برای داشتن آرایش صورت زیبا و پوست صاف و درخشان باید ترتیب اعمال کرم ها و کرم پودر ها به صورتی  باشد که از رقیق ترین به غلیظ ترین استفاده شود .روغن زیرسازی پوست اولین ماده ای است که بهتر است روی پوست اعمال شود این ماده،روغنی از عصاره های طبیعی گیاهان است که پوست را تغذیه و احیاء می کند .این روغن های زیرساز رطوبت لازم را به پوست رسانده و موجب نرمی و لطافت پوست می شود .اگر پوست قبل از آرایش اصلی زیرسازی مناسب شود طراوت خود را بدست آورده کرم و کرم پودر ها می توانند به طور یکنواخت در سطح پوست پخش شده و جذب پوست شوند .

خواص کلی در روغن های زیر سازی

  • نرم کننده گی عمیق پوست
  • تغذیه پوست
  • رطوبت رسانی مناسب به پوست
  • طراوت و شادابی پوست
  • براق و درخشان کردن پوست
  • ضد آلرژی

    کانسیلر

کانسیلر همان کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که بهتر است بعد از کرم پودر ،اعمال شوند .کانسیلر ها به حالت ماتیکی و مایع و نیمه جامد تولید مس شوند و علت استفاده از آنها پوشش دهی کلیه کل و پیس ها و جای جوش بر روی پوست است،که در چندین رنگ متنوع موجود هستند که انتخاب را سخت می کنند .

کانسیلر زرد : این رنگ برای هر نوع پوستی مناسب است و می تواند لک های تیره ی پوست مانند سیاهی دور چشم را به طور کامل بپوشاند .

کانسیلر نارنجی : این رنگ کانسیلر برای افراد با پوست سبزه مناسب خواهد بود .

کانسیلر سبز : این رنگ کانسیلر برای خنثی کردن قرمزی پوست مناسب است و برای افرادی که دارای لکه های قرمز مادرزادی هستند و یا جوش دارند پیشنهاد می شود .

کانسیلر بنفش : اگر پوستی مایل به زرد دارید استفاده از این کانسیلر مناسب خواهد بود و لکه های کبود روی پوست نیز کاملاٌ پوشانده می شود .

کانسیلر

انواع کانسیلر ها

کانسیلر کرم : این نوع از کانسیلر ها فشرده بوده و قوام دارند و می توان آن را با انگشتر یا فرچه های مخصوص روی پوست اعمال کرد . این نوع از کانسیلر ها پوشانندگی بالایی داشته و ماندگاری خوبی در طول روز دارند و خشک ، پوسته پوسته و چروکیده نمی شوند .

کانسیلر مایع : این کانسیلر ها مانند کرم پودر های مایع هستند و با قلم های آرایشی و یا اسفنج بر روی پوست اعمال می شوند .ترکیب این کانسیلر با دیگر کرم پودر ها کمی سخت است.کانسیلر های مایع ممکن است در طول پوسته پوسته شوند .

کانسیلر پودری : این نوع از کانسیلر ها از انواع بهترین کانسیلر ها هستند این نوع از کانسیلر ها در کنار لوازم آرایشی کاربرد مناسبی دارند .پوشش دهی در کانسیلر های پودری متوسط است.

کانسیلر های استیکی : کانسیلر استیکی مانند رژلب بوده و کرم مانند است .این نوع کانسیلر های استیکی را بهتر است روی پوست به طور مستقیم استفاده نکنید .در انتخاب استیک ها بهتر است انواع ارزان قیمت آن را خریداری نکنید چون ماندگاری بسیار کمی دارند .

کانسیلر های مدادی : این نوع از کانسیلر مانند کانسیلر های استیکی هستند اما کمی چسبناک تر تولید شده اند و برای پوشش دهی متوسط مناسب هستند .این کانسیلر ها در برابر گرما مقاوم بوده و برای استفاده در مسافرت و تابستان پیشنهاد می شوند .

کانسیلر

در تهیه ی لوازم آرایشی به برند و تاریخ تولید و انقضای این محصولات دقت فرمایید و بدانید اگر لوازم آرایشی ارزان است حتماٌ علتی وجود دارد پس قبل از قیمت به این نکات توجه کنید تا پوستی سلامت و زیبا داشته باشید .

فروش انواع صابون های طلا و خاویار ، صابون عسل با برند های معتبر و کیفیت ممتاز

نقاشی ساختمان با قیمت مناسب و کیفیت عالی