اسمی که شما برای سالن زیبایی انتخاب می‌کنید باید با ماهیت سالن همخوانی داشته باشید. به عبارت دیگر مشتری باید با شنیدن نام سالن شما بتواند خدمات شما را پیش بینی کند. در صورتی که بین نامی که انتخاب می‌کنید و فعالیت شما همخوانی وجود داشته باشد، مشتری جذب شما می‌شود. این جذب شدن باعث می‌شود که روز به روز مشتری‌های شما زیاد شود. برعکس این حالت هم وجود دارد. در صورتی که خدماتی که در آرایشگاه زنانه ارائه می‌دهید تطابقی با اسمی که انتخاب کردید نداشته باشد، تصور ذهنی مشتری خراب می‌شود. بنابراین یکی از نکات مهم هنگام انتخاب اسم آرایشگاه زنانه شیک همخوانی اسم با فضای کاری است.در ادامه به 4 نکته مهم در زمان انتخاب اسم سالن زیبایی می پردازیم .

راهنمای انتخاب اسم آرایشگاه زنانه شیک به همراه +4 نکته مهم

اسم آرایشگاه زنانه شیک

نکات مهم در انتخاب اسم سالن زیبایی

انتخاب اسم برای یک برند یا یک کسب و کار بسیار اهمیت دارد. باید در انتخاب اسم موارد زیادی دقت کنید. در قسمت بعد تمام نکاتی که لازم است برای انتخاب اسم بدانید را با شما درمیان می‌گذاریم.

شما مخاطب عزیز برای معرفی سالن زیبایی خود می توانید از شیراز لوکس استفاده کنید برای اطلاع از انجام این کار به ویدئو زیر توجه کنید.

متمایز بودن

از انتخاب اسم‌های مشابه دوری کنید. امروزه آرایشگاه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید اسم مدنظر را از روی آن‌ها تقلید کنید. این کار ممکن از ساده‌تر باشد؛ اما اصلاً مناسب نیست. شما باید هنگام انتخاب اسم آرایشگاه زنانه خلاق باشید و یک اسم منحصر به فرد برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که مشتریان جذب اسمی بشوند که برای آن‌ها تازگی دارد.

بهترین سالن زیبایی شیراز

به نقل از سایت شیراز لوکس در رابطه با انتخاب بهترین سالن زیبایی آمده است:

«در جستجوی بهترین آرایشگاه زنانه در شیراز و همچنین بهترین سالن زیبایی شیراز، اهمیت انتخاب یک مرکز زیبایی با کیفیت و خدمات برتر احساس می‌شود. آرایشگاهی که توانسته با کادر مجرب و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها، به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. بهترین آرایشگاه زنانه در شیراز، با ارائه خدمات آرایش حرفه‌ای، مراقبت از پوست، و موارد دیگر، محلی است که زنان می‌توانند تجربه زیبایی لذت‌بخشی را تجربه کنند.»

مناسب بودن برای طراحی

هنگامی که شما قصد انتخاب نام مناسب برای آرایشگاه زنانه دارید؛ باید به بعد از آن هم فکر کنید. شما پس از راه‌اندازی آرایشگاه زنانه باید برای کسب و کار خود پیج و وبسایت ایجاد کنید. این فضاها نیاز به لوگوی خاص دارند. شما باید برای کسب و کار خود یک لوگوی خاص طراحی کنید که با آن شناخته شوید. همچنین ممکن است بعدها بخواهید کار خود را تبلیغ کنید. برای این کار باید یک لوگو خاص با طراحی زیبا داشته باشید. بنابراین یکی از نکاتی که در انتخاب اسم تاثیر زیادی دارد امکان تبدیل آن به لوگوی زیبا است. انتخاب نامی که بشود آن را تبدیل به لوگو کرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در رابطه با انتخاب اسم سالن زیبایی در سایت گریماتور آمده است که:

«اسم انتخابی سالن زیبایی شما باید با فضا و ماهیت سالن همخوانی داشته باشد تا مشتری با شنیدن نام آرایشگاه شما تصویر ذهنی زیبای داشته باشد و وجود این هماهنگی بین ماهیت و اسم سالن او را به سوی آرایشگاه شما ترغیب نمایید که عدم این هماهنگی نه تنها موجب احساس ناخوشایندی مشتریان خواهد بود بلکه حتی می تواند به قیمت از دست دادن مشتری نیز تمام شود.»

