دوره آموزشی تاتو از آموزش های سخت و سنگین در آرایشگری است که چون آرایش دائم محسوب می شود نیاز به دقت ،مهارت و تخصص دارد در این روش به طور مستقیم با لایه میانی پوست کار می شود و رنگدانه ها به این لایه وارد می شوند به همین دلیل احتمال بروز عفونت و التهاب پوست وجود دارد.

دوره آموزش آرایش دائم در دو بخش تاتو صورت و تاتو بدن آموزش داده می شود در این دو بخش مطالب مربروط به هر یک از این دوره به طور مجزا و کامل به هنر جویان آموزش داده می شود.

مدرک بین المللی تاتو

در کشور ما مدرک معتبری در رابطه با تاتو و خالکوبی ارائه نمی شود ولی شما می توانید در آموزشگاه های معتبر این هنر را بیاموزید و از این مراکز مدرک بین المللی تاتو را دریافت کرده و با این مدرک در کشورهای مختلف دنیا مانند کانادا ، آلمان ، تایلند ، ترکیه و برخی دیگر از کشورها به عنوان تاتو آرتیست مشغول به کار شوید.

در آموزشگاه های تاتو شما با انواع پوست ها ، رنگدانه ها و طرح های تاتو زدن آشنا خواهید شد تا بتوانید با توجه به ویژگی های پوست هر فرد بهترین تاتو را اجرا نمایید.توجه داشته باشید که ریمو کردن تاتو بسیار سخت بوده و در اکثر موارد کیفیت ریمو اصلاً قابل قبول نیست و بررسی و یادگیری ساختار های مختلف پوست و رنگدانه بسیار مهم بوده و باید توجه ویژه ای به آن شود.

مراحل آموزش صفر تا صد آرایش دائم

  1. شناخت انواع صورت ها
  2. آشنایی با انواع رنگ ها و بررسی رنگ های گرم و سرد
  3. نحوه استفاده از سوزن ها و لایه های پوست
  4. آموزش استفاده از دستگاه ها مختلف تاتو
  5. نحوه استفاده از بی حس کننده ها
  6. آموزش متقارن سازی ابروها
  7. آشنایی با خطوط مختلف لب
  8. آموزش نحوه سایه زدن
  9. آموزش ترسیم خط لب
  10. آشنایی با انواع فرم های لب
  11. آشنایی با انواع فرم های چشم
  12. آشنایی با بن مژه
  13. ترسیم بن مژه متناسب

مراحل آموزش تاتو بدن

  1. شناخت انواع پوست
  2. بررسی انواع رنگدانه ها
  3. تاتو سبک مائوری
  4. تاتو سبک پرتره
  5. تاتو سبک پولیگان
  6. تاتو سبک لترینگ
  7. تاتو سبک بلکورک
  8. تاتو سبک لبتل
  9. تاتو سبک تریبال
  10. تاتو سبک اسکچ
  11. تاتو سبک کوپل
  12. تتو سبک سلنیک
  13. و …

آموزش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو روشی جدید برای آرایش نیمه دائم ابرو ها است که با سوزن های یکبار مصرف در لابه لای ابرو اجرا شده و به صورت  هاشور ها و یا سایه روی ابرو اجرا می شود.در این روش ابرو ها حالت طبیعی یافته و خطوط اجرا شده در میان موهای ابرو حس پرپشت بودن ابروها را القاء می کند.این روش نیز مانند دیگر روش های  آرایش ابرو روشی نیمه دائم دائم بوده و باید بعد از مدتی دوباره تمدید شوند.

تاتو

آموزش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتنشن یا همان آرایش دائم روشیست که با استفاده از دستگاه های استاندارد و ابزار یکبار مصرف استریل و همچنین تزریق رنگدانه های طبیعی یا رنگدانه های مصنوعی در سطحی ترین لایه پوست اجرا می شود.طی دوره آموزش میکروپیگمنتنشن باید بعد از پشت سر گذاشتن دوره آموزش تتو خالکوبی است و اگر دوره تاتو را گذرانده باشید می توانید مدرک دوره میکروپیگمنتنشن را نیز دریافت کنید.

میکروپیگمنتیشن

آموزش میکروبلیدینگ

در این روش که بر روی ابروها اجرا می شود روشی نیمه دائم است که جایگزین بسیار مناسبی برای کسانی است که از مداد ابرو و یا ژل ابرو برای ابرو هایشان استفاده می کنند و هزینه زیادی برای این لوازم پرداخت می کنند.استفاده از این روش به افراد کمک خواهد کرد تا مدت بسیار طولانی از زیبایی ابروهایشان لذت برده و دغدغه ای برای آرایش ابروها نداشته باشند.

دوره آموزشی تاتو

 

 

ما را همراهی کنید در پیج اینستاگرام ایرانا بیوتی

دوره آموزش طراحی ناخن