امروزه حفظ زیبایی و رفع عیوب چهره بسیار پرطرفدار شده و نیاز به کلینیک زیبایی نیز افزایش یافته است به طور کلی یک کلینیک زیبایی خوب باید از پزشکان و کادر متخصص استفاده کرده و خدمات زیبایی خود را با جدیدترین تکنولوژی و ابزار و دستگاه های روز دنیا، در محیطی کاملاٌ بهداشتی و مناسب ارائه نماید .

کاشت مو و ابرو طبیعی با تکنیک های میکروگرافت و تریکوفتیک اسکارلس ،در کلینیک زیبایی ارائه میشود.همچنین کلیه خدمات تشخیص و درمان بیمارهای پوست و مو و پاکسازی و جوانسازی پوست به وسیله  ی پزشکان متخصص در این زمینه در مراکز درمانی پوست و مو قابل اجرا است.

رفع چین و چروک های پوستی از دیگر دغدغه های مراجعین است که با روش های متعدد مانند تزریق ژل ،بوتاکس و چربی طبیعی بدن خود فرد قابل درمان و اصلاح میباشد.

لینک های مفید: بهترین سالن زیبایی در اردبیل

 

کلینیک پوست و مو و زیبایی در شیراز,

روش های جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی

هایفوتراپی

در این روش از امواج فراصوت استفاده شده و نیازی به ایجاد برش و بخیه و … نیست. دستگاه هایفوتراپی در این روش مستقیم روی پوست قرار گرفته و امواج فراصوت به پوست تابانده می شود این امواد به لایه های زیرین پوست اثر گذاشته و موجب تحریک کلاژن سازی که از اجزای مهم پوست هستند، می شوند و با افزایش کلاژن سازی پوست لیفت شده و سقت می شود و چین و چروک های پوست از بین می رود.

آر اف فرکشنال

امواج رادیوفرکوئنسی یا همان آر اف فرکشنال یکی دیگر از روشهای جوانسازی جوانسازی پوست است که چین و چروک ها و عوارض پوستی را از بین می برد.در این روش با انتقال انرژی از طریق سوزن های بسیار ریز به لایه زیرین پوست صورت ،مشکلاتی همچون آکنه و اسکار ، استریا یا ترک های پوستی ،منافذ باز پوست و … رفع شده و پوست شفاف و شاداب می شود.

کربوکسی تراپی

روش کربوکسی تراپی که قدمت بیشتری دارد امروزه توسعه و بهبود یافته است.در این روش مقداری گاز دی اکسید کربن، زیر پوست تزریق می شود این عمل موجب خونرسانی و فعال کردن واکنش های ترمیمی پوست شده و در بهبود بافت های پوستی بسیار مؤثر است.

تزریق بوتاکس

این روش که بسیار پرطرفدار و روشی ساده است که در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق می شود این سم موجب فلج شدن عضلات صورت شده و چین و چروک هایی که عمیق و دائمی نشده اند را بهبود می بخشد.

از دیگر روش های جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی می توان به لایه برداری شیمیایی ،لیزر درمانی ،جوانسازی نوری ،مزوتراپی ،پی آر پی و … اشاره کرد.

منظور از فیلر در زیبایی چیست ؟

فیلرها پرکننده های پوستی هستند که برای افزایش حجم ،فرم دهی و پرکردن خطوط چین و چروک در بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

تزریق ژل

ژل ها مواد طبیعی یا مصنوعی هستند و برای حجم دادن به پوست مورد استفاده قرار می گیرند.میزان ماندگاری ژل ها به جنس آنها بستگی داشته و کمترین ماندگاری به ژل های کلاژنی و بیشترین ماندگاری مربوط به ژل های دائمی است که از ماده ی PMMA تولید شده اند.استفاده از ژل های نیمه دائم در میان ژل های موجود کاربرد بیشتری دارد و از جنس هیالورونیک اسید می باشد.

 

لینک های مفید:
سامبره

 

علت کاربرد بیشتر ژل های نیمه دائم تولید شدن این ژل از هیالورونیک اسید است که سیمان بین بافتی پوست محسوب می شود این ماده طبیعی ،مؤثر و کم عارضه برای جوانسازی پوست می باشد.

 

تزریق چربی

تزریق چربی در میان دیگر روش ها روشی بسیار مناسب تر در جوانسازی پوست محسوب می شود چون چربی تزریق شده از بافت طبیعی ران یا شکم بدن خود فرد است. در این روش چربی استخراج شده از بدن خالص سازی شده و به زیر پوست تزریق می شود.

روش های لاغری شکم و پهلو در کلینیک زیبایی

کلینیک زیبایی

رادیوفرکوئنسی

در این روش به کمک دستگاه مخصوص امواج رادیوفرکوئنسی موجب ایجاد گرمای عمیق و کنترل شده در قسمت مورد نظر شده و با تجزیه ساختار چربی موجب از بین رفتن چربی ها می شود.در انجام این روش استفاده از آب فراوان در روز قبل و بعد از رادیوفرکوئنسی ضروری است تا دفع چربی بهتر اجرا شود.از مزایای این روش پوست نیز سفت می شود.همچنین این روش درمانی باید در چهار جلسه ی 30 دقیقه ای انجام شود.

