استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی در زیباتر شدن و حفظ زیبایی طبیعی پوست و مو مهم و ضروری به همین دلیل خانم ها در انتخاب بهترین و معتبر ترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی با دقت بیشتر عمل می کنند.برند محصولات لدورا از جمله برند های مورد توجه در بین خانم هاست پس در ادامه به بررسی این محصولات خواهیم پرداخت.

معرفی برند لدورا

لدورا یکی از برندهای محبوب و معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. این برند از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می کند و به همین دلیل، محصولات لدورا از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

دلایل با کیفیت بودن محصولات لدورا

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب: لدورا از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می کند. این مواد اولیه از منابع معتبر و مورد تایید سازمان غذا و دارو تهیه می شوند.
  • تکنولوژی های پیشرفته تولید: لدورا از تکنولوژی های پیشرفته تولید در تولید محصولات خود استفاده می کند. این تکنولوژی ها به تولید محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا کمک می کنند.
  • آزمایشات کنترل کیفیت: لدورا محصولات خود را قبل از عرضه به بازار، تحت آزمایشات کنترل کیفیت قرار می دهد. این آزمایشات به اطمینان از کیفیت محصولات و مطابقت آنها با استانداردهای جهانی کمک می کنند.
  • رضایت مشتریان از کیفیت محصولات لدورا: کیفیت بالای محصولات لدورا باعث رضایت مشتریان این برند شده است. مشتریان لدورا از کیفیت محصولات این برند رضایت داشته و آن را تایید می کنند.

 

محصولات برند لدورا

معرفی برخی محصولات لدورا

کرم لیفتینگ لدورا

کرم لیفتینگ لدورا انتخابی مناسب برای جوانسازی پوست صورت و گردن است که از مواد طبیعی تولید شده و می تواند با استفاده منظم در مدت زمان مشخصی در تقویت پوست مؤثر باشد.کرم لیفتیگ لدورا موجب شفافیت و سفتی پوست شده و از موادی همچون فیلمکسل ، اوسیلیفت ، سی ویدهرباسول و پروکل وان تولید می شود.

 

لینک های مفید:
قیمت محصولات لدورا

 

 

کرم لیفتیگ لدورا

کرم آبرسان لدورا

کرم آبرسان لدورا یکی از کرم های نرم کننده و لطافت بخش پوست است که ترکیبات آن شامل روغن شی باتر ، روغن جوجوبا ، آلانتوئین ،روغن کرچک ، عصاره دانه اسکالیس ، ویتامین B5 و جلبک دریایی می باشد.ترکیبات فوق العاده این کرم موجب نرمی ، لطافت ، افزایش خاصیت کشسانی پوست و ترمیم آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد شده و برای افراد بالای 15 سال انتخابی مناسب است.

کرم دور چشم لدورا

پوست اطراف چشم بسیار حساس بوده و چون ممکن است کرم وارد چشم شود باید دارای ترکیباتی ویژه باشد تا به چشم و پوست اطراف آن آسیبی وارد نشود.کرم دور چشم لدورا بافتی سبک داشته و در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست اطراف چشم کاربرد بسیار خوبی دارد همچنین استفاده از این کرم در رفع تیرگی اطراف چشم مؤثر بوده و پوست را روشن می کند.ترکیبات این کرم شامل روغن جوجوبا ، روغن کرچک ، روغن دانه آفتابگردان می باشد.از دیگر کاربرد های این کرم استفاده از آن برای رفع خطوط اطراف لب ها است .

کرم چند منظوره لدورا

کرم چند منظوره لدورا برای رفع ترک و بوی بد پا ها کاربرد دارد و از ترکیبات گیاهی تهیه شده است تا در کنار رفع بوی بد پاها ،ترک های ایجاد شده در کف پاها را نیز رفع نماید .ترکیبات کرم چند منظوره شامل عصاره ی خیار ، عصاره برگ انگور ، روغن نعناع ، روغن بادام شیرین و گلیسیرین می باشد.

