انتخاب بهترین ریمل برای هر شخصی بسته به حالت چشم و مژه ها متفاوت است . آیا شما می دانید چگونه باید بهترین ریمل را انتخای کنید ؟ ما در ادامه ای مقاله تا حد امکان شما را با انواع ریمل ها آشنا خواهیم کرد تا در داشتن انتخابی درست کمک کرده باشیم . پس در ادامه ما را همراهی کنید .

انواع ریمل

  • ریمل مناسب برای مژه های پراکنده
  • ریمل مناسب بلند کننده مژه ها
  • ریمل حجم دهنده
  • ریمل فر کننده
  • ریمل مناسب مژه های کوتاه
  • ریمل مناسب برای بلند کردن مژه ها در تمام طول پلک
  • ریمل مناسب درشت کردن چشم ها
  • ریمل حجم دهنده و بلند کننده
  • ریمل های حجم دهنده و فر کننده

مطالبی که باید در مورد ریمل بدانید

ریمل برای مژه های پراکنده

برای مژه های کم پشت و فاصله دار که دید مژه ها و جذابیتشان را کاهش می دهد استفاده از ریمل، برای مژه های پراکنده مناسب است این دسته از ریمل ها باید برس شانه ای داشته و تک تک مژه ها را رنگ آمیزی کرده و با مواد ریمل بپوشانند تا با ضخیم شدن مژه ها ،پراکندگی آنها پوشانده شده و مژه ها پرپشت به نظر برسند .

ریمل بلند کننده مژه ها

ریمل های بلند کننده مژه ها دارای برس های نشانه دار هستند برس نشانه دار منظور برس هایی است که دانه های کوتاه و بلند و سفت دارد و قسمت های انتهایی آن مناسب بلند تر کردن مژه ها و حجم دهی به آنها است .

ریمل حجم دهنده مژه ها

این دسته از ریمل ها مخصوص حجم دهی به مژه ها بوده و می توانند با حجم کردن مژه های نازک و کم پشت را حجیم و زیبا جلوه دهد.این دسته از ریمل ها به سرعت می توانند حجم مژه ها را دو برابر کنند .

ریمل فر کننده

اگر مشکل مژه های شما صاف بودن و بدون حالت بودن آن باشد می توانید با برس های منحنی و حبابی ،مژه های خود را فر و خوش حالت کنید این دسته از ریمل ها چندان تأثیری بر حجم دادن و بلند کردن مژه ها ندارد و با کشیدن درست برس ریمل از پایین به بالا به راحتی می توانید مژه هایی خوش حالت داشته باشید .

ریمل مناسب مژه های کوتاه

ریمل هایی با برس های توپی و مواد غلیظ با خورده مژه ها برای بلند کردن مژه ها بسیار مناسب هستند و می توانند مژه های بسیار کوتاه را نیز بلند و زیبا جلوه دهند .

ریمل مناسب برای بلند کردن مژه ها در تمام طول پلک

مژه های کناری کوتاه هستند و رنگ آمیزی آنها با برس های مخصوص امکان پذیر است .برس های مخروطی می توانند مژه های بسیار کوتاه را بلند کرده و تمامی مژه ها را به طور یکنواخت پوشش داده و بر زیبایی چشم ها صد برابر بیفزایند و چشم کوچک را درشت تر جلوه دهند .

ریمل مناسب درشت کردن چشم ها

افراد زیادی از ریمل برای بزرگ کردن چشم هایشان استفاده می کنند ،اکثر ریمل ها این کار را برایتان انجام می دهند اما اگر به دنبال مناسب ترین ریمل ها برای این کار می گردید بهتر است از ریمل هایی با برس مخروطی شکل استفاده کنید تا مژهای گوشه ی داخلی خود را به طرف بیرون کشیده و موجب بزرگ تر نمایان شدن مژه ها شوید .

ریمل حجم دهنده و بلند کنند

این نوع از ریمل های کاربردی، همزمان برای حجم دادن و بلند کردن مژه ها استفاده می شوند .این ریمل ها برس های مستطیلی داشته و نمی تواند گوشه های کناری مژه ها را پوشش دهد اما موهای مژه را پر پشت و بلند می کند.

ریمل های حجم دهنده و فر کننده

برس های مارپیچی نوعی از ریمل های مخصوص برای حجم دادن و جدا کننده مژه ها هستند.این برس ها با شانه زدن مژه ها در کنار رنگ کردن آنها تک تک موهای مژه را از هم جدا کرده و با نظم آنها را فرم دهی کرده و مانند مژه مصنوعی ، مژه هایی زیبا و پرپشت ایجاد می کنند.

برخی از برترین برند های ریمل

شون – این لی – کالیستا – دوسه – ییو – اسنس- فلورمار-یل – یورن – اوریفلیم – بورژوا – مک – گلدن رز – پیررنه – میبلین

 

فروش انواع ریمل کایستا 

ریمل حجم دهنده بولد ولوم کالیستا

فروش انواع صابون های آرایشی و بهداشتی 

صابون عسل