اکثر خانم ها استفاده از یک رژلب را به عنوان آرایشی ساده می پسندند پس شناخت خصوصیات یک رژلب خوب بسیار حائز اهمیت است.امروزه انواع برند ها و اشکال رژلب ها به وفور در بازار یافت می شود و تشخیص بهترین رژلب ها را سخت کرده است .

پرسشی را برای اکثر خانم ها پیش می آید این است که چگونگی تشخیص بهترین رژلب ها چیست؟ استفاده از چه نوع رژلب هایی بهتر است ؟استفاده از چه نوع رژلب هایی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود؟

خصوصیاتی که باید در انتخاب و خرید رژلب ها به آن توجه کرد

  • نداشتن سرب
  • ماندگاری طولانی مدت
  • بافت منسجم و نرم
  • آبرسانی رژلب
  • رژلب خوش رنگ
  • بدون ایجاد چسبندگی در لب ها
  • رایحه ی مطبوع در رژلب
  • رژلب ضد آفتاب

نداشتن سرب در رژلب

از مهمترین خصوصیات و نکاتی که در انتخاب و خرید رژلب ها باید به آن دقت کرد فاقد سرب بودن رژ لب ها است .سرب ماده ای شیمیایی و مضر است که برای پایداری رنگ رژلب به ترکیبات آن افزوده می شود این ماده ی خطرناک از طریق پوست جذب بدن شده و آسیب هایی جبران ناپذیر مانند سرطان خون را سبب می شوند به همین دلیل است که باید در خرید رژلب به دنبال رژلب ارزان نباشید بلکه از بهترین برند های لوازم آرایشی ،رژلب خود را تهیه کنید تا رژلبی فاقد سرب داشته باشید.

میزان ماندگاری رژلب

از خصوصیات مثبت در یک رژلب، ماندگاری طولانی آن است که می توانید با خرید از برند های معتبر به این خواسته دست یابید.برجا ماندن جای رژلب بر روی لیوان یا فنجان و پاک شدن رژلب در اثر خوردن و آشامیدن به هیچ وجه جذاب نبوده و بسیار آزار دهنده نیز هست و نیاز به تمدید زود به زود رژلب خسته کننده خواهد بود.توجه به میزان ماندگاری رژلب موجب رفع این مشکلات شده و آسودگی خیال را برای خانم ها به همراه خواهد داشت.

بافت منسجم و نرم

خصوصیت خوب دیگری که می توان در انتخاب رژلب به آن اشاره کرد انتخاب رژلب با بافت منسجم و نرم است یعنی در هنگام استفاده نیاز به فشار زیادی نبوده و به راحتی و سرعت بتوان رژ را روی لب کشید و بافتی یکنواخت و نرم روی لب ها ایجاد کرد.بافت یک رژلب خوب باید بافتی نرم و خامه ای باشد و با یک بار کشیدن روی لب بافتی یکدست ایجاد کند.

آبرسانی رژلب به لب ها

برخی گله دارند که پس از استفاده از  رژلب ،لب هایشان خشک شده و پوسته پوسته می شود باید به این افراد گفت که انتخابی بسیار اشتباه داشته اند و باید بلافاصله از رژلب خود را دور بیندازند چون این زیبایی موقت می تواند به زیبایی و سلامت لب هایشان آسیب بزند .در انتخاب رژلب ها توجه داشته باشید که لب ها باید نرم و لطیف بوده و پوسته پوسته و خشک نشوند. آبرسانی به لب ها از نکات مثبت در رژلب های خوب است.

تنوع رنگ در رژلب ها

اگر رژلبی که انتخاب می کنید از برندی باشد که تنوع رنگی خوبی داشته باشد می توانید به سادگی بهترین و مناسب ترین رنگ که مناسب با سبک آرایش و رنگ لباس باشد انتخاب کنید در ضمن استفاده از رنگدانه های طبیعی در رژهای با برند معتبر زیبایی و جذابیت رنگ های رژلب ها را صد چندان می کند و افراد با هر گروه سنی و سلایقی می توانند انتخابی دلچسب داشته باشند.

رژلب بدون ایجاد چسبندگی

همان طور که در بالا هم گفته شد بافت رژلب ها باید سبک و نرم باشد ایجاد حالت چسبندگی و سنگینی در لب ها خصوصیتی بسیار نامطبوع است که حس بسیار بدی در لب ها ایجاد کرده و موجب ماسیدگی رژلب ها می شود میزان نرمی و لطافت رژها باید به اندازه ای باشد که احساس سبکی در لب ها ایجاد شده و بافتی یکنواخت ایجاد شود نه اینکه موجب ایجاد حس سنگینی و دردسر ساز شدن رژ شود.

رایحه مطبوع در رژلب ها

مطمئناً داشتن موی نامطبوع در لوازم آرایشی قابل قبول نیست بخصوص در رژلب ها پس در هنگام خرید رژ لب حتماً به بوی آن توجه کنید البته داشتن بوی تند و تیز هم پیشنهاد نمی شود و فقط بک رایحه ی ملایم می تواند انتخابی مناسب باشد.

رژ لب با خاصیت ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب در لب ها باید انجام گیرد اما اکثر افراد این کار را انجام نمی دهند در حالی که لب ها نیز مانند بقیه قسمت های پوست صورت تحت تأثیر اشعه های مضر خورشید بوده و باید حفاظت شوند از این رو می توانید از رژلب هایی استفاده کنید که دارای خاصیت ضد آفتاب بوده و استفاده از آنها را در تمام طول روز ممکن ساخته است.

در این مقاله با مشخصات یک رژلب خوب آشنا شدید پس می توانید با خیالی آسوده انتخابی بی نقص داشته باشید .
فروشگاه آنلاین عرضه ی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با برند معتبر و قیمت های مناسب در خدمت مشتریان