معرفی مزون لباس عروس در شمال تهران برای راحتی عروس خانم ها برای یافتن مزون های معتبر و شیک تا در مهم ترین شب زندگیشان به زیبا ترین شکل ممکن بدرخشند و لباس عروس و آرایش عروسی بسیار شیک داشته باشند .

پس در ادامه با ما باشید با مزون لباس عروس در شمال تهران…

 

مزون لباس عروس در شمال تهران

مزون لباس عروس کاج

با کادر حرفه ای و دوره دیده و سابقه ی 25 ساله در زمینه ی طراحی و دوخت لباس عروس

آدرس مزون : تهران – خیابان استاد حسن بنا شمالی – نبش کوچه خسرو آبادی – پلاک یک – واحد چهاردهم – مزون لباس عروس کاج

شماره تماس مزون : 09120895954

مزون لباس عروس در تهران

 

لینک های مفید:
کلینیک کاشت مو در تهران

 

مزون لباس عروس در شمال تهران

مزون لباس عروس سادات

با خیاطان و طراحان مجرب و دوره دیده

آدرس مزون : تهران – خیابان میرداماد – میدان مادر – پاساژ 707 – مزون لباس عروس سادات

شماره تماس مزون : 02144415376

مزون لباس عروس در شمال تهران
مزون لباس عروس عسلی

طراحی و دوخت شیک ترین لباس عروس

آدرس مزون : نیاوران – بین سه راه یاسر و چهار راه مژده – خیابان افشار – مزون لباس عروس عسلی

شماره تماس مزون : 09126890313

بهترین مزون لباس عروس در استان تهران 2020

 

لینک های مفید:
بهترین کلینیک لاغری

 

مزون لباس عروس در شمال تهران

مزون لباس عروس ایران الماس

با کادر حرفه ای و دوره دیده با سابقه 25 ساله

طراحی و دوخت انواع لباس عروس – لباس شب – لباس مجلسی – مانتو – لباس نامزدی و …

آدرس مزون : تهران – جردن – بالاتر از میرداماد – بن بست آناهیتا – پلاک 5 – طبقه اول – واحد سوم – مزون لباس عروس ایران الماس

شماره تماس مزون : 09123457113 – 09128369098 – 02188856452 – 02188856438

بهترین سالن زیبایی در سیرجان

مزون لباس عروس در شمال تهران و انتخاب مناسب ترین لباس عروس

عروس خانم ها برای اینکه شیک ترین و زیبا ترین شخص در جشن عروسیشان باشند بزرگترین دغدغه را دارند و برای رسیدن به این هدف انتخاب لباس عروس مشکل ترین چالش آنهاست،شاید برخی عروس خانم ها تصوری در رابطه با اینکه چه نوع مدل لباس عروسی را دوست دارند نداشته باشند و یا لباس عروسی که مد نظرشان است زیباترین جلوه را در اندام آنها نداشته باشند. ما در ادامه قصد داریم راهکارهایی جهت سهولت در انتخاب بهترین لباس عروس را به عروس خانم ها پیشنهاد کنیم ،پس در ادامه با ما باشید :

زمانبندی برای خرید لباس عروس

انتخاب و خرید لباس عروس به عنوان مهم ترین مسئله برای عروس خانم  ها مطمئناٌ نیاز به زمان طولانی دارد تا با خیالی آسوده لباس عروس رویایی خود را بیاند پس بهتر است این کار را به لحظات آخر موکول نکنید.

با چه اشخاصی برای خرید لباس بروید

اینکه با چه شخصی بروید اهمیت چندانی ندارد البته بهتر است با کسانی بروید که خوش سلیقه بوده و مستبد نباشند اما در نظر داشته باشید که اشخاص زیادی را با خود همراه نکنید چون نظر های متفاوت شما را گیج خواهد کرد و انتخابی سخت و شاید خارج از محدوده ی سلیقه و نظر خودتان به شما تحمیل شود.

