اکثر افراد علاقه ی زیادی به افزایش زیبایی و یا رفع عیوب اندام و چهره یشان دارند امروزه این امکان به راحتی وجود دارد تا سخت ترین عیوب چهره و اندام خود را با روش های متعدد درمان و برطرف کنند.در این مقاله به معرفی روش های درمانی و زیباسازی و معرفی برخی از بهترین کلینیک زیبایی می پردازیم .

کلینیک زیبایی گلدن رز در سنندج

برخی خدمات گلدن رز

جراحی زیبایی بینی – بلفاروپلاستی – پیکر تراشی – پروتز گذاری – مزوتراپی – لیفت صورت – تزریق ژل و بوتاکس – لیزر موهای زائد – جراحی دست و عصب – و …

نشانی : سنندج – خیابان مولوی – کلینیک زیبایی گلدن رز

شماره تماس : 33228690-087  _  09052057347

هایفوتراپی دکتر جمالدین حسن زاده

نشانی : سنندج – خیابان آبیدر – چهارراه صفری – مجتمع ژینا – طبقه سوم

شماره تماس : 33246361-087

 

لیزر موهای زائد

این روش از روش های پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد و زیباسازی پوست است. در این روش با حرارت دادن و سوزاندن توسط نور لیزر ،موهای تیره رنگ فیکول مو آسیب دیده و از بین می رود.در انجام لیزر استفاده از دستگاه های مناسب بسیار حائز اهمیت است تا به پوست آسیبی نرسد.

جوانسازی پوست

پیزی پوست امری اجتناب ناپذیر است و نمی توان جلوی این رویه ی طبیعی را در بدن گرفت اما می توان با انجام برخی کارها این پیری را به تعویق انداخت و کند کرد.هر چند که هنوز درمان صددرصدی برای این موضوع وجود ندارد.استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش تا حدودی در کند شدن این روند کم می کند اما روش های دیگر پزشکی نیز وجود دارد که می تواند پوست را تا حد زیادی از چین و چروک ها و افتادگی ها پاک کرده و محافظت کند.

 

 

هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی از امواج فراصوت استفاده می شود و نیازی به ایجاد برش ،زخم و بخیه و دیگر موارد وجود ندارد.دستگاه هایفوتراپی مستقیم برروی پوست قرار داده می شود و امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست تأثیر گذاشته و موجب تحریک کلاژن سازی پوست شده و پوست لیفت شده و سفت می شود و چین و چروک های آن از بین می رود.

آر اف فرکشنال

امواج رادیوفرکوئنسی یا آر اف فرکشانال از روش های ممتاز در جوانسازی و رفع بسیاری از عوارض پوست است .در این روش با انتقال انرژی از طریق سوزن های بسیار ریز بر لایه های زیرین پوست کار جوانسازی پوست اجرا می شود و قادر خواهد بود انواع آکنه و اسکار ، منافذ باز پوست ،استریا یا ترک های پوستی و چین و چروک و برخی از خطوط پوست را درمان نماید و پوستی صاف ، شفاف و با طراوت ایجاد کند.

کربوکسی تراپی

روش کربوکسی تراپی که قدمت بیشتری دارد امروزه توسعه و بهبود یافته است.در این روش مقداری گاز دی اکسید کربن، زیر پوست تزریق می شود این عمل موجب خونرسانی و فعال کردن واکنش های ترمیمی پوست شده و در بهبود بافت های پوستی بسیار مؤثر است.

تزریق بوتاکس

این روش که بسیار پرطرفدار و روشی ساده است که در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق می شود این سم موجب فلج شدن عضلات صورت شده و چین و چروک هایی که عمیق و دائمی نشده اند را بهبود می بخشد.

از دیگر روش های جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی می توان به لایه برداری شیمیایی ،لیزر درمانی ،جوانسازی نوری ،مزوتراپی ،پی آر پی و … اشاره کرد.

منظور از فیلر در زیبایی چیست ؟

فیلرها پرکننده های پوستی هستند که برای افزایش حجم ،فرم دهی و پرکردن خطوط چین و چروک در بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

تزریق ژل

ژل ها مواد طبیعی یا مصنوعی هستند و برای حجم دادن به پوست مورد استفاده قرار می گیرند.میزان ماندگاری ژل ها به جنس آنها بستگی داشته و کمترین ماندگاری به ژل های کلاژنی و بیشترین ماندگاری مربوط به ژل های دائمی است که از ماده ی PMMA تولید شده اند.استفاده از ژل های نیمه دائم در میان ژل های موجود کاربرد بیشتری دارد و از جنس هیالورونیک اسید می باشد.

علت کاربرد بیشتر ژل های نیمه دائم تولید شدن این ژل از هیالورونیک اسید است که سیمان بین بافتی پوست محسوب می شود این ماده طبیعی ،مؤثر و کم عارضه برای جوانسازی پوست می باشد.

تزریق چربی

تزریق چربی در میان دیگر روش ها روشی بسیار مناسب تر در جوانسازی پوست محسوب می شود چون چربی تزریق شده از بافت طبیعی ران یا شکم بدن خود فرد است. در این روش چربی استخراج شده از بدن خالص سازی شده و به زیر پوست تزریق می شود.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در این سایت ایرانا بیوتی

 

بهترین سالن زیبایی در همدان

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با ضمانت اجرایی نقاشی ساختمان