اکستنشن با روش های مختلفی انجام می شود : روش اکستنشن با چسب کراتین که آسیبی به مو نمی زند ، رینگ ، دوخت مو ، کلیپسی ، حرارتی ، در مورد این روش ها توضیحاتی را می دهیم . در مورد روش رینگ باید بگوییم که برای کسانی که موهای کم پشت و یا نازک دارند اصلا مناسب نیست برای اینکه زمانی که موهایشان را جمع می کنند کاملا مشخص می شود که اکستنشن انجام شده است.

در مورد روش دوخت مو : این روش زیاد متداول نمی باشد ، آسیبی به مو نمی رساند و هر وقت بخواهید جدا می شود ولی جذابیتی زیادی ندارد. در مورد روش کلیپسی : در این روش خود شخص به راحتی می تواند موهای طبیعی یا مصنوعی را خود به موهایش اضافه کند ، این موها به صورت دسته ای یا نهایتا پنج دسته می باشد که البته دارای ظرافت کمتری می باشد.

 

لینک های مفید:
شینیون مو

 

در مورد روش حرارتی : در این روش دسته نازکی از مو را جدا کرده و با انبری که داغ شده در محل اتصال موی مصنوعی به موهای سر مقداری چسب ریخنه و با انبر فشار می دهیم تا ذوب شود چسب و موها بهم بچسبند ، در این روش احتمال ریزش مو بالاتر می رود ، در ادامه این مقاله فصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با اکستنشن چسب کراتین در اتیار شما عزیزان قرار دهیم . با ایرانابیوتی همراه شوید…

اکستنشن دائمی مو

نکاتی در رابطه با اکستنشن با چسب کراتین

در مورد روش اکستنشن با چسب کراتین : اول در مورد چسب کراتین توضیح می دهیم ، این چسب ، چسب طبیعی می باشد و برای موهای نازک و کم پشت کاملا مناسب بوده و ضرری ندارد در این روش هم مانند روش حرارتی چسب را به قسمت محل قرار دادن موی اکستنشن می زنیم و با حرارت دادن به هم میچسبانیم ، نام دیگر این اکستنشن ، اکستنشن سرد می باشد ، البته در روش سرد از حرارت استفاده نمی کنیم و فقط از چسب بی رنگ و گیاهی کراتین استفاده می شود.

نکاتی که باید بدانیم در مورد انجام اکستنشن مناسب :حتما وقتی می خواهید اکستنشن انجام بدهید در مورد آن تحقیق کنید که از چه جنس مویی استفاده کنید و از چه روشی استفاده کنیم که از نتیجه کار راضی باشیم . در مورد مویی که استفاده می کنیم سعی کنید از موی طبیعی استفاده کنید که هم ماندگاری بیشتری دارد و هم زیبایی بیشتری را دارا می باشد ، و قابلیت رنگ کردن را نیز دارد.

 

لینک های مفید:
اکستنشن ابرو

 
شاید هزینه بیشتری داشته باشد ولی به همون نسبت ماندگاری بیشتری نیز دارد.برای اضافه کردن موها نیز روش اکستنشن با چسب کراتین نسبت به روش های دیگر بی ضرر می باشد. در نتیجه بهترین اکستنشن استفاده از موی طبیعی با چسب کراتین می باشد.با چسب های دیگر احتمال ایجاد حساسیت برر روی کف سر شایع می باشد ولی اکستنشن با چسب کراتین این نوع حساسیت ها را به وجود نمیاورد.

اکستنشن با چسب کراتین

موارد استفاده از اکستنشن با چسب کراتین

بانوان محترمی که دوست دارند برای مناسبتی مثل مراسم عروسی یا عید بدرخشن و متفاوت ظاهر شوند مخصوصا اگر موهای کم پشتی دارند یا رنگ خاصی مد نظر دارند که روی موی بلند جلوه و زیبایی بیشتری دارد حتما اکستنشن چسب کراتین را انجام بدهند و خبر بهتر این هست که میتوانید از اکستنشن رنگ شده حتی رنگهای آمبره نیز استفاده کنید که زیبایی دو چندانی نسبت به رنگ معمولی دارد ، استفاده از این نوع اکستنشن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

راه های مراقبت از اکستنشن با چسب کراتین

اصلا فکر نکنید که مراقبت کردن از مو بعد از اکستنشن کار سختی می باشد اصلا به این صورت نیست . بعد از اکستنشن کردن مو حداقل سه روز از شستن مو خودداری کنید برای همین منظور باید قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود رابشورید ، به طور مثال شانه زدن موهای خیس برای موهای بدون اکستنشن هم توصیه نمی شود ، پس بگذارید موهای شما کمی خشک شود و بعد خیلی آرام از پایین مو شانه کرده و به سمت بالا بیایید که موی اضافه شده کشیده نشود.

حتی المقدور از تاقت استفاده نکنید، که البته برای موی خود شماهم مضر می باشد. بعد ازشانه کردن میتوانید از اتوی مو یا سشوار البته پایین تر از محل چسبیدن موها استفاده کنید . به یاد داشته باشید قبل از خواب به آرامی موهای خود را ببافید و با کش نرمی ببندید که در خواب زیر شما گیر نکند. در حال حاضر داشتن موهای کمند و پر پشت با اکستنشن چسب کراتین آرزو نیست.

اکستنشن مو غرب تهران

آرایشگاه زنانه ایرانابیوتی مرکز تخصصی اکستنشن آمبره

آرایشگاه زنانه ایرانابیوتی با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون عروس ، تاتو موقت ، اکستنشن مو ، بوتاکس ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، فیبروز ابرو ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش و میکاپ عروس ، گریم عروس و کودک ، براشینگ مو ، رنگ ، آمبره موی کوتاه و بلند ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ،  کراتین مو ، میکروبیلدینگ ،اکستنشن با چسب کراتین و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اکستنشن با چسب کراتین از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.