برای داشتن لب هایی زیبا با ارایش شیک فقط استفاده از رژلب شاید کافی نباشد و با استفاده از یک خط لب ساده آرایش لب ها ،زیبایی صد چندان پیدا می کند .در ادامه این مقاله انواع خط لب ها و خصوصیات آنها را به شما معرفی خواهیم کرد .

 

خط لب

کاربرد های خط لب

  1. استفاده از خط لب به جای رژلب
  2. فرم دهی و زیباسازی لب
  3. حجم دادن به لب و بزرگ نمایی لب
  4. جلوگیری از پخش شدن رژلب

انواع خط لب

خط لب مدادی : این دسته از خط لب ها مانند مداد معمولی با نک ضخیم تر هستند.این مدادها بافت ملایم و کرم مانند دارند و می توانند خطی زیبا با پوشش کامل را دور لب ایجاد کنند و در صورت نیاز می توان به راحتی آنها را تراش کرد .

خط لب ماتیکی : این دسته از خط لب ها همانطور که از نامشان مشخص است ظاهری همچون رژ ها دارند با نوکی تیز و باریک بوده و می توان به راحتی خطی نازک و کامل دور لب ترسیم کرد این دسته از خط لب ها غلیظتر بوده و اثر بخشی بیشتری روی لب دارند .

خط لب مومی : خط لب های مومی ترکیباتی ارگانیک و گیاهی داشته و رنگدانه های زیادی بر روی لب بافی می گذارند این خط لب ها در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند و چون می توان به سرعت و دقت بیشتر خطی زیبا به دور لب کشید ،پرطرفدار هستند.

 

انتخاب رنگ خط لب

اگر می خواهید خط لبتان آرایش شما را جذاب کرده و تأثیر منقی بر روی آرایشتان نگذارد باید به رنگی که انتخاب می کنید دقت کنید در حالت کلی بهتر است رنگ خط لب یک یا دو درجه تیره تر از رنگ رژلب انتخاب شود تا لب ها را برجسته تر و خوش حالت نشان دهد .

خط لب با رنگ های قرمز تیره یا بنفش : اگر رژلب شما قرمز است بهتر است از رنگ های قرمز تیره و یا بنفش استفاده کنید تا با آرایشتان ست باشد و استفاده از دیگر رنگ خط لب ها به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود .

خط لب نارنجی و یا قرمز : این خط لب ها اگر رنگ پوستتان به طور طبیعی زرد است و یا کرم پودر شما به این رنگ است می تواند برای شما مناسب باشد و چهره ی شما را شاد و بشاش نشان دهد .

خط لب ها با رنگ طبیعی : انواع رنگ های خط لب موجود است که اگر رنگ پوستی معمولی داشته باشید می توانید با ست کردن این رنگ ها با رنگ رژ و سایه چشمتان از آنها استفاده کنید .

خط لب های بی رنگ : این خط لب ها همان طور که از نامشان مشخص است رنگی نداشته و فقط برای تثبیت رنگ رژلب ها استفاده می شود و جلوه ی آرایش لب را دوچندان می کند .

خط لب

خط لب دائمی

تاتو خط لب روشی مناسب برای افرادی است که لب های کوچکی داشته و یا خط لب طبیعی شان فرم یکسانی ندارد .این افراد می توانند با تاتو خط لب تا مدتها از کشیدن خط لب راحت شده و نگران پاک شدن آن نباشند .

برای انجام تاتو خط لب یا تاتو هر قسمتی از صورت نیاز به دقت و حساسیت فراوانی است پس مراجعه به متخصصین این رشته بسیار حائز اهمیت است .

رژلب

 

فروش انواع صابون های آرایشی و بهداشتنی

صابون عسل کاملاً اصل

صابون طلا و خاویار اصل اصل

 

نقاشی ساختمان با برترین کیفیت و قیمت مناسب

در گروه ساختمانی نقاشی لوکس