امروزه علاقه به آرایش کردن در بین همه ی افراد با هر رده ی سنی افزایش یافته و این مسئله در میان نوجونان بیش از دیگر رده های سنی به چشم می خورد هر چند که استفاده زیاد از لوازم آرایشی می تواند صدمات جدی به زیبایی دختر خانم های نوجوان وارد کند اما خوب چاره ای برای متقاعد کردن نوجوانان نیست پس بهتر است آنها را برای خرید بهترین لوازم آرایشی مورد نیاز برای میکاپ ساده راهنمایی کنید.

بهترین روش اصلاح صورت

 

 

نکات مورد توجه در خرید لوازم آرایشی برای دختران نوجوان

اگر در سن نوجوانی هستید و به آرایش کردن علاقه دارید به چند نکته توجه کنید تا آرایش کردن زیبایی وجذابیت چهره ی شما کاهش ندهد بلکه موجب زیباتر شدن شما شود.

  • آرایش غلیظ در نوجوانان موجب بالاتر دیده شدن سن آنها خواهد شد و جذابیت و شادای چهره یک دختر نوجوان را حذف خواهد کرد.
  • استفاده از لوازم آرایشی زیاد و نامعتبر ممکن است موجب چین و چروک و لک های پوستی شود پس در انتخاب نوع لوازم آرایشی حساس باشید.
  • استفاده از کرم پودر های مخصوص گریم موجب بیشترین آسیب به پوست می شوند پس از استفاده از این محصول منصرف شوید و یا اگر می خواهید هر از چند گاهی از این کرم پودر ها استفاده کنید پوست را به خوبی با کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب ها زیرسازی کنید تا عوارض این کرم ها کاهش پیدا کند.

چه لوازم آرایشی برای دختران نوجوان نیاز است؟

بهترین روش اصلاح صورت

 

لینک های مفید:
خرید لوازم آرایشی

 

ضد آفتاب

یکی از لوازم آرایشی مورد نیاز برای هر قشر سنی از افراد استفاده از ضد آفتاب است چون این محصول برای حفظ پوست از اشعه های مضر خورشید تولید شده و می توان به کمک آن از چین و چروک ، لک ها و آفتاب سوختگی در پوست جلوگیری کرد .دختران نوجوان نیز باید حتماٌ از این محصول حتی با spf 30 درجه و بالاتر استفاده کنند تا از پوستشان در برابر آسیب های نورخورشید و پیری زودرس در پوست حفاظت شود.

انواع کانسیلر

کانسیلر ها ترکیباتی نرم و سبک دارند و به خوبی می توانند از پوست در برابر جوش و خشکی محافظت کنند و در عین حال که برای زیرسازی پوست مصرف می شوند می توانند به عنوان کرم پودر اصلی نیز با کمترین عارضه نسبت به دیگر کرم پودر ها مصرف شوند.کانسیلر مخصوص دور چشم و کانسیلر مخصوص صورت در برند های معتبر در بازار موجود هستند و استفاده از انها به دختران نوجوان پیشنهاد می شود.

کرم پودر

کرم پودرها برای پوشش بهتر پوست مورد استفاده قرار می گیرد که البته می توان از کانسیلر به تنهایی نیز به جای کرم پودر استفاده کرد ولی اگر می خواهید از کرم پودر استفاده کنید حتماً اول از کانسیلر استفاده کنید و سپس کرم پودر را در لایه ای نازک با پد های مخصوص به صورت ضربه ای روی پوست اجرا کنید.توجه داشته باشید که استفاده از کرم پودر های مناسب با شرایط پوست با برند معتبر بسیار اهمیت دارد.

خط چشم

خط چشم از لوازم آرایشی جذاب است که شاید کمتر به چشم بیاید ولی می تواند زیبایی صد چندان برای دختران نوجوان به همراه داشته باشد برای خرید این محصول به انواع مدل های خط چشم توجه کرده و از انواع معتبرترین برند ها خریداری کنید.در ضمن استفاده از خط چشم نیاز به مهارت دارد پس خوب تمرین کنید تا خط چشمی بی عیب و نقص بکشید.

ریمل

کشیدن ریمل برای پرپشت و بلند شدن مژه ها وسیله ای کاربردی است اما استفاده زیاد از رمیل ها و پرپشت شدن زیادی مژه ها سن شما را بیشتر خواهد کرد پس ریمل را یکبار با ملایمت به مژه ها بکشید و اجازه دهید مژه ها زیبایی طبیعی بدست آورند.

 

لینک های مفید:
بهترین کلینیک زیبایی

 

پالم لب

برای درمان خشکی و ترک های لب استفاده از پالم لب می تواند تأثیر گذار باشد و اگر از انواع پالم رنگی لب استفاده کنید دیگر نیاز به استفاده از رژ لب نخواهید داشت و لبانی خوش رنگ و شاداب خواهید داشت.

رژلب

یکی از لوازم آرایشی هایی که به تنهایی نیز می توانند چهره شما را زیبا و شاداب جلوه دهند رژلب ها هستند .اگر پوست شما صاف و بدون لک است می توانید به لب ها رژلب زده و زیبایی خود را تکمیل کنید بدون اینکه نیاز به استفاده از کرم پودرها را داشته باشید فقط در انتخاب رنگ رژلب دقت کنید که رنگ آن با رنگ پوست شما هماهنگی داشته و پوست شما را روشن تر و شفاف تر جلوه دهد.

رژلب هم اگر با رنگ بسیار غلیظ استفاده شود می تواند سن یک دختر نوجوان را تا چند سال بالاتر جلوه دهد که اصلاً جذاب نخواهد بود ولی این امر سلیقه ای بوده و ما به دختران نوجوان که علاقه ای به بالاتر دیده شدن سنشان ندارند پیشنهاد می کنیم از رژلب های با رنگ ملایم و مات استفاده کنند تا زیبایی شگفت انگیری کسب کنند.

برخی دختران نوجوان از برق لب به تنهایی استفاده می کنند که این روش هم می تواند جالب باشد چون رنگ طبیعی لب ها با براق شدن زیباتر و شیشه ای جلوه کرده و بدون بالاتر نشان دادن سن ،زیبایی را دوچندان می کنند.

لاک

استفاده از لاک ها شاید زمانی فقط در میان کودکان جذابیت داشت اما امروزه حتی خانم های مسن نیز استفاده از لاک را دوست دارند و دختران نوجوان نیز از این قاعده مستثنی نیستند هر چند که کاشت ناخن از طرفداران بیشتری برخوردار است اما همچنان لاک ها نیز پرطرفدار هستن و چون کمتر از کاشت ناخن عوارض جانبی و آسیب به ناخن ها را به همراه دارند بیشتر پیشنهاد می شوند.

پاک کننده آرایش

استفاده از لوازم آرایشی بدون پاک کردن کامل آنها از روی پوست در طی شب می تواند آسیب های جدی به پوست زده و موجب ایجاد لک ، جوش و چین و چروک در پوست شود پس اگر می خواهید از سن نوجوانی از لوازم ارایشی استفاده کنید استفاده از پاک کننده های آرایش را نیز مد نظر قرار دهید تا به مرور زمان به زیبایی طبیعی پوستتان آسیب وارد نشود.

جمع بندی نهایی

زیباتر شدن آرزوی اکثر افراد است چه آقا و چه خانم و حتی در هر سنی افراد دوست دارند زیباتر به نظر برسند و سن نوجوانی از سنین بسیار حساس و مهم است که بچه ها پا به اول دوران بزرگی و استقلال طلبی می گذارند و دوست دارند در هر موضوعی نفر اول باشند حتی در زیبایی

به همین دلیل اکثر دختران نوجوان شروع به آرایش می کنند و برخی از دختران نوجوان آرایش های غلیظ را بیشتر می پسندند اما باور کنید بالاتر دیده شدن سن از زیبایی شما خواهد کاست نه اینکه بر زیبایی شما بیفزاید.پس به گونه ای آرایش کنید تا سن بسیار بسیار جذاب نوجوانی را در پشت نقاب مصنوعی مخفی نکرده و فقط زیباتر به نظر برسید.

میکروپیگمنتیشن