کرم پودر مات لدورا

کرم پودر یکی از محصولات پرمصرف در میان خانم ها است و ارتباط مستقیم با سلامت پوست و حفظ زیبایی طبیعی پوست دارد از این رو استفاده از بهترین کرم پودر ها با کیفیت عالی و ترکیبات استاندارد بسیار حائز اهمیت است.کرم پودر مات لدورا از جمله کرم پودرهای بسیار مناسب برای پوست است که با پوشش خوبی که دارد می تواند لک ها و ناهمواری های پوست را به خوبی پوشش داده و پوستی مات و یکدست ایجاد کند.

کرم ضد آفتاب لدورا

کرم ضد آفتاب لدورا با spf 50 مانع از آسیب های پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می کند.کرم ضد آفتاب لدورا از آفتاب سوختگی و التهابات پوستی جلوگیری کرده و پیری زودرس در پوست را نیز به تعویق می اندازد.

ترکیبات این کرم شامل زینگ اسید ، دایمتیکون ،ویتامین B5 ، روغن های معدنی ،روغن کرچک و دانه آفتابگردان می باشد و موجب روغنی و براق شدن پوست نمی شود بلکه به خوبی جذب پوست شده و دو تا سه ساعت به خوبی مانع رسیدن اشعه های مضر خورشید به پوست می شود اما بهتر است بعد از هر دو تا سه ساعت تجدید شود.

 

لینک های مفید:
خرید لوازم آرایشی

ضد آفتاب لدورا

شامپو بدن لدورا هربال

استفاده از شوینده های مناسب برای شستشوی بدن در لطافت بخشی و روشن شدن پوست بدن مؤثر است یکی از این شوینده های مناسب برای بدن شامپو بدن لدورا هربال است که فاقد مواد شیمیایی بوده و حاوی مواد گیاهی و سازگار با پوست می باشد و با آبرسانی عالی به پوست در حفظ شادابی و لطافت پوست تأثیری مثبت دارد.

شامپو ارگانیک لدورا

شامپو ارگانیک ادورا از شامپوهای ضد شوره و خارش پوست بوده و موها را نرم و درخشان می کند این شامپو گیاهی علاوه بر بهبود خارش و شوره سر موها را تقویت کرده و از پوسته پوسته  شدن پوست سر جلوگیری می کند.

شامپو کراتینه لدورا

اگر می خواهید موهایی صاف و درخشان داشته باشید پیشنهاد ما به شما شامپو تقویت کننده لدورا است این شامپو حاوی عصاره نارگیل ، زیتون ، قهوه ، آجوکا و عسل است که موجب خون رسانی هر چه بهتر به موها شده و موها را تقویت می کند .کراتین موجود در این شامپو در بهبود ریزش مو ها مؤثر بوده موها را صاف و درخشان می کند و در دو نوع مرانه و زنانه عرضه می شود.

صابون گیاهی مریم گلی و کاج لدورا

یکی دیگر از محصولات لدورا صابون گیاهی با ترکیباتی خارق العاده از عصاره ی کاج و گیاه مریم گلی است این ترکیبات موجب پاکسازی ،نرمی و شفافیت پوست خواهد شد و چربی پوست را کنترل می کند.وجود مواد آنتی باکتریال در صابون گیاهی لدورا در رفع التهاب ،جوش و خارش پوست مؤثر است و در کنار لطافت بخشی ،پوست را خوشبو می کند.

 

محصولات لدورا

صابون گیاهی اسطوخودوس لدورا

در صابون گیاهی اسطوخودوس گیاهان اسطوخودوس و لوندر وجود دارد به همین دلیل این صابون به پوست رطوبت رسانی خوبی کرده و لکه ها و تیرگی های پوست را با استفاده منظم محو می کند.لایه برداری پوست امری ضروری است که با استفاده از صابون اسطوخودوس می توان به این امر دست یافت و پوست را ضدعفونی کرده و التهابات و حساسیت های پوستی را رفع کرد.