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یکی از روش های غیر جراحی برای از بین بردن چربی های پهلو و شکم است.کرایولیپولیز محتوی آب سلول های چربی را مورد هدف قرار می دهد و با دیگر سلول ها کاری ندارند.سپس بدن در طی یک دوره شش تا دوازده ماهه در طی یک فرآیند طبیعی چربی شکم و پهلو را از طریق سیستم لنفوی از بین می برد.

در روش کرایولیپولیز دستگاه روی ناحیه ی شکم و پهلو قرار داده می شود و دمای موضعی آن ناحیه تا حدی امن کاهش داده می شود  تا سلول های چربی یخ زده و نابود شوند و بدن در طی 6 الی 12 هفته این سلول های مرده را از بدن دفع می کند.

لیپوماتیک

این روش جایگزینی برای روش لیپوساکشن است و در آن از ویبره با فرکانس پایین برای شل کردن سلول های چربی استفاده می شود تا به راحتی شکم و پهلو لاغر شود.

 

لیپوماتیک فرآیندی کم تهاجم است و حدود یک تا دو ساعت طول می کشد .قبل از شروع درمان ،مشکلات و آستانه ی درد، ناحیه تحت درمان بررسی شده و سپس از طریق برش های کوچکی ،مایعی بی حس کننده از طریق کانولای در حال ویبره لیپوماتیک وارد ناحیه تحت درمان می شد.پس از بی حسی ناحیه مورد نظر ،پزشک از یک کانول ساکشن ویبره لیپوماتیک مخصوص ناحیه شکم و پهلو استفاده می کند تا چربی های شکم و پهلو را بتراشد و بیرن بکشد .

حرکات وسیع کانول لیپوماتیک امکان حرکت آسان آن دورن بافت چربی را فراهم می کند و با دفع چربی،مواد بی حسی موضعی نیز به ناحیه منتقل می کند تا این فرایند بدون درد یا با درد بسیار کم صورت پذیرد.در این روش کانون لیپوماتیک وارد نواحی فیبروز و سفت تر چربی شده و با صرف زمان کمتر و بدون التهاب چربی های شکم و پهلو را می تراشد.

لیپوساکشن

کسانی که وزن نسبتاً نرمال با مقادیر زیاد چربی اضافی دارند می توانند از روش لیپوساکشن استفاده کنند در این روش هر چه پوست خاصیت کشسانی بیشتری داشته و سفت تر باشد نتایج مطلوب تری حاصل می شود.در این روش با استفاده از یک میله فلزی تو خالی نازک به نام کانول که به پمپ خلا متصل است که از طریق یک برش، زیر پوست وارد شده و درون چربی شکم و پهلو به عقب و جلو حرکت می کند و چربی را در اندازه های کوچک بیرون می کشد.

 

در مواردی که چربی شکم و پهلو گلبولی و سنگین است ،شاید نیاز باشد از یک کانول خاص که امواج اولتراسوند منتشر می کند ابتدا برای شکستن چربی قبل از انجام ساکشن استفاده شود تا نتیجه نهایی به بهترین شکل اجرا شود.و برای کاهش درد و خونریزی از گردش محلول های حاوی بی حسی و آدرنالین در ناحیه تحت درمان استفاده می شود.در این روش درمانی در طی سه ماه،بدن به فرم دلخواه در می آید و با داشتن رژیم غذایی مناسب می توان لاغری مداوم و ماندگار داشت.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یکی دیگر از روش های حذف چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم و پهلو است.در این روش عمل جراحی کوچک کردن شکم ،تحت بی هوشی در یک بیمارستان یا یک مرکز جراحی معتبر انجام می گیرد.در جراحی زیبایی با توجه به آزمایشات و مشاوره قبل از عمل ،پیشنهادات مناسب به بیمار ارائه می شود.

در روش ابدومینوپلاستی پوست اضافی نیز برداشته شده و از لیپوساکشن نیز برای جذف چربی اضافی استفاده می شود و در صورت نیاز باید یک طرف لگن تا طرف دیگر لگن و نزدیگ ناف برش داده شود.

قابل ذکر است که محل برش در این جراحی بعد از چند ماه یا چند سال به طور کامل محو خواهد شده و پزشکان تلاش می کنند تا حد امکان برش کوچکتری ایجاد کنند.از عوارض این عمل می توان به احساس کشیدگی در ناحیه بخیه ها و کبودی و ورم اشاره کرد که البته این عوارض در طی سه تا پنج روز از بین رفته و بعد از دوره نقاهت 7 تا 14 روز بیمار قادر خواهد بود به طور کامل فعالیت های خود را از سربگیرد.

از نکات قابل توجه بعد از عمل جراحی لاغری استفاده از گارمنت یا شکم بند است.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در سایت ایرانا بیوتی

 

 

معرفی بهترین سالن زیبایی در اردبیل

گروه نقاشی ساختمان لوکس با برترین کارهای اجرایی و ضمانت کیفیت