 

در هنگام پرو آرایش ملایم و لایت بهتر است

در هنگام پرو لباس اگر آرایش تند داشته باشید هم خودتان از برخورد صورت با لباس معذب خواهید بود و هم فروشنده حس خوبی برای پرو لباس های بیشتر برای شما نخواهد داشت

 

اهمیت فرم اندام در انتخاب

برای انتخاب لباس عروسی که اندامتان را زیبا و خوش فرم نشان دهد باید به فرم اندامتان توجه کنید تا عیوب اندامتان محو و زیباتر جلوه کنید برای مثال :

  • اگر اندامی ریز و لاغر دارید لباس خود را کمر باریک با دامن پف دار که بهتر است ساده نباشد ،انتخاب کنید .
  • اگر اندامی ساعت شنی دارید یعنی در ناحیه ران و باسن درشت هستید بهتر است لباس آزادتر در این نقاط اندام انتخاب کنید .
  • اگر اندامی درشت یا به اصطلاح چاق دارید بهتر است بهتر است لباس با کمر باریک و دامن دنباله دار ،انتخاب کنید .
  • اگر اندامی لاغر با قدی بلند دارید بهتر است لباس اندامی تر انتخاب کنید تا اندامتان را درشت تر نمایان کند .

هزینه ی لباس عروس

بهتر است قبل از اقدام به خرید لباس بودجه ی خود را در نظر بگیرید و همچنین بدانید که لباسی که خریداری می کنید ممکن است به غیر از هزینه ی خرید نیاز به هزینه ی ترمیم نیز داشته باشد پس با پوشیدن لباس های گرانقیمت یا با هزینه ی جانبی زیاد خود را غمگین نکنید چون ممکن است بعد از آن دیگر هیچ لباسی نظر شما را جلب نکند پس حتی از یک پرو امتحانی هم خوداری کنید .

بهتر است چند لباس را پرو کنید

شما اجازه دارید هر لباسی که توجهتان را جلب کرد پرو کنید اما توجه داشته باشید که پرو زیاد لباس بخصوص لباس هایی که چندان میلی به آن ندارید و فقط پیشنهاد همراهان است وقت شما را گرفته و شما را خسته و گیج خواهد کرد پس به اندازه ای که واقعاٌ لازم است پرو کنید .

چه مدل لباس را انتخاب کنید

همان طور که در بالا گفته شد به فرم اندامتان توجه کنید و سعی کنید از قبل تصوری از مدل لباسی که قصد خریدآن را دارید داشته باشید و اگر هم برایتان سخت است با امتحان مدل های لباس عروس برای بار اول باید بتوانید مدل مد نظر خود را تشخیص سپس در مزون ها به دنبال آن مدل باشید .

انتخاب لباس عروس راحت

همان طور که مدل لباس عروس برایتان مهم است باید به راحتی آن نیز توجه کنید تا در تمام طول روز و شب عروسی احساس راحتی داشته باشید و نیاز نباشد زود به زود با لباس ور بروید و کلافه شوید.

انتخاب لباس عروس مد روز

اگر فرد خوش سلیقه و نکته سنجی هستید هرگز لباس عروس خود را فقط چون مد روز است انتخاب نکنید شاید لباسی مد باشد اما برای اندام شما مناسب نبوده و زیباییتان را تحت تأثیر قرار دهد پس لباس عروسی انتخاب کنید که با گذشت زمان با دیدن عکس و فیلم عروسی از انتخاب آن پشیمان نشوید .

چگونه از انتخاب بهترین لباس عروس مطمئن شوید

می توانید برای آخرین روش برای اعتماد به انتخاب خود از خود با لباس هایی که پوشیده اید عکس بگیرید در اینصورت می توانید از جذابیت و شیک شدن خود با لباس مد نظرتان مطمئن شوید.

آشنایی با جنس لباس عروس

اگر می خواهید ساعاتی لذت بخش با لباستان داشته باشید باید در آن احساس راحتی داشته باشید و این موضوع بغیر از مدل لباس و سایز مناسب آن به جنس پارچه نیز بستگی دارد هر قدر لباس شما از جنس سبک و نرم باشد آرامش بیشتری به شما خواهد داد

از مزون وقت قبلی بگیرید

این کار ضرورت ندارد اما اگر نمی خواهید در مزون معطل شوید و خود و همراهانتان را خسته کنید بهتر است با وقت قبلی به مزون مراجعه کنید .

چگونه پایه های زندگی خانوادگی خود را مستحکم بنا نهیم؟ کلیک کنید.