ماندگاری در ذهن

اسمی که انتخاب می‌کنید نباید خیلی سخت و فراموش شدنی باشد. برای مثال بهترین سالن زیبایی شیراز باید نامی داشته باشدکه به مدت طولانی در ذهن مردم آن شهر بماند. اسمی که از آوای زیبا برخوردار باشد و همچنین ساده هم باشد باعث می‌شود در ذهن مخاطب ماندگار شوید. بنابراین سعی کنید هنگام انتخاب اسم برای سالن زیبایی از برگزیدن نام‌هایی که بیان آن‌ها سخت است دوری کنید.

سالن آرایشگاه زنانه

توجه به مخاطب

برای انتخاب اسم آرایشگاه زنانه باید به مخاطبان آن هم توجه کرد. مخاطبان آرایشگاه‌های زنانه برخلاف دیگر حوزه‌های کاری رنج سنی مختلفی دارند. به همین دلیل شما باید نامی را انتخاب کنید که برای افراد با سنین مختلف مورد پسند باشد. بهتر است برای انتخاب اسم آرایشگاه زنانه شیک در ابتدا مخاطبان خود را اولویت بندی کنید و با توجه به بیشترین اولویت نامی زیبا را انتخاب کنید.

در رابطه با انتخاب اسم ایرانی برای آرایشگاه زنانه در سایت nazbeshi.com آمده است:

«اگر به دنبال انتخاب اسم سالن زیبایی ایرانی هستید، گزینه های زیادی پیش روی شماست که می توانید از آنها استفاده کنید. به دلیل گسترده بودن فرهنگ ایرانی و ریشه دار بودن ادبیات فارسی، اسم های کوتاه و زیبای زیادی وجود دارد که می توان از آنها به عنوان نام آرایشگاه زنانه استفاده کرد. جالب اینجاست که بسیاری از این اسم سالن زیبایی خاص ایرانی که به شهرت زیادی هم رسیده اند، ایرانی هستند و به دلیل استفاده کم از آنها در ادبیات، اکثرا نمی دانیم که این نام ها، فارسی بوده و ریشه در فرهنگ خودمان دارد. در ادامه شما را با تعدادی از نام های فارسی آشنا می کنیم تا بهترین انتخاب اسم سالن زیبایی زنانه خود را داشته باشید.»

اسامی پرمخاطب آرایشگاه زنانه

همان‌طور که در قسمت بالا گفتیم بهتر است که اسم خاص و منحصر به فردی برای کسب و کار خود انتخاب کنید؛ اما در این بخش لیستی از اسم‌های مناسب برای آرایشگاه زنانه را برای شما بیان می‌کنیم. شما می‌توانید با الگو گرفتن از این نام‌ها اسم جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. برای انتخاب این نام‌ها می‌توانید حتی تغییر کوچکی در آن‌ها ایجاد کنید.

ملکه _ گیسو _ زیباکده _ ماهور _ پونه _ دختر مشرقی _ عروس مهتاب _ ملورین _ کویین _ و_ ماتیک _ نیکادل _ مینیاتور _ معجزه_ شیک و پیک _ هلو شوندگان _ نیوشا _ طره طلا _ زیبا رویان _ محشر _ ماهک _ تیارا _ فیگارو _ توت فرنگی _ عروسک _ آروس _ برفین _ نقشینه _ ماه باران _ سارینا _ اطلس _ نیلا _ رژ _ عروس طلایی _ نیایش _ صبا _ پارمیدا _ فروزان _ ترلان _ مهدیس _ یگانه _ کتایون _ فریبا _ شاهین _ پریا _ تینا _ یاس _ نگین _ سنگ سرمه _ هلیا _ نگار _ ستایش _ شینا _ شادی _ سوگند _ مهشید _ آتوسا _ آتنا _ ملینا _ وانیا _ غزاله _ بارانا _ آریستا _ کیانا _ سپیده _ سوزان _ نیوشا _ آفرین _ ماتیسا _ نیکتا _ نازنین _ آیناز _ شیفته _ مارال _ نازی _ فروزان _ مهرنوش _ سپیده _ نازنین _ نسترن _ رومینا _ آریستا _ آریتا _ بارانا _ ماتیسا _ یلدا _ لیدیا

اسامی ترکی و ایرانی آرایشگاه زنانه

در بخش اسامی ترکی هم نام‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد ممکن است پس از دیدن این نام‌ها یکی از آن‌ها را به عنوان اسم آرایشگاه زنان شیک انتخاب کنید.

