هر ساله مدل های آرایشی جدید وارد بازار آرایش و پیرایش شده و بین خانم ها و آقایان بسیار مهم و جذاب می باشد.هر ساله صنعت زیبایی و مد مجموعه های متفاوت از روند آرایش برای ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر ،ارائه می کند.

در گذشته اجرای آرایش به سبکی کاملاً متفاوت از آرایش امروزی اجرا می شد اما رفته رفته انجام آرایش ملایم تر اما زیبا تر که می توانست عیوت چهره و پوست را بپوشاند وارد ارثه ی آرایش و پیرایش شد.بهترین آرایشی که در سال 1400 انجام شد آرایشی ساده بود که بسیار مورد پسند خانم ها قرار گرفت .

جالب است که بیماری کرونا حتی بر نوع آرایش افراد نیز تأثیر بسزایی داشت چون استفاده از ماسک ها اجازه ی دیده شدن نصف صورت را نمی دهد پس آرایش چشم ها و ابروها شد دغدغه اصلی ،حالا وقت آن رسیده تا تمام زیبایی را در چشم ها به نمایش گذاشت البته هنوز هم استفاده از رژلب حذف نشده است اما بسیار کمتر شده بخصوص برای افرادی که تمامی پروتکل های بهداشتی را با دقت اجرا می کنند.

آرایش چهره با متد 1400

1- خط چشم های گرافیکی

تنوع خط چشم امسال با بیماری کرونا بیشتر بوده و طرح های بسیار شیک و جدیدی پا به عرصه ی آرایش چشم گذاشته است.خط چشم های گرافیکی که از خطوطی در دو طرف چشم ایجاد می شود طرحی واقعاً متنوع و خاص طراحی می شود.خط چشم هایی که برای این نوع از خط چشم ها استفاده می شود نک ظریف داشته تا بتوان خطوط گرافیکی را بی نقص طراحی کرد.

آرایش عروس روز

2- رژلب

از زمانی که کرونا دنیا را به هم ریخت استفاده از رژلب ها تغییری اساسی یافت چون استفاده از ماسک امری اجباری بود و به همان اندازه که آرایش چشم تنوع و زیبایی بیشتری یافت چون بیشتر مورد دید بود،اما استفاده از رژلب ها و ارایش لب کمرنگ شد و استفاده از رژلب های تیره جای خود را به استفاده از رژلب های ملایم و مات داد .در سال 1400 استفاده از رژلب های با رنگ هلویی ،صورتی و تناژ کرم و قهوه ای با جلوه مات رونق یافته و آرایش خانم ها را متحول کرده است..

3- آرایش پوست

از جایی که آرایش ملایم در سراسر دنیا جای ارایش غلیظ را گرفته است در کشور ما نیز در سال 1400 طرفداران بی شماری یافته است.داشتن پوست زیبا که زیبایی طبیعی داشته باشد مورد علاقه ی همه ی خانم ها است پس در استفاده از کرم پودر ها حساسیت ها زیاد بوده و در کنار انتخاب رنگ به برند کرم پودر ها نیز توجه ویژه شده است.

 

4- سبک و رنگ سایه

با حساس شدن آرایش چشم ها استفاده از سایه ها نیز جایگاه ویژه ای یافته است .سایه های رنگارنگ با رنگ های شاد و زیبا در سال 1400 رونق یافته و توانسته برای خانم ها آرایشی جسورانه و منحصر به فرد طراحی کند تا چشم ها با زیبایی صد چندان خودنمایی کنند.رنگ بنفش با طیف رنگی گسترده در سال جدید مورد استفاده قرار گرفته و آرایش 1400 را بسیار متفاوت از سال های قبل کرده است.

5-ریمل رنگی

ریمل های رنگی در سال های قبل هم مورد استفاده قرار می گرفت اما استفاده از این رنگ ها در سال 1400 بسیار رونق گرفته و مورد پسند قرار گرفته است.

6- مداد چشم

استفاده از مداد چشم سال ها بود که دیگر طرفداری نداشت اما در سال 1400 بار دیگر استفاده از مداد های چشم جایگاهی ویژه یافته و محبوبیت خود را بازپس گرفته است.

7-مژه های بلند

در سال 1400 داشتن مژه های بلند مد شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است به همین دلیل کاشت مژه نیز علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است اما توجه داشته باشید که زیبایی طبیعی حرف اول را می زند پس مراقب باشید تا با مراجعه به مکانی غیر معتبر زیبایی مژه ها و چشمان خود را به خطر نیندازید .و در صورت نیاز از ریمل های بلند و پرپشت کننده برای تصحیح عیرادات چشم ها و مژه ها استفاده کنید.

 

در سال 1400 آرایش های ملایم با سبک های متفاوت توانسته افراد را با سلایق مختلف در آرایش راضی نگه دارد و هر کسی بسته به میزان علایقش به تندی آرایش ،آرایشی متفاوت را امتحان می کند.

 

 

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی با ارائه ی جدیدترین متد روز دنیا در تهران با کادر متخصص و حرفه ای