انواع برترین کرم پودر سفید کننده کیس بیوتی

Beauty case whitening powder cream

کرم پودر کیس بیوتی

 

کرم پودر ها از جمله کرم های مورد نیاز برای پوست هستند تا با درمان و پوشانندگی لک های پوستی چهره ای شاداب و زیبا برایتان بسازند . اما باید در انتخاب کرم پودرها نیز مانند دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی دقت کرد چون مستقیماً با سلامت و زیبایی پوست در ارتباط است .لوازم آرایشی باید در کنار زیبا سازی و پوشاندن عیوب پوست بتواند تا حدودی خاصیت درمانی نیز داشته باشد تا استفاده از آن به مرور زمان بر زیبایی طبیعی شخص بیفزاید .

در این مقاله قصد داریم شما را با کرم پودرهای سفید کننده میس بیوتی آشنا کنیم که در کنار پوشانندگی قوی لک و مک های پوستی با استفاده ی درست و مداوم بر لطافت و لک بری پوست کمک کند .

مشخصات کلی کرم پودرهای کیس بیوتی Kiss Beauty

  • رنگ این کرم پودرها بژ روشن است
  • وزن کرم پودر 50 گرم است
  • روشن کننده و سفید کننده قوی پوست بوده و برای پوست های سفید و گندمی و کسانی که علاقمند به سفید شدن پوستشان هستند ،مناسب است .
  • غلظت مناسب داشته و با مقدار کمی کاملاٌ لک و پیس ها و جای جوش را می پوشانند .
  • دارای تاریخ تولید و انقضاء هستند.

 

بهترین کرم پودر سفید کننده

کرم پودر با عصاره ی پرتقال سرشار از ویتامین C و  E  با سفید کننده گی دوبرابری همراه با لک بری و پوشانندگی قوی ، رطوبت رسانی و لطافت پوست . کرم پودر های کیس بیوتی به راحتی جذب پوست شده و حالت پوسته پوسته و برفک روی پوست ایجاد نمی شود . پوستی صاف و شفاف با انواع کرم پودرهای کیس بیوتی داشته باشید .

کرم پودرهای کیس بیوتی خاصیت ضد آفتاب داشته و در برابر اشعه های مضر خورشید از آسیب به پوست و آفتاب سوختگی جلوگیری می کنند . همچنین این کرم پودرها با رساندن ویتامین های مورد نیاز پوست و جلوگیری از تجمع سلول های ملانین غیر طبیعی ،پوست را قوی و محکم کرده و مانع چین و چروک های پوستی نیز می شوند .

کرم پودر کیس بیوتی
فروش و عرضه ی انواع کرم های سفید کننده کیس بیوتی
فروش انواع صابون های آرایشی و بهداشتنی
از بین برنده قوی لک و مک – جای جوش – آکنه – لطافت و نرمی پوست – روشن کننده و سفید کننده پوست – کلاژن ساز قوی – ترمیم آسیب های پوستی
مقاوم سازی پوست – ضد چین و چروک – درخشان و سفید کننده پوست – پا کننده و لایه برداری پوست
بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت
ضمانت کیفیت شش تا یکسال