معرفی کلینیک پوست و مو و زیبایی در تبریز

1- کلینیک پوست و مو و زیبایی ایرانیان

نشانی : تبریز – خیابان ولیعصر – خیابان رودکی – کلینیک زیبایی ایرانیان

شماره تماس : 04133335622

کلینیک ایرانیان از مجهز ترین مراکز پوست و مو و لاغری در شهر تبریز است. این کلینیک با بکار گیری پزشکان متخصص و پرسنل باتجربه مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان ایران و استاندارد های FDA آمریکا می باشد.این کلینیک در رابطه با زیبایی آماده ارائه ی خدمات بی نقص و کامل در زمینه انواع درمان ها ، جراحی ها ،لیزر و … برای تکمیل زیبایی مراجعین می باشند.

خدمات کلینیک ایرانیان : کاشت مو طبیعی – لیپوماتیک و تخلیه چربی – لیزر موهای زائد – تزریق چربی – مزوتراپی – میکرونیدلینگ – هایفوتراپی – پی آر پی

2-کلینیک پوست و مو و زیبایی سهند

نشانی : تبریز – خیابان ارتش شمالی – مابین چهارراه باغ شمال و میدان ساعت – خیابان ارک جدید – جنب مسجد کدخداباشی

شماره تماس : 04135574222

کلینیک سهند از بهترین کلینیک های زیبایی در شهر تبریز است این کلینیک با سابقه بسیار درخشان در کار زیبایی و پرسنل و پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی می باشد .

خدمات کلینیک سهند شامل : لیزر موهای زائد – جوانسازی پوست – آبرسانی به پوست – مزوتراپی مو (درمان ریزش موی سر) – درمان تعریق با بوتاکس – لاغری موضعی با مزوتراپی – تزریق فیلر – تزریق ژل – درمان ضایعات عروقی – پی آر پی مو (PRP)

3- کلینیک پوست و مو و زیبایی ایرانمهر

نشانی : تبریز – چهارراه 17 شهریور – طبقه فوقانی نمایندگی سامسونگ

شماره تماس : 04135539595

کلینیک ایرانمهر در سال 1387 تأسیس شده است این کلینیک در سالهای کاری خود بیش از 15000 نفر کاشت و ترمیم مو در این مرکز انجام داده است که از موفقیت های درخشان این مرکز می باشد.پزشکان متخصص و تجهیزات متنوع از امتیازات این مرکز محسوب می شود.

خدمات کلینیک ایرانمهر : لیزر موهای زائد – کاشت مو به روش های مختلف – تزریق ژل – پروتز لب – رفع چین و چروک – بوتاکس – شفاف سازی پوست – از بین بردن زگیل و جوش – لکه بری و جوش بری – آبرسانی به پوست

4- کلینیک پوست و مو و زیبایی پاستور

نشانی : تبریز – خیابان آزادی – نرسیده به پل نصف راه – ابتدای کوی فیروز – کلینیک پاستور

شماره تماس : 04134435515

کلینیک پاستور یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در شهر تبریز است که خدمات بسیاری به مراجعین ارائه می دهد .استفاده از پزشکان و پرسنل متخصص و با تجربه با ابزار و تجهیزارت مدرن از امتیازات این کلینیک محسوب می شود.

خدمات کلینیک پاستور شامل : لیفت با نخ – بوتاکس – میکرونیدلینگ – رفع کک و مک – لیزر موهای زائد – مزوتراپی – تزریق ژل – از بین بردن غبغب – ایجاد چال گونه – زاویه سازی – لیفت صورت و بینی و ابرو

5- کلینیک پوست و مو و زیبایی صدف

نشانی : تبریز – ولیعصر

شماره تماس : 04133270448

کلینیک صدف با مدیریت سرکار خانم رستگاری مرکزی تخصصی با پزشکان متخصص جراحی پوست و زیبایی ،کلیه خدمات پوست و مو و زیبای مراجعین را با کیفیت ممتاز اجرا می نمایند.

خدمات کلینیک صدف : لیزر موهای زائد – کاشت مو – کاشت ابرو – پیلینگ کرین – کزوتراپی سرو صورت – کربوکسی تراپی – فیشیال – پلاژن تراپی – جوانسازی – تزریق ژل و بوتاکس – مزونیدلینگ – بلفاروپلاستی

معرفی بهترین سالن زیبایی در تبریز

 

نقاشی ساختمان لوکس با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت