اجرای بهترین مدل آرایش برای هر فرد امری سلیقه ای و نه قطعی است و هر فردی می تواند بسته به سلایق و علایق خود چهره خود را آریش کند شاید برخی آرایش غلیظ و برخی دیگر آرایشی ملایم و دخترانه را ترجیح دهند اما باید دقت کنید که رعایت برخی نکات ظریف می تواند بهترین مدل آرایش صورت را داشته باشید

یکی از نکات ظریف در میکاپ آرتیست پوشاندن کامل تیرگی ها و سیاهی های زیر چشم است برای این کار می توانید از کانسیلر های زیر چشم استفاده کنید و قبل از خشک شدن کرم بعدی را زیر چشم اجرا کنید برای ایجاد نتیجه بهتر می توانید بعد از کانسیلر از پودر فیکس استفاده کرده و سپس از کرم پودر رنگ پوست استفاده کنید.

در انتخاب رنگ کرم پودر به چند نکته توجه کنید اینکه رنگ کرم پودرتان مطابق با رنگ پوستتان باشد به این علت است که پوشش دهی عالی روی پوست ایجاد شده و لک ها و خطوط روی پوست کاملاً محو شوند و همچنین استفاده از کرم پودر بر روی گوش و گردن نیز برای یکدست و صاف شدن پوست در تمام چهره بسیار مهم است.

انواع مدل های پرطرفدار 2022

مدل آرایش دخترانه ملایم 2022

گرایش به آرایش های ملایم و طبیعی روز به روز در حال افزایش است و در سال 2022 نیز این رویه جذابیت بیشتری یافته است .در  آرایش دخترانه خبری از آرایش غلیظ با سایه های تند و جیغ نیست و آرایش طبیعی با رنگ های روشن و ملایم جایگزینی دلچسب شده است.

مدل آرایش لایت 2022

در آرایش دخترانه دیگر لزومی ندارد از تمامی مواد آرایشی استفاده شود و آرایش با پرایمر آغاز می شود تا منافذ پوست بسته شده و پوستی یکنواخت و صاف ایجاد شود.مدل ارایش لایت اروپایی یکی از آرایش های دخترانه است که بسیار مورد توجه قرار گرفته در این مدل آرایشی چهره زیبایی طبیعی یافته و رنگ های غلیظ و تیره استفاده نمی شود.

میکاپ لایت یا میکاپ اروپایی که امروزه با نام های مختلف مانند آرایش دخترانه ، آرایش ملایم و آرایش سبک شناخته شده است ، باعث ایجاد یک حالت طبیعی بر روی صورت شما می شود . کلمه لایت در انگلیسی به معنای روشن است ، به همین دلیل با توجه به رنگ های روشنی که در این سبک آرایش مورد استفاده قرار می گیرد ، نام میکاپ  لایت برای این سبک آرایش انتخاب شده است . به عنوان مثال در میکاپ لایت از رژلب های تیره و پررنگ ، مژه ها و آرایش چشم غلیظ استفاده نمی شود و تمامی رنگ هایی که در این نوع آرایش مورد استفاده قرار می گیرد ، طبیعی و نچرال می باشند .

اگر بخواهیم به صورت تخصصی این نوع سبک آرایش را معرفی می کنیم میکاپ لایت به آرایشی گفته می شود که طرح ساده ای داشته باشد و نهایتا چیزی که در صورت شما دیده می شود حداکثر سه رنگ مکمل و روشن باشد . تمامی رنگ ها در این روش با یکدیگر متناسب هستند و برای چشم ها به هیچ عنوان از خط های پهن و دنباله دار در این سبک استفاده نمی شود . به عنوان مثال انجام میکاپ خطی ، برش دار یا حلقوی در این سبک هیچ جایگاه و معنایی ندارد .

نکاتی در رابطه با تکنیک های آرایش دخترانه

  • برای انجام آرایش دخترانه از مواد اولیه ای استفاده کنید که دارای پایه گیاهی هستند .
  • سعی کنید از مواد آرایشی و لوازم آرایش مرغوب و با کیفیت استفاده کنید .
  • برای آرایش صورت دخترانه سعی کنید زیاد آرایش نکنید .
  • پوست خود را زیرسازی کنید .

در صورتی که بر روی صورت شما جوش و لک وجود دارد توصیه می کنیم برای پوشش دهی از کانسیلر استفاده کنید . یکی از تکنیک های آرایش دخترانه این است که رنگ کانسیلر دقیقا همرنگ پوست شما باشد . به علاوه با استفاده از کانسیلر می توانید تیرگی زیر چشم را پوشش دهید . البته کانسیلری که برای پوشش دهی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد باید ته رنگ زرد داشته باشد .

به یاد داشته باشید برای آرایش دخترانه صورت از فونداسیون استفاده کنید . فونداسیون به منظور یک دست نمودن سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد که برای انجام آرایش دخترانه نیازی به استفاده از این مواد آرایشی نخواهید داشت . در تکنیک های آرایش دخترانه استفاده از فونداسیون اشتباه است و تنها سن شما را بیشتر نشان خواهد داد . یکی دیگر از تکنیک های آرایش دخترانه استفاده از ریمل ابرو می باشد .

همان طور که می دانید ریمل زدن باعث می شود مژه های شما سیاه تر ، بلند تر و پرپشت تر دیده شود . برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایرانابیوتی مراجعه نمایید .

 

انواع سبک های معروف آرایشی در دنیا

  • آرایش سبک کلاسیک
  • آرایش سبک اروپایی
  • آرایش سبک شرقی
  • آرایش سبک عربی
  • آرایش سبک هالیوود
  • آرایش سبک خلیجی
  • و …

آرایش سبک کلاسیک

آرایش سبک کلاسیک 

در این سبک آرایشی،آرایش بر پایه سبک معمولی و با اصولی خاص اجرا می شود و طراحی خاصی در آن دیده نمی شود.کلمه کلاسیک یعنی اصولی پایه و اصلی که در آرایش سبک کلاسیک نیز این اصول رعایت شده است و هر گونه نقش و نگاری و طراحی در این سبک به صورتی کاملاً ساده و فشن صورت می پذیرد.در آرایش کلاسیک چهره عروسکی و معصوم به نظر می رسد که بسیار دلچسب است.

در سبک آرایشی کلاسیک آرایش چهره متعادل سازی شده و اگر آرایشی غلیظ برای چشم ها انتخاب شده باشد در لب ها برعکس عمل شده و آرایش لب ها ملایم خواهد بود و بلعکس، تا این آرایش ها در کنار هم چهره ای طبیعی، زیبا و عروسکی ایجاد کنند.

 

آرایش لایت اروپایی

چگونه در منزل آرایشی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

همان طور که در بالا توضیحاتی کامل در رابطه با آرایش لایت داده شد این آرایش آرایشی ملایم و دخترانه است که از رنگ های جیغ و تند در آن استفاده نشده و چون در اروپا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به آرایش لایت اروپایی معروف است.در این سبک آرایشی زیبایی کاملاً طبیعی ایجاد شده و هیچ خبری از خطوط کلفت و کشیده در چشم ها و رنگ های تیره و جیغ در لب ها و سایه چشم نیست.

آرایش سبک شرقی

در این سبک آرایشی محدودیتی در استفاده از رنگ ها وجود نداشته و رنگ های شاد و زنده و گرم در این سبک بسته به سلایق مورد استفاده قرار می گیرد .در سبک شرقی بیش از سبک اروپایی از رنگ ها استفاده می شود و انواع میکاپ ،رژلب ،رنگ مو و … مورد استفاه است.

آرایش سبک عربی

آرایش عربی از غلیظ ترین آرایش ها است که از انواع رنگ های گرم و تیره در آن استفاده می شود در این سبک آرایشی رنگ های چرب و براق تغییرات زیادی در چهره فرد ایجاد کرده و هیچ شباهتی به سبک های دیگر ندارد و در آن تمامی اجزای صورت مانند لب ، چشم ،سایه چشم،ابرو و گونه با رنگ های غلیظ و تیره آرایش می شوند و همچنین خط چشم های پهن و کشیده ، سایه های گرم ،ابروهای پررنگ ،رژلب غلیظ با گونه های برجسته نیز به فراوانی در این سبک استفاده می شود.

آرایش سبک هالیوودی

آرایش عروس پوست سبزه

در این سبک معمولاٌ متعادل سازی چهره مورد توجه بوده و در حد امکان از فوندانسیون ها استفاده نشده و رنگ های پایه و مطابق با رنگ طبیعی پوست مورد توجه قرار می گیرد.در سبک هالیوودی طیف های ملایم رنگ های زنده و شاد زیبایی طبیعی و شادابی به چهره می بخشد.در این سبک آرایشی وزن آرایش در چشم ها و لب ها معکوس بوده و چهره ای بسیار فوق العاده و جذاب ایجاد می شود.

آرایش سبک خلیجی

در سبک خلیجی آرایش چشم ها مهمترین قسمت آرایش محسوب شده و آرایشی غلیظ برای چشم ها در نظر گرفته می شود و رنگ های  تیره و خیره کنند همچون رنگ های مشکی ، قهوه ای ، طلایی و بنفش برای سایه چشم ها استفاده می شود.این سبک آرایشی در ایران و بخصوص در جنوب کشور بسیار پرطرفدار است.

ما را همراهی کنید در پیج اینستاگرام ایرانا بیوتی  

معرفی بهترین سالن زیبایی در تهران