یکی از مشاغلی که شانس مهاجرت به کانادا را افزایش می دهد کار آرایشگری است که می تواند در هر زمینه ای باشد.یکی از مواردی که موجب ایجاد امتیاز برای آرایشگران می شود پیشنهاد به کار از طرف آرایشگاه های کانادا است که کار را راحت می کند اما اگر این مورد هم نباشد باز هم به علت تقاضای بالا برای آرایشگر در برخی از  شهر های کانادا کار را برای آرایشگران راحت کرده است .

سخت گیری برای اهدای جاب آفر به آرایشگر ها زیاد است و گذراندن دوره های آموزشی در کالج های کانادا به جذب شما به بازار کار در کانادا کمک شایانی می کند.

 

لینک های مفید:
آرایشگاه داماد

 

یکی دیگر از روش های کارآمد برای اخذ اقامت دائم در کشور کانادا خرید یک آرایشگاه در کانادا است که اگر تمکن مالی دارید این می تواند بهترین روش باشد. با مشورت با کارشناسان می توانید از قیمت خرید آرایشگاه در این کشور را برآورد کرده و به راحتی اقامت این کشور را دریافت کنید.

شغل آرایشگری از مشاغل هدفمند در کانادا بوده و در لیست مشاغل کشور کانادا ،لیست NOC یا لیست ملی کد شغلی قرار دارد و تمامی آرایشگران برای مهاجرت به این کشور واجد شرایط محسوب می شوند.

درباره ی کد NOC آرایشگران در کانادا

 

کد NOC در لیست مشاغل در کانادا 6341 می باشد و اشخاص واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا می توانند با اخذ ویزای کار کانادا برای شغل آرایشگری وارد این کشور شوند.سیستم امتیاز بندی Express Entry روشی بر مینای بانک اطلاعاتی اداره مهاجرت کانادا است که به افرادی که مهارت آرایشگری دارند اجازه می دهد با این مهارت خود اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند .

آرایشگرانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند از طریق برنامه افراد متخصص فدرال و برنامه استانی کانادا  ،اقدام به مهاجرت نمایند.

البته قابل ذکر است که آرایشگران سراسر جهان برای اخذ اقامت شغلی در کانادا باید مهارت و تجربه ی لازم را داشته و مدارک مناسب و لازم را در کشور خود دریافت کرده باشند.

افرادی که در کشور خود آرایشگاه مردانه یا زنانه دارند و یا بیزینس های مشابه یا مدیر ارشد کسب کار در کشور خود هستند و سرمایه نسبتاً خوبی دارند تا بتوانند بیزینس کوچکی در کانادا راه بیندازند می توانند برای تأسیس یا راه اندازی آن در کانادا دارند می توانند جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایند قابل ذکر است که داشتن سرمایه برای راه اندازی بیزینس روشی بسیار راحت تر از اخذ مدرک جاب آفر دارد.

آرایشگری با چه مهارت هایی در کانادا

با ورود و اخذ ویزای اقامت آرایشگری در کانادا آرایشگران می توانند در کار آرایشگری که در آن مهارت دارند شروع به کار کنند مانند : سلمانی یا کوتاهی مو ، مدیر سالن زیبایی ،شاگرد آرایشگر ، تکنسین کار با مواد و رنگ مو ، متخصص مو و زیبایی مو ، آرایشگر مردانه ، شینیون کار ، متخصص کلاه گیس ، براشینگ کار و …

مهاجرت کاری آرایشگران به کانادا

مراحل مهاجرت به کانادا برای ویزای شغل آرایشگری

برای اخذ ویزای ارایشگری برای کشور کانادا محاسبه امتیاز برای ورود به برنامه Express Entry با کمک از سیستم جامع ربته بندی کانادا  CRS است.سیستم جامع رتبه بندی به نکاتی مانند : سن ، صلاحیت و مهارت متقاضی ، توانمندی فرد به تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی ، مهارت های همسر و تجربه و سابقه کاری متقاضی بستگی دارد و این نکات مورد بررسی و مورد توجه قرار می گیرند.

کسب امتیاز حداقل 67 در بررسی موارد بالا و کسب امتیاز لازم درخواست متقاضی به مهاجرت موجب طی موفقیت آمیز اولین مرحله می شود در مرحله بعد یک نامه دعوت به درخواست ITA از اداره مهاجرت کانادا به عنوان جواب درخواست برای ورود به برنامه مهاجرتی اکسپرس به متقاضی فرستاده می شود.با دریافت این نامه متقاضی فقط 60 روز وقت دارد تا درخواستی رسمی ارائه دهد و ارائه ی درخواست قبل از دریافت نامه امکان پذیر نیست و کار متقاضی را خراب خواهد کرد و باید مراحل به ترتیب انجام شود .

نکته بسیار مهم اینکه تقاضای متقاضی برای مهاجرت به کانادا فقط یک سال اعتبار داشته و اجرای هر مرحله به درستی، بسیار اهمیت دارد و بهتر است برای انجام درست کارها اول اطلاعات کافی دریافت کرده و با آمادگی کامل وارد این پروسه شوید.

مهاجرت کاری آرایشگران به کانادا

میزان مهارت مورد نیاز در آرایشگری برای کسب ویزای مهاجرت کانادا

تأیید میزان مهارت ها و تجربه و همچنین سابقه کاری آرایشگران را ارزیابی مهارت می گویند که با دو هدف انجام می شود .اول اینکه با ارزیابی مثبت مهارت ها می توانید امتیازات لازم را در برنامه اکسپرس و در برنامه مهاجرت متخصصان فدرال کسب کنید و دوم اینکه ارزیابی مثبت مهارت ها شانس متقاضی را برای واجد شرایط شدن برای اخذ مجوز و دریافت مجوز و پروانه آرایشگری در کانادا را افزایش می دهد.داشتن مهارت آرایشگری ارزیابی شده و متقاضی می تواند در روز اول ورود به کانادا در هر استان این کشور شروع به کار کند.

با وجودی که کسب نمره حداقلی 67 مهم است اما اگر درخواست شغلی از یک کارفرمای کانادایی داشته باشید امتیاز شما تا 600 افزایش یافته و کار را بسیار راحت تر می کند پس در صورتی که برایتان امکان دارد سعی کنید این روش را نیز اجرا نمایید .

مدارک مورد نیاز برای جاب آفر

برای مهاجرت به کانادا با ویزای آرایشگری بهتر است استان های بریتیش کلمبیا ،شهر های ونکوور و ویکتوریا را انتخاب اول خود قرار دهید چون شغل آرایشگری در این شهر ها که شهرهای بزرگی هستند متقاضیان بسیار زیادی دارد.بعد از این شهر ها استان کبک و شهر کبک و یا مونترال می توانند انتخاب های بعدی شما باشند.انتخاب از میان دیگر شهر ها بهتر است انتخاب های آخر شما باشند.

پیدا کردن کارفرما در هر استان از کانادا برای دریافت جاب آفر نیاز به داشتن حداقل یک سال سابقه کار در کشور خود متقاضی است. ارائه بیمه اجباری و تمکن مالی تا مبلغ حداقل 50 هزار دلار کانادا اجباری است.یکی دیگر از مواردی که شانس متقاضی را بالا می برد ارائه ی مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 می باشدکه این نمره در استانهای آتلانتیک داشتن حداقل نمره 5 است.ارائه ی رزومه CV و نامه همراه یا همان کاور لتر برای شغل درخواستی متقاضی و سابقه کاری فرد لازم و ضروری است.

اخذ ویزای مهاجرتی کانادا برای متقاضیان با ارائه ی کلیه اطلاعات لازم با مشورت با کارشناسان متخصص

مهاجرت کاری آرایشگران به کانادا