• حاوی عصاره شتر مرغ همراه با خاصیت ضد آفتاب
  • قیمت محصول: ناموجود
  • سفید کننده و روشن کننده قوی پوست
  • رفع لک و پیس ها و جای جوش با استفاده مداوم

 

کرم سفید کننده با عصاره شترمرغ

کرم های سفید کننده در انواع مختلفی با مواد متفاوت تولید و عرضه می شود که برای داشتن پوستی سلامت بهتر است کرم ها را خوب بشناسیم و بدانیم پوست ما به چه چیزی نیاز دارد و از آن استفاده کنیم. یکی از مواد مورد نیاز که می تواند پوست را زیبا و سلامت نگه دارد استفاده از روغن شتر مرغ است این روغن که مشابه روغن بدن انسان است  می تواند جذب پوست شده و سلول های پوستی را تقویت  و درمان کند .

 

لینک های مفید:
خرید لوازم آرایشی

 

شتر مرغ از پرندگان بسیار مفید برای انسان است که از صددرصد این پرنده استفاده می شود یکی از این مواد که به طور گسترده در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد ، روغن شتر مرغ است .این روغن فواید زیادی برای پوست دارد و می توان آن را به صورت خام نیز مورد استفاده قرار داد و مانند کرم نرم کننده آن را به صورت یا هر قسمتی از پوست که مشکل دارد استعمال کرد .این روغن می تواند پوست را از خشکی شدید درآورده و نرمی و لطافت را به ارمغان بیاورد .

استفاده مستقیم از روغن شتر مرغ در کنار فواید فراوان ،چندان هم دلچسب نیست چون این روغن غلظت بسیار کمی داشته و بوی خاصی دارد که اکثر مردم این بو را دوست ندارند . این علل موجب شده تا افراد استفاده از این روغن را در مواد آرایشی بیشتر ترجیح دهند و مجبور نباشند از فواید شگفت انگیز این ماده ی طبیعی چشم پوشی کنند .

انواع کرم های نرم کننده و سفید کننده شتر مرغ به وفور در بازار یافت می شوند که اگر به درستی انتخاب و استفاده شوند با یک دوره استفاده می توان تأثیر گذاری آنها را به وضوح مشاهده کرد .روغن شتر مرغ به علت سازگاری با پوست در دوره ی استفاده جذب پوست شده و پوست را لطیف کرده و سلول های مرده و آسیب دیده را از پوست جدا می کند و می تواند با لطافت بخشی به پوست و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست مانع چین و چروک شده و تا حدودی چین و چروک های قدیمی را ترمیم کند .

مصریان و رومیان از سه هزار سال پیش از روغن شتر مرغ برای درمان سوختگی ها و درماتیت ،اگزما ، پسوریازیس ،خشکی پوست و مو و ورم مفاصل ، استفاده می کردند .از آن زمان تا کنون مردم در سراسر جهان از این روغن استفاده می کنند . شتر مرغ حاوی کنسانتره بالایی از اسیدهای چرب و ضروری امگا 3 ،امگا 6 و امگا 9 است که این ماده را برای استفاده در مواد آرایشی بسیار ایده آل کرده است .

روغن شتر مرغ به سرعت جذب می شود و ساعت های طولانی رطوبت را در پوست حفظ می کند و چون شتر مرغ هیچ نوع خوراک حیوانی نخورده و تنها از غذاهای گیاهی استفاده می کند در روغن این پرنده هورمون های رشد یا آنتی بیوتیک ها وجود ندارد و روغن این پرنده را از سالم ترین روغن ها برای لوازم آرایشی و بهداشتی، کرده است .

کرم شتر مرغ

روغن شترمرغ

خواص کلی کرم سفید کننده شتر مرغ بر پوست

  • مرطوب کننده پوست
  • درمان بیماری های پوست
  • تأثیرات ضد چروک
  • خواص ضد قارچ
  • تسکین درد های عضلانی
  • کمک به زیبای پوست ، مو و ناخن
  • درمان آکنه
  • خاصیت ضد آفتاب

کرم روغن شتر مرغ کیس بیوتی

کرم سفید کننده کیس بیوتی با بهره گرفتن از روغن شتر مرغ و عصاره شتر مرغ در کنار سفید کننده های طبیعی توانسته کرم سفید کننده ای با خواص اعجاب انگیز را برایتان ایجاد کند .و در کنار سفید کردن پوست ،لک و مک های پوست را کاملاٌ پوشش داده و با داشتن خواص ضد آفتابی خود هم از پوست در برابر نور خورشید حفاظت می کند و هم اثرات آفتاب سوختگر را از بین برده و پوستی صاف و شفاف به شما هدیه می دهد .

نکته ی قابل توجه این است که کرم های کیس بیوتی spf پایینی داشته و برای استفاده در روزهای آفتابی مناسب نیستند اما می توان از این کرم ها در روز های ابری به عنوان ضد آفتاب نیز استفاده کرد .

 

فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی در بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی

فروش صابون های آرایشی و بهداشتی اصل اصل

صابون طلا و خاویار 

صابون عسل