازم برخوردارند مورد تأیید بوده و به مشتریان پیشنهاد می شوند از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین محصولات سینره آشنا کنیم .

معرفی بهترین محصولات سینره

1- کرم مو بر سینره

کرم مو بر سینره

اگر پوستی حساس دارید و نمی توانید در پاکسازی موهای زائد پوست از هر موادی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم مو بر سینره است این کرم با ترکیبات ملایم تهیه شده و در عرض 5 دقیقه بدون تحریک و حساس کردن پوست موهای  زائد را از فولیکول می کند به همین دلیل سرعت رشد مجدد موها به تعویق می افتد.

ایجاد جوش ،قرمزی و خارش پوست بعد از اصلاح موهای  زائد مشکلیست که برخی افراد با آن روبرو هستند اما در استفاده از کرم مو بر سینره دچار این مشکلات نمی شوند

زیرا این کرم حاوی هیدوکسید پتاسیم و سدیم بوده و از بروز مشکلاتی مانند جوش و حساسیت پوست جلوگیری می کند.از مزایای دیکر این محصول کندن مو از قسمت فولیکول است که موجب ضعیف شدن و کند شدن موهای زائد خواهد شد.

 

2- کرم ضد آفتاب سینره SPF 50

کرم ضد آفتاب سینره SPF 50

 

لینک های مفید:
بهترین کلینیک زیبایی

 

یکی از لوازم آرایشی های ضروری برای هر شخصی استفاده از کرم های ضد آفتاب است تا پوست از اشعه های مضر خورشید در امان بماند اما اینکه آیا کرم ضد آفتابی که استفاده می شود واقعاٌ جلوی آسیب پوست را می گیرد یا نه مسئله ای بسیار مهم است.

برند سینره چندین کرم ضد آفتاب با درصد های اس پی اف مختلف تولید و عرضه کرده است که می توان با قاطعیت گفت بهترین کرم ضد آفتاب این برند کرم ضد آفتاب با SPF 50 است.

کرم ضد افتاب سینره با چهار ترکیب تیتانیم دی اکسید ، بیس بنزیوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول ، اکتوکریلن و اتیل هگزیل ترویازون، به خوبی از پوست در برابر پرتوهای خطرناک خورشید حفاظت می کند.

کرم ضد آفتاب سینره با بافت سبک به سهولت جذب پوست شده و پوستی مات و زیبا ایجاد می کند.این کرم پارابن نداشته و چرب نیست به همین دلیل موجب ایجاد جوش و چربی اضافی در پوست نخواهد شد.

علاوه بر این، کرم ضد آفتاب سینره بافت سبکی داشته و به راحتی جذب پوست شده و به سرعت روی پوست مات می شود و پوست تان را برق نمی اندازد. پارابن ندارد. چرب نیست و پس از مصرف پوست تان جوش نمی زند و به راحتی می توانید روی آن آرایش کرده و آرایش روی آن خوب می نشیند.

البته این کرم خاصیت کرم پودری ندارد و اگر می خواهید از آن به عنوان کرم پودر هم استفاده کنید، گزینه مناسبی نیست.

در کل، با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا و بازخورد بسیار خوبی که از مصرف کنندگان این محصول گزارش کرده اند، کرم ضد آفتاب SPF ۵۰ سینره را به عنوان یکی از بهترین محصولات برند سینره انتخاب شده است.

3- شامپو روزانه سینره

شامپو روزانه سینره

برخی افراد هر روز حمام می کنند و این مسئله موجب خشکی و اسیب به پوست و مو یشان می شود.استفاده از شامپو روزانه سینره که حاوی ویتامینه جوانه گندم،پروویتامین B5 و ویتامین E است؛ کمک می کند تا شستشوی روزانه مو ها موجب آسیب آنها نشده و موها درخشندگی و طراوت خود را از دست ندهند.و افراد با هر نوع موی خشک یا چرب بتوانند از این شامپو استفاده کنند.

