رقص یکی از انواع ورزشهایی محسوب می شود که در کنار القاء حس شادی و نشاط به تناسب اندام و سلامت جسمی و روحی افراد نیز کمک می کند.انواع رقص های مورد تدریس در مراکز آموزش رقص در شهر تهران شامل رقص های ایرانی ،عربی ، ترکی ، اسپانیایی ، هیپ هاپ ، سالسا ، چاچا و … می باشد.

هزینه کلاس های رقص به مواردی چون درخواست افراد برای آموزش خصوصی یا عمومی و همچنین به ساعتی که قصد آموزش دارند بستگی دارد و اگر شخصی قصد دارد آموزش رقص را فشرده و در مدت زمان کوتاه تری با ساعات بیشتر در طی روز آموزش ببیند باید هزینه بیشتری نسبت به هزینه ی معمول پرداخت کند.

هزینه کلاس رقص می تواند به میزان امکاناتی که در اختیار افراد قرار می گیرد نیز داشته باشد امکاناتی همچون صبحانه و ناهار بسته به ساعت حضور در کلاس و یا لباس های مناسب رقص و پذیرایی همگی در میزان هزینه ها مؤثر هستند.و هر قدر میزان امکانات ارائه شده بیشتر باشد به تناسب هزینه ها نیز بالا می رود.

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه کلاس رقص مؤثر است تعداد افراد هر کلاس و همچنین به تعداد رقص های آموزش داده شده نیز بستگی دارد.کلاس های خصوصی از قیمت بسیار بالاتر و کلاس های عمومی از قیمت کمتری برخوردارند و اما برخی کلاس های نیمه خصوصی با تعداد بسیار کم از قیمتی ما بین این دو برخوردار بوده و به علت بالاتر بودن سطح یادگیری در این کلاس ها نسبت به کلاس های عمومی با تعداد افراد زیاد ،بیشتر افراد این قبیل کلاس های نیمه خصوصی را ترجیح می دهند.

مطلب دیگر که در قیمت گذاری کلاس های رقص مؤثر است منطقه ای است که کلاس آموزش رقص در آنجا قرار دارد برای مثال قیمت کلاس رقص در شمال و غرب تهران بسیار بیشتر از مرکز ،شرق و جنوب شهر تهران است.

در برخی از آموزشگاه های دولتی کلاس های رقص با قیمت بسیار پایین تری برگزار می شوند و افراد می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و همچنین برخی باشگاه های بدن سازی در کنار کلاس های ورزشی خود به آموزش رقص نیز می پردازند و قیمت های بسیار پایین تری برای آموزش خود در نظر می گیرند.

 

معرفی کلاس آموزش رقص در تهران

کلاس رقص هیپ هاپ و شافل (باشگاه لایف استایل)

نشانی :  تهران – شهرک اکباتان – فاز یک – میدان هگمتانه – بلوک 2 C – روبروی هیئت مدیره

شماره تماس : 44633407-021  _  0930892739

آموزش رقص

باشگاه رقص آذری گروه اوتلار تهران

نشانی : تهران – خیابان پاسداران

شماره تماس : 09190396643

آموزش رقص

بهترین ها را به ما معرفی کنید.

لینک ما در اینستاگرام