اگر می خواهید چشمانی درشت و زیبا داشته باشید ولی چنین نیست می توانید با راهکاری مناسب و ساده به هدفتان برسید، اما چگونه ؟ کشیدن خط چشم راهکاری بسیار جذاب برای داشتن چشمانی درشت و جذاب است و می تواند زیبایی شما را صد چندان کند.

شاید کشیدن خط چشم به نظر ساده برسد اما در واقعیت کشیدن خط چشم سخت ترین قسمت آرایش است و می تواند آرایش شما را به طور کلی خراب کند به گونه ای که مجبور به شستشن خط چشم شوید که به بقیه ی آرایشتان هم آسیب می خورد.برای کشیدن خط چشم بی نقص و زیبا به نکات طلایی که ما در ادامه برایتان بازگو خواهیم کرد توجه فرمایید.

نکات طلایی برای کشیدن خط چشم

 

مرکز تخصصی تاتو در غرب تهران

 

لینک های مفید:
فیبروز ابرو

 

1- خط چشم با بافت سبک

اگر از خط چشم های مایع برای کشیدن خط چشم استفاده می کنید سعی کنید از انواع خط چشم ها با بافت سبک استفاده کنید چون ایجاد حجمی سنگین روی پلک جذاب نخواهد بود.

2- کشیدن خط چشم برای چشمان ریز

اگر چشمانی ریز دارید باید به سبکی خط چشم را بکشید تا چشم ها درشت تر به نظر برسد برای این کار خط چشم بالا و پایین را از گوشه ی داخلی چشم بکشید و انتهای خط چشم را به هم نچسبانید بلکه خط چشم بالا و پایین را با فاصله از گوشه ی بیرونی چشم بکشید.برای تکمیل کشیدن خط چشم برای چشمان ریز بهتر است در پایان کار قسمت داخلی چشم ها را خطی سفید بکشید تا چشم ها عمیق تر و بزرگتر به نظر برسد.

3-خط چشم ساده

اگر می خواهید خط چشمی ساده در طول روز داشته باشید که فقط به چشم ها زیبایی طبیعی ببخشد پس فقط خط چشم باریکی بالای چشم ها بکشید و بهتر است زیاد آن را دستکاری نکنید.

4-خط چشم برای چشمان درشت

اگر چشمانی درشت و بیرون زده دارید و حس خوبی به این مسئله ندارید می توانید خط چشم را به طور کامل نکشید بلکه آن را از نیمه های چشم شروع کنید و در پایین چشم می توانید قسمت داخلی چشم را با مداد خط چشم مشکی یا قهوه ای خطی بکشید تا چشم ها کوچکتر به نظر برسد و یا در قسمت پایین چشم ها هیچ خطی نکشید.

 

لینک های مفید:
هاشور ابرو

 

5-خط چشم بعد از زدن سایه

اگر در آرایش خود قصد اجرای سایه چشم را هم دارید بهتر است اول سایه چشم را کار کنید و در پایان کار خط چشم را بکشید چون اگر پودر سایه روی خط چشم بیاید از زیبایی آن خواهد کاست.

6- کجا خط چشم کشیده شود

برای جلوه بیش تر چشم ها بهتر است خط چشم را از قسمت بیرونی مژه ها بکشید و خط را زیاد به مژه ها نزدیک نکرده و داخل مژه ها هم نکشید تا چشم ها بزرگتر و زیبا تر به نظر برسند.برای چشمان خیلی ریز می توان خط چشم را با فاصله بیشتر کشید و میان خط چشم و مژه ها را نیز با خط چشم پر کرد.

کشیدن خط چشم

7- مناسب ترین خط چشم

در انتخاب مناسب ترین طرح خط چشم به سن خود توجه کنید دختران نوجوان بهتر است از خط چشم نازک استفاده کنند تا سنشان زیاد دیده نشود .خانم های مسن نیز بهتر است برای حفظ زیبایی طبیعی از خط چشم های نازک و بدون کشیدگی در انتها استفاده کنند.اما دختران جوان می توانند از سبک های دیگر نیز بهره برده و خط چشم های ضخیم تر با دم بلند تر بکشند که البته در آرایش روزانه بهتر است از ضخامت و بلندی خط چشم صرفه نظر کنند.

8- خط چشم برای افرادی که پلکشان افتاده است

با بالا رفتن سن مشکل افتادگر پلک شایع است که البته برخی خانم ها در سن پایین نیز به این مشکل دچار می شوند این افراد باید از کشیدن خط ضخیم برای خط چشم، چشم پوشی کرده و بیشتر تمرکزشان به آرایش قسمت بیرونی چشم ها باشد.

9-خط چشم برای افرادی که چشمانشان از هم فاصله زیادی دارد

اگر جزء افرادی هستید که چشمانتان فاصله ی زیادی از هم دارد نگران نباشید شما می توانید با کشیدن خط چشم در قسمت داخلی چشم و چسباندن خط چشم بالا و پایین در قسمت بیرونی چشم ها ،به هم، این فاصله را کم رنگ کنید.

10- نحوه ی کشیدن خط چشم

در هنگام کشیدن خط چشمها پوست چشم ها را نکشید چون با این کار خطی که می کشید نامنظم و ناصاف خواهد شد پس فقط چشمی را که می خواهید خط بکشید ببندید و به آرامی و بدون لرزش دست ها خطی صاف و نازک بکشید .

خدمات ابرو