از جمله معیارهای زیبایی و نظافت خانم ها رسیدگی به ناخن ها، کاشت و طراحی ناخن می باشد. با توجه به اینکه کاشت ناخن به بهره گیری از روش های مختلفی انجام می شود ، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چه کاشت ناخنی بهتر است؟ در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با اینکه چه کاشت ناختی مناسب شما خواهد بود ، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، تا در نهایت بتوانید مدل ناخن زیبا و جذابی را برای خود به ارمغان آورید ، با ایرانابیوتی همراه شوید…

کاشت ناخن با قیمت مناسب

 

لینک های مفید:
کاشت ناخن

 

چه کاشت ناخنی بهتر است ؟ انوع روش کاشت ناخن

چه کاشت ناخنی بهتر است ؟ یک کاشت خوب و باکیفیت کاشتی است که در کنار زیبایی و ظرافتی که به ناخن های شما می بخشد از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد . توصیه ما به خانم های جوان و نوجوان این است که در حین انتخاب نوع کاشت ناخن مورد نظر به فعالیت و کارهایی که در طول روز انجام می دهید ، توجه کنید . اگر جزء اشخاصی هستید که فعالیت های روزانه خود را با عجله انجام می دهید کاشت ناخن با پودر مناسب ناخن های شما می باشد .

به دلایل مختلفی خانم ها کاشت ناخن را انجام می دهند ، یکی از این دلایل پوشش عیب و نقص ناخن هایشان است . به هرحال اهمیتی ندارد که به چه دلیل از خدمات کاشت ناخن بهره مند می شوید . ، مهم این است که تشخیص دهید چه کاشت ناخنی برای شما مناسب خواهد بود . کاشت ناخن به سه روش مختلف قابل انجام است : کاشت قالب ، کاشت پودری ، کاشت ژل . به منظور پاسخ به این سوال که چه کاشت ناخنی بهتر خواهد اطلاعاتی را در رابطه با انواع کاشت ناخن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .

چه کاشت ناخنی

 

لینک های مفید:
ترمیم ناخن

 

کاشت ناخن قالب

کاشت ناخن قالبی از قدیمی ترین روش های کاشت می باشد که با توجه به مزایایی که دارد ، تاکنون مورد استقبال خانم های عزیز قرار گرفته است . سوهان کشی در این روش انجام نمی شود ، در فرآیند کاشت ناخن از مهم ترین دلایلی که باعث به وجود آمدن قارچ می شود ، جمع شدن هوا زیر ناخن است .

بعد از انجام کاشت ناخن قالبی باید مواظب باشید که ناخن هایتان کمترین تماس را با آب داشته باشند . این نوع کاشت برای افرادی توصیه می شود که از ناخن های صاف و یکدستی برخوردار هستند در غیر این صورت انجام آن توصیه نمی شود ، زیرا از بی کیفیت ترین نوع کاشت شناخته شده است . بنابراین در جواب این سوال که چه کاشت ناخنی بهتر است باید بگویم که انجام کاشت قالب توصیه نمی شود .

کاشت ناخن ژل

موادی که برای کاشت ناخن با ژل مورد استفاده قرار می گیرد ، به صورت آماده در بازار قابل خریداری می باشد . کاشت ناخن با ژل به ژلیش معروف می باشد . در این روش کاشت ، کمترین آسیب به ناخن های شما وارد می شود . کاشت ناخن با ژل کاملا مشابه کاشت ناخن با پودر است به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از خانم های جوان و نوجوان قرار گرفته است . تنها تفاوتی که این روش با کاشت ناخن پودری دارد ، در مدت زمان انجام آن می باشد.

کاشت ناخن در منطقه 2

 

 

لینک های مفید:
طراحی ناخن

 

معرفی مرکز تخصصی کاشت ناخن و مشاوره چه کاشت ناخنی بهتره

سالن زیبایی ایرانابیوتی به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون تخصصی مو ، شینیون عروس ، رنگ مو لایت ، بوتاکس مو ، ، سامبره ، تاتو موقت ، ویتامین مو اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ، بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، گریم عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش مو ، آمبره موی کوتاه و بلند ، میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتین مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود.