خدمات کاشت ناخن با قیمت مناسب در مرکز تخصصی ایرانابیوتی قابل انجام می باشد . امروزه رسیدگی به زیبایی ، بهداشت ، کاشت و ترمیم ناخن فراگیر شده است . خانم های جوان و نوجوان به دلایل مختلف اقدام به کاشت ناخن می نمایند . لازم به ذکر است که کاشت ناخن هر سی روز یک بار باید ترمیم شود که بدین منظور باید به ناخن کار مراجعه نمایید.

در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با کاشت ناخن با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، تا در نهایت بتوانید مدل ناخن زیبا و جذابی را برای خود به ارمغان آورید ، با ایرانابیوتی همراه شوید…

کاشت ناخن با قیمت مناسب

کاشت ناخن با قیمت مناسب به مواد اولیه و ابزار مورد استفاده توسط ناخن کار بستگی دارد . از مهم ترین ویژگی های ترمیم و کاشت ناخن با قیمت مناسب ، زیبایی و مقاومت ناخن در برابر فشار و مرتب بودن بودن آن ها است . از جمله خدماتی که توسط متخصصان ناخن انجام می گردد ، می توان به کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن ژله ای ، ترمیم ناخن ساده ، طراحی ناخن ، ترمیم ناخن شکسته ، از بین بردن خط ترمیم ناخن ، ترمیم کاشت ناخن ، کاور ناخن ، فرنچ ناخن و سایر خدمات زیبایی ناخن اشاره نمود .

 

لینک های مفید:
کاشت ناخن

حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا قیمت کاشت و ترمیم ناخن متفاوت می باشد ؟ آیا ارائه خدمات کاشت ناخن با قیمت مناسب در منزل امکان پذیر است ؟ تفاوت کاشت ناخن با طراحی ناخن در چیست ؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تمامی سوالات ذکر شده را پاسخ دهیم .

کاشت ناخن با قیمت مناسب به نوع کاشت ، کیفیت کار ناخن کار ، ابزار مورد استفاده و سایر موارد بستگی دارد . به عنوان مثال قیمت کاشت ناخن پودری با قیمت کاشت ناخن ساده و هلویی کاملا متفاوت است . به علاوه قیمت ترمیم و طراحی ناخن ، کاملا متفاوت می باشد .

قیمت ترمیم ناخن به نوع پودری که توسط ناخن کار مورد استفاده قرار می گیرد و شدت آسیب دیدگی ناخن بستگی دارد . اگر ناخن های شما هوا گرفته باشد ، ترمیم ان کمی زمان بر خواهد بود ، بر همین اساس هزینه آن بیشتر می باشد .

کاشت ناخن با قیمت مناسب

 

لینک های مفید:
ترمیم ناخن

 

خدمات ترمیم و کاشت ناخن با قیمت مناسب

کاشت ناخن با قیمت مناسب برای خانم ها یک نوع زیبایی محسوب می شود . متاسفانه ناخن برخی از خانم ها به قدری بسیار شکننده است ، به همین دلیل امکان بلند کردن آن ها وجود ندارد . خدمات ترمیم و کاشت ناخن با قیمت مناسب در مرکز تخصصی ناخن ایرانابیوتی عبارتند از :

  • انواع کاشت ناخن
  • کاشت ناخن هلویی
  • کاشت ناخن ژله ای
  • از بین بردن خط ترمیم ناخن
  • ترمیم ناخن هوا گرفته
  • ترمیم کاشت ناخن هلویی
  • ترمیم کاشت ناخن پودری
  • ترمیم ناخن ساده
  • ترمیم ناخن شکسته
  • طراحی ناخن
  • ترمیم و کاشت ناخن پا
  • و غیره

کاشت ناخن با پودر

 

لینک های مفید:
طراحی ناخن

 

نکات مراقبتی بعد از ترمیم و کاشت ناخن با قیمت مناسب

بعد از انجام کاشت و ترمیم با سعی کنید با مواد آلوده و شیمیایی در تماس نباشید . ناخن های خود را تحت فشار بیش از حد قرار ندهید . هنگام نظافت و استفاده از مواد شوینده حتما از دستکش استفاده کنید . به مدت طولانی در مکان هایی که امکان رشد قارچ و باکتری وجود ندارد ، نمانید .

کاشت ناخن با پودر

معرفی مرکز تخصصی کاشت ناخن

سالن زیبایی ایرانابیوتی به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون تخصصی مو ، شینیون عروس ، رنگ مو لایت ، بوتاکس مو ، ، سامبره ، تاتو موقت ، ویتامین مو اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ، بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، گریم عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش مو ، آمبره موی کوتاه و بلند ، میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتین مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود.