کاشت ناخن در بین خانم ها کاری جذاب و دوستداشتنی است که برخی از خانم ها مصرانه به دنبال انجام جدیدترین طرح های آن هستند.اکثراٌ خانم ها در نزدیکی سال نو بیشتر به کاشت ناخن رغبت نشان می دهند و به دنبال جدیدترین طرح های سال جدید هستند.ما در این مقاله برخی از مدل های جدید ناخن 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد.

در سال جدید طرح های ناخن ها نیز با تحولی جذاب همراه شده و بیشتر از رنگ های سفید ، کرم ،آبی و صورتی ملایم ، صدفی ، یاسی ، سبز ملایم ، توسی روشن ،لیمویی ،نارنجی ملایم و … و رنگ هایی با درجه رنگی ملایم استفاده شده است .

 

لینک های مفید:
کاشت ناخن

مدل های جدید ناخن

انواع ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی پلاستیکی : برخی افراد به دلایل کاری یا روحی علاقه ای ندارند ناخن مصنوعی به مدت طولانی روی ناخن ها باقی بماند این افراد می توانند از ناخن های پلاستیکی که در فروشگاه های عرضه ی لوازم آرایشی عرضه می شود استفاده کنند و آنها را خیلی راحت به کمک چسب مخصوص روی ناخن ها چسبانده و در صورت تمایل روی ناخن مصنوعی را با لاک های متنوع طراحی کنند.

ناخن مصنوعی سولار : این دسته از ناخن های مصنوعی بسیار مقاوم بوده و برای خانم هایی که فعالیت زیادی در طی روز دارند و احتمال شکستن و آسیب ناخن مصنوعی وجود دارد پیشنهاد می شود.

ناخن مصنوعی ابریشمی : این دسته از ناخن های مصنوعی از ابریشم ، کتان ، فیبرگلاس یا کاغذ تهیه می شوند به همین دلیل باریک و نازک بوده و چندان تفاوتی با ناخن های طبیعی ندارند اما از نظر استحکام ضعیف ترین ناخن مصنوعی ها محسوب می شوند.در عین حال این دسته از ناخن مصنوعی ها از زیباترین و طبیعی ترین ناخن ها نیز هستند.

مدل های جدید ناخن

ناخن مصنوعی اکریلیک : ناخن مصنوعی اکریلیک از موادی همچون مونومر ، اکریلیک مایع ،اکریلیک پودری و پلیمر تهیه می شود و از مقاوم ترین و قوی ترین ناخن های مصنوعی است و مانند ناخن های سولار برای افراد با مشغله های کاری زیاد پیشنهاد می شود.

 

لینک های مفید:
ترمیم ناخن

ناخن های اکریلیک نیاز به رسیدگی داشته و هر سه هفته باید بسته به رشد ناخن ها مورد رسیدگی قرار گیرند تا زیبایی خود را از دست ندهند اما ارزان قیمت بودن این دسته از ناخن مصنوعی ها آنها را انتخابی جذاب کرده است.

ناخن مصنوعی ژله ای : امروزه یکی از پرطرفدار ترین انواع ناخن های مصنوعی انواع ناخن های ژله ای هستند که از اکریلیک مایع تهیه می شوند بدین صورت که ژل روی ناخن طراحی و سپس با اشعه ی فرا بنفش سفت می شود.

ناخن مصنوعی های ژله ای معایب و مزایایی دارند اول اینکه این ناخن ها مقاومت کمی داشته و برای خانم هایی که فعالیت روزانه ی زیادی دارند پیشنهاد نمی شود.اما از مزایای این ناخن ها مواردی همچون زیبایی مشابه ناخن های طبیعی دارند و همچنین این دسته از ناخن مصنوعی ها نیاز به رسیدگی ندارند و فقط کافیست با رشد ناخن از لاک های مات یا براق استفاده کنید.

 

خصوصیات مدل های جدید ناخن 2022

برخی خصوصیات طراحی مدل های جدید ناخن در سال جدید به طور کلی در موارد زیر جمع بندی شده است شامل :

 

لینک های مفید:
طراحی ناخن

 

  • رنگ ملایم : استفاده از رنگ های ملایم امسال بسیار مورد توجه بوده و رنگ های سفید ، صدفی ، کرم ، یاسی ، آبی ملایم ، صورتی ملایم ، سبز ملایم و برخی دیگر از رنگ ها از پرطرفدار ترین رنگ های سال هستند.
  • طراحی چند ناخن : در گذشته همه ی ناخن ها طراحی و یا رنگ آمیزی می شدند اما امسال طراحی یا رنگ آمیزی فقط روی دو یا سه انگشت انجام می شود و روی انگشتان دیگر رنگی ساده زده شده و یا بدون رنگ طراحی بسیار بسیار ظریف کار می شود.
  • نوع طرح : استفاده از طرح های بسیار برجسته شاید در گذشته پرطرفدار بود اما امروزه طرح های انتخابی بسیار ظریف و مختصر هستند و از خطوط ،گل های فانتزی یا اشکال ریز هندسی تشکیل می شوند.
  • جنس ناخن : اکثر افراد ناخن های ژله ای را به علت زیبایی و ظرافت بیشتر انتخاب می کنند. که البته برخی از افراد همچنان استفاده از ناخن های مقاوم تر را ترجیح می دهند.

برخی از مدل های جدید ناخن 2022

مدل های ناخن 2022

مدل های جدید ناخن 2022

مدل های جدید ناخن 2022

محافظت ناخنراه های محافظت ناخنمرکز کاشت ناخن در شهرک غرب