امروزه میل به حفظ زیبایی و رفع عیوب چهره بسیار پرطرفدار شده و نیاز به کلینیک های زیبایی نیز افزایش یافته است به طور کلی یک کلینیک خوب باید از پزشکان و کادر متخصص استفاده کرده و خدمات زیبایی خود را با جدیدترین تکنولوژی و ابزار و دستگاه های روز دنیا، در محیطی کاملاٌ بهداشتی و مناسب اجرا نماید .

کاشت مو و ابرو طبیعی با تکنیک های میکروگرافت و تریکوفتیک اسکارلس ،در کلینیک های زیبایی ارائه می شود.همچنین کلیه خدمات تشخیص و درمان بیمارهای پوست و مو و پاکسازی و جوانسازی پوست به وسیله  ی پزشکان متخصص در این زمینه در مراکز درمانی پوست و مو قابل اجرا است.

رفع چین و چروک های پوستی از دیگر دغدغه های مراجعین است که با روش های متعدد مانند تزریق ژل ،بوتاکس و چربی طبیعی بدن خود فرد قابل درمان و اصلاح میباشد.

روش های جوانسازی پوست در کلینیک پوست و مو و زیبایی

هایفوتراپی

در این روش از امواج فراصوت استفاده شده و نیازی به ایجاد برش و بخیه و … نیست. دستگاه هایفوتراپی در این روش مستقیم روی پوست قرار گرفته و امواج فراصوت به پوست تابانده می شود این امواد به لایه های زیرین پوست اثر گذاشته و موجب تحریک کلاژن سازی که از اجزای مهم پوست هستند، می شوند و با افزایش کلاژن سازی پوست لیفت شده و سقت می شود و چین و چروک های پوست از بین می رود.

آر اف فرکشنال

امواج رادیوفرکوئنسی یا همان آر اف فرکشنال یکی دیگر از روشهای جوانسازی جوانسازی پوست است که چین و چروک ها و عوارض پوستی را از بین می برد.در این روش با انتقال انرژی از طریق سوزن های بسیار ریز به لایه زیرین پوست صورت ،مشکلاتی همچون آکنه و اسکار ، استریا یا ترک های پوستی ،منافذ باز پوست و … رفع شده و پوست شفاف و شاداب می شود.

کربوکسی تراپی

روش کربوکسی تراپی که قدمت بیشتری دارد امروزه توسعه و بهبود یافته است.در این روش مقداری گاز دی اکسید کربن، زیر پوست تزریق می شود این عمل موجب خونرسانی و فعال کردن واکنش های ترمیمی پوست شده و در بهبود بافت های پوستی بسیار مؤثر است.

تزریق بوتاکس

این روش که بسیار پرطرفدار و روشی ساده است که در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق می شود این سم موجب فلج شدن عضلات صورت شده و چین و چروک هایی که عمیق و دائمی نشده اند را بهبود می بخشد.

از دیگر روش های جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی می توان به لایه برداری شیمیایی ،لیزر درمانی ،جوانسازی نوری ،مزوتراپی ،پی آر پی و … اشاره کرد.

منظور از فیلر در زیبایی چیست ؟

فیلرها پرکننده های پوستی هستند که برای افزایش حجم ،فرم دهی و پرکردن خطوط چین و چروک در بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

تزریق ژل

ژل ها مواد طبیعی یا مصنوعی هستند و برای حجم دادن به پوست مورد استفاده قرار می گیرند.میزان ماندگاری ژل ها به جنس آنها بستگی داشته و کمترین ماندگاری به ژل های کلاژنی و بیشترین ماندگاری مربوط به ژل های دائمی است که از ماده ی PMMA تولید شده اند.استفاده از ژل های نیمه دائم در میان ژل های موجود کاربرد بیشتری دارد و از جنس هیالورونیک اسید می باشد.

علت کاربرد بیشتر ژل های نیمه دائم تولید شدن این ژل از هیالورونیک اسید است که سیمان بین بافتی پوست محسوب می شود این ماده طبیعی ،مؤثر و کم عارضه برای جوانسازی پوست می باشد.

تزریق چربی

تزریق چربی در میان دیگر روش ها روشی بسیار مناسب تر در جوانسازی پوست محسوب می شود چون چربی تزریق شده از بافت طبیعی ران یا شکم بدن خود فرد است. در این روش چربی استخراج شده از بدن خالص سازی شده و به زیر پوست تزریق می شود.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در این سایت ایرانا بیوتی

 

بهترین سالن زیبایی در همدان

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با ضمانت اجرایی نقاشی ساختمان