جشن عروسی مهم ترین اتفاق زندگی هر کسی است و افراد با هر سطح مالی دوست دارند این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.انتخاب ماشین عروس نیز از کارهای بسیار مهم جشن عروسی است و شاید کسانی باشند که وسع مالی مناسبی برای خرید ماشینی شیک و دلخواه برای این شب ندارند و یا می خواهند مدل خاصی از ماشین های لوکس را انتخاب کنند،پس بهترین راهکاری که می توان برای این افراد پیشنهاد کرد اجاره ماشین عروس است.

چگونه و از کجا می توان ماشین عروسی لوکس ولی ارزان کرایه کرد؟ در ادامه قصد داریم به شرایط کرایه ماشین و محل های مورد پسند شما با قیمت های مناسب برای کرایه ماشین عروس بپردازیم پس در ادامه با ما را همراهی کنید.

 

لینک های مفید:
مزون لباس عروس

 

اجاره ماشین عروس

کرایه ماشین عروس با راننده یا بدون راننده

کرایه ماشین عروس با مسئولیتی سنگین همراه است چون هر قدر راننده ی خبره ای باشید در شلوغی خیابان های تهران و ماشین های اقوام و دوستان که اطراف ماشین عروس را پر می کنند هر لحظه خطر تصادف وجود دارد و یا در هنگام مراجعه به گل فروشی یا آرایشگاه احتمال دزدیده شدن ماشین هست پس اگر می خواهید ماشین عروس را با خیالی آسوده تر و قیمت پایین تر کرایه کنید می توانید ماشین عروس را با راننده کرایه کنید و اطمینان داشته باشید که راننده فردی خبره و دوره دیده است و به بهترین شکل ممکن به شما خدمات رسانی می کند.

اگر می خواهید خود ماشین عروس را برانید باز هم مشکلی نیست و می توانید هر خودرویی که مد نظرتان است کرایه کنید البته کسانی که چک ضمانت یا مدارک کافی برای کرایه خودرو و گواهینامه ندارند بهترین کار برای این افراد اجاره خودرو با راننده است چون در این صورت نیازی به دادن چک ضمانت نخواهید داشت و کلیه مسئولیت خودرو به عهده ی راننده خواهد بود.

اجاره ماشین عروس کروک

خودرو های کروک بدون سقف بوده و بسیار مورد توجه عروس و داماد ها هستند اما استفاده از این خودرو ها نیاز به شرایط خاصی دارد از جمله این شرایط استفاده در فصول خاص است.در فصل سرما و در روز های بارانی استفاده از این خوردو ها عاقلانه نیست و مشکل ساز خواهد بود همچنین در روز های گرم تابستان شاید گرما عروس و داماد را اذیت کند پس بهتر است اگر قصد کرایه خودروهای کروک را به شرایط آب و هوایی توجه کنید.

نکته دیگر اینکه خودرو های کروک اکثراً دو سرنشینه هستند و نمی توانید این خودرو ها را با راننده کرایه کنید.

 

لینک های مفید:
سالن زیبایی

 

اجاره ماشین عروس

مدارک و شرایط مورد نیاز برای کرایه ماشین عروس

  • برای کرایه ماشین عروس بعد از انتخاب خودرو مورد نظر یک فقره چک به میزان قیمت خودرو از شما دریافت خواهد شد.
  • کرایه ماشین با راننده نیازی به دادن چک ضمانت ندارد و کلیه مسئولیت خودرو به عهده راننده است.
  • هزینه کرایه ماشین عروس بسته به مدل ماشین انتخابی متفاوت است و در تمامی خودرو ها اگر کرایه خودرو همراه با راننده باشد قیمت پایین تری خواهد داشت.
  • اگر قصد استفاده از ماشین در بیرون از شهر را داشته باشید هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنید.
  • نرخ کرایه خودرو برای 15 ساعت محاسبه شده و ماشین عروس باید ساعت 12 شب تحویل داده شود.و برای هر یک ساعت دیرکرد مبلغ 10% به هزینه کرایه خوردو اضافه خواهد شد.
  • پس از تحویل خودرو نماینده مؤسسه در خودرو دیگری ماشین عروس را همراهی کرده و با پایان زمان کرایه خودرو ، خودرو را تحویل گرفته و مدارک و چک ضمانت را به شما تحویل خواهد داد.
  • هزینه بنزین برای خودرو کرایه شده به عهده کرایه کننده است.
  • برخی از مؤسسات اجاره خوردو کار گل زدن به ماشین عروس را به همراه دسته گل عروس نیز به عهده می گیرند که می تواند کار شما را راحت تر کند.گل آرایی توسط افرادی خبره صورت گرفته و شما می توانید در نوع طراحی نظرات خود را ارائه دهید.
  • قیمت اجاره ماشین عروس بسیار مناسب است و دست شما را در انتخاب باز می گزارد تا شبی رویایی با ماشینی لوکس داشته باشید.

 

اجاره ماشین عروس

 

لینک های مفید:
سالن عقد

موسسه اجاره ماشین عروس وی آی پی

نشانی دفتر مرکزی : تهران ، پاسداران ، اختیاریه جنوبی ، نبش شاپوری

شماره تماس : 09128197214

فکس : 09128197214

ایمیل : info@vipretcar.ir

 

مؤسسه اجاره خودرو رنتینال

نشانی : تهران ، سعادت آباد ، خیابان بخشایش ، کوچه 17 غربی ، برج عرفان ، طبقه دوم ، واحد 204

شماره تماس : 88564552-021  _  09125035039

پست الکترونیک : officialrentinal@gmail.com