4- شامپو سینره برای موهای خشک

شامپو سینره برای موهای خشک

شامپو سینره مناسب برای موهای خشک حاوی آووکادو و ویتامین F بوده و موهای خشک و شکننده را نرم و لطیف کرده و از آسیب به موها جلوگیری می کند تا موهای خشک و کدر تبدیل به موهایی درخشنده و خوش حالت شوند.

5- ژل شستشوی صورت سینره

ژل شستشوی صورت سینره

ژل شستشوی صورت سینره در دو نوع مخصوص موهای خشک و چرب تولید و عرضه شده اند.این ژل ها فاقد شوینده های صابونی سورفکتانت های انیونی و غیر یونی هستند و آسیب آنها به پوست بسیار کمتر است و کمتر موجب تغییر PH پوست می شوند.

عصاره مورینگا موجود در این محصول خاصیت پاک کنندگی و ضد میکروبی داشته و و تا حدودی می توانند گردو غبار و آلودگی های هوا را از روی پوست پاک کرده و به خوبی از پوست محافظت کنند.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص موهای خشک حاوی گلیسرین بوده و این ماده کمک شایانی به حفظ رطوبت پوست کرده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. ژل شستشوی مخصوص موهای چرب حاوی عصاره درخت چای می باشند که این ماده به کم کردن چربی پوست کمک می کند.

6- کرم مرطوب کننده سینره

کرم مرطوب کننده سینره

کرم های مرطوب کننده سینره مخصوص پوست های خشک و معمولی یکی دیگر از محصولات باکیفیت و مورد تأیید برند سینره می باشد که با ترکیباتی چون گلیسیرین ، اسکوالن ، شی باتر ، روغن آرگان و روغن سبوس برنج موجب شده تا رطوبت رسانی به پوست به خوبی انجام شده و چربی زیر پوست افزایش یابد و پوست خشک نشود.

ترکیبات متنوعی از ابرسان ها در این محصول وجود دارد که کمک می کند ماندگاری کرم روی پوست افزایش یابد موادی همچون اسکوالن کمک می کند تا رطوبت زیر پوست باقی بماند و رطوبت پوست تبخیر نشود.

شی باتر قوی ترین و ماندگارترین تغذیه کننده پوست بوده و با شستشو به راحتی از بین نمی رود و شما پس از مصرف کرم نرم کننده تا ساعت ها احساس خشکی در پوست نخواهید کرد.

7- کرم مرطوب کننده سینره برای افراد بالای 40 سال

کرم مرطوب کننده سینره برای افراد بالای 40 سال 

مشکل پیری زودرس در افراد بعد از سی سالگی بروز می کند و کلاژن سازی در پوست کاهش چشمگیری پیدا می کند با کاهش کلاژن سازی پوست شروع چروک شدن می کند.

حال شرکت سینره کرم نرم کننده ای به بازار عرضه کرده که افراد بالای 40 سال برای ترمیم پوست خود می توانند از ان استفاده کرده و پوست خود را مرطوب کرده و آبرسانی به پوست را افزایش دهند تا پوست حالت ارتجاعی خود را حفظ کرده و یا تقویت کند و مشکلاتی همچون خشکی و چین و چروک پوست مرتفع شود.

 

جمع بندی نهایی

برند سینره محصولات باکیفیتی وارد بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کرده است اما تمامی محصولات این شرکت مورد تأیید نیستند مانند سرم تقویتی و ضد ریزش ابرو سینره که کاربرد چندانی نداشته و نمی تواند به طور صددرصدی از ریزش مو ها جلوگیری کند.

پس در خرید لوازم ارایشی و بهداشتی دقت کرده و از تجربیات افرادی که از این محصولات استفاده کرده اند بهره برده و انتخابی عاقلانه داشته باشید تا مبادا هزینه ای گزاف برای محصولی بی ارزش یا کم ارزش پرداخت کنید.