آسانا _ سرمه _ نانسی _ ساچلی _ پریوش _ گیسو _ غزل _ پریچهر _ ماه _ کمند _ صورتک _ عروس شهر _ فریماه _ رخ شید _ آراسته _ ماهک _ کلاسیک _ مو به مو _ ریواس _ بارون _ ماه بانو _ رامونا _ هفت قلم _ چهره به چهره _ آفرینا _ چهره‌ها _ گندم _ نگار _ آمیتیس _ قیچی _ گلچهره _ ساری گلین _ نازگلین _ سایه چشم _ آی پارا _ گول آی _ عروس سرا _ ماندانا _ نازگل _ بیوتی _ فرشتگان _ مرجان _ سرمه آذین_ پروانه طلایی _ جواهر شرق _ گل ایران _ درین _ ندا _ بانوی الوند _ ژینو _ برترین ها _ یلدا

اسامی خاص آرایشگاه زنانه

دسته‌ای دیگه از اسامی که برای آرایشگاه زنان مناسب هستند را در این بخش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

آرایشگاه گلها _ آرایشگاه هور _ آرایشگاه گل رخ _آرایشگاه گل سرخ _ آرایشگاه گل نرگس _ آرایشگاه نیکا _ آرایشگاه گل آرا_ آرایشگاه هاجر _ آرایشگاه خانم گل _ آرایشگاه گل گیس _ آرایشگاه گل چین _ آرایشگاه گلبوته _ آرایشگاه لنا _ آرایشگاه آرشیدا _ آرایشگاه بنفش _ آرایشگاه ویترین _ آرایشگاه سوفیا _ آرایشگاه رویا _ آرایشگاه مسی _ آرایشگاه گلستان _ آرایشگاه چلیپا _ آرایشگاه چهره طلایی

اسامی ترکیبی آرایشگاه زنانه

مهرنواز _ رویا _ گلشیفته _ کلوپ زیبایی _ مریم_ چهل گیس _ نایس _ بانوی خلیج _ شگفت _ افسونگران _ عروس نازنین _ ملکه زیبایی _ چهرآذین _ آراسته _ کرشمه _ چهره آفرین _ تک چهره _ ال بیوتی _ هستی بانو _ آفتاب هنر _ لیلی بانو _ سایه روشن _ زیباکده _ بانوی جنوب _ تک چهره _ عروس تک _طناز _ لطیف _ عروس ناز _ عروس آرا _ عروس غرب _ زرین تاج _ نیک رخسار _ بانوی تک _ ماه چهره _ چهره آفرین _ الهه ناز _ روژان _ سمن ناز _ آراگل _ گل چهره

مراحل انتخاب اسم آرایشگاه زنانه

برای انتخاب اسم مناسب برای آرایشگاه زنانه باید طبق روند عادی پیش بروید.

  • برای نام‌گذاری بهتر است از نام خود یا فرزندانتان کمک بگیرید. شما می‌توانید به طور مستقیم یا غیر مستقیم از نام‌ها در اسم آرایشگاه زنانه استفاده کنید. حتی ممکن است با کمی تغییر در تعداد حروف و وزن اسم‌ها نام زیبا برای کسب و کار خود پیدا کنید.
  • به مدت چند روز هر نامی که به نظرتان زیباست و به ذهنتان می‌رسد را بنویسید و در لیست خود قرار دهید می‌توانید برای ثبت این نام‌ها از اطرافیان کمک بگیرید.
  • بهتر است اسم آرایشگاه زنانه را طبق دیزاینی که طراحی می‌کنید، انتخاب کنید. برای مثال اگر در طراحی سالن شما از رنگ خاصی استفاده شده است، می‌توانید آن را در اسم سالن بیاورید. برای مثال عروس طلایی یا طلا نگار از این نام‌ها است.
  • در قدم آخر باید یکی از نام‌هایی که انتخاب کردید را برگزینید. شما می‌توانید حدود ۱۰ تا اسم را انتخاب کنید و به آن‌ها نمره دهید. نمره دادن شما باید بر اساس ارتباط با کسب و کار، متمایز بودن، مناسب برای طراحی و ماندگاری در ذهن باشد.

سخن پایانی

برای انتخاب نام سالن زیبایی گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. افرادی که قصد راه‌اندازی سالن زیبایی را دارند، باید با توجه به ایده‌های خود برای سالن و موقعیت، اسم مد‌نظر را انتخاب کنند. همان‌طور که نمونه‌های اسامی مختلف را دیدید، اسمی که انتخاب می‌کنید می‌تواند حتی ارتباط کمی با کسب و کار شما داشته باشد؛ اما هرچه ارتباط بیشتری داشته باشد بهتر است. امروزه بسیاری از آرایشگران برای انتخاب اسم آرایشگاه زنانه شیک از اسم خود استفاده می‌کنند. این نوع اسامی بهتر در ذهن می‌ماند. امیدواریم این مقاله در راه انتخاب اسم مناسب برای سالن زیبای شما مفید واقع شود.