معرفی انواع کرم پمپی کامان با معرفی برند کامان در ادامه : برند کامان برندی سوئیسی است که با ارائه ی محصولاتی سازگار با انواع پوست و مو در دنیا شناخته شده است.شرکت سیلانه ی سبز نمایندگی انحصاری محصولات کامان در ایران است که در کنار این برند ،برند های پریما و پنبه را نیز در بازار ایران عرضه کرده است.

محصولات کامان با فرمولاسیونی خاص و منحصر به فرد با تکیه بر دانش متخصصین و با برترین مواد اولیه مرغوب، مناسب برای انواع پوست و موی خشک ، چرب ، نرمال ، مختلط و حساس تولید و عرضه می شود.

شرکت سیلانه سبز انواع محصولات آرایشی و بهداشتنی کامان همچون : کرم های مرطوب کننده دست و صورت ، دستمال پاک کننده آرایش حاوی مواد مرطوب کننده ، پن های صورت و بدن ، کرم های آبرسان تخصصی ، دئودرانت ها ، ژل های شستشوی صورت ، بالم لب ، کرم های مرطوب کننده و آبرسان آقایان ، فیس واش های تخصصی ، اسپری و ژل های دئودرانت مردانه ،ژل اصلاح و … را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کرده است.

 

لینک های مفید:
خرید لوازم آرایشی

 

کرم های آبرسان تخصصی کامان

واتر بمب ،کرم های آبرسان تخصصی هستند که در 5 مدل شامل واتر بمب کلاژن ، Q10 ، ویتامین E ، ویتامین C ، پوست های حساس و واتر بمب تخصصی آقایان تولید و عرضه شده اند.

این کرم ها در حجم های 200 و 500 میلی لیتر بسته بندی شده اند و دارای 98 درصد هیالورونیک اسید هستند تأثیر گذاری این کرم ها تا حدی است که می توانند در روز های اول استفاده رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کرده و موجب کندی پیری زودرس در پوست شوند.

بالیاژ مو

معرفی برخی کرم پمپی کامان

لوازم آرایشی در انواع بسته بندی ها عرضه می شوند و شاید دیگر خود تجربه کرده باشید که برخی از بسته بندی ها مناسب نبوده و استفاده از محصول را سخت می کنند و حتی موجب ورود آلودگی ها به داخل مواد آرایشی می شوند از این رو ما قصد داریم برخی محصولات باکیفیت کامان با بسته بندی پمپی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین محصولات را در بهترین بسته بندی ها خریداری و مصرف کنید.

همان طور که می دانید کرم های پمپی روش مصرف بسیار ساده ای داشته و در هنگام مصرف، در هر بار فشار پمپ مقدار مناسبی کرم از ظرف خارج شده و کرم هدر نمی شود و دومین مزایای استفاده از این نوع بسته بندی ها این است که چون تماس مستقیمی به کرم وجود ندارد پس کرم همیشه بهداشتی باقی می ماند.

کرم مرطوب کننده پمپی کامان بلوبری

کرم مرطوب کننده پمپی کامان بلوبری

 

کرم کامان بلوبری از جمله کرم های آبرسان پمپی برای پوست های معمولی است.این کرم رایحه ای مطبوع داشته و حاوی ویتامین ها ، روغن ها و عصاره های مغذی برای پوست است که به خوبی می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کند و پوست را لطیف و نرم می کند .

کرم مرطوب کننده بلوبری حاوی روغن های آرگان  ، بادام و زیتون و همچنین آلوئه ورا است که در کنار آبرسانی به بهبود سریع التهاب های سطحی در پوست نیز کمک می کند.وجود ویتامین ب در این آبرسان به رفع آکنه در پوست و شادابی پوست کمک شایانی می کند.

از مزایای دیگر کرم کامان بلوبری این است که در هنگام استفاده روی پوست، جذب پوست شده و چربی اضافی روی پوست تجمع نمی کند و حس سبکی به پوست می بخشد.

 

کرم رطوبت رسان پمپی کامان آووکادو 

کرم رطوبت رسان پمپی کامان آووکادو 

کرم های مرطوب کننده کامان از چربی مناسبی برخوردار بوده و برای پوست های خشک و حساس بسیار مناسب بوده و برخلاف دیگر کرم های کامان از سطح چربی بیشتری برخوردار است تا بتواند به خوبی رطوبت و چربی مورد نیاز پوست های خشک و حساس را تکمیل کند تا پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.

کرم رطوبت رسان کامان آووکادو حاوی عصاره آووکادو ، آلوئه ورا ، گلیسیرین ، روغن آرگان ، روغن زیتون ، روغن بادام ، ویتامین E ، ب کمپلکس و انواع اسید آمینه مغذی پوست می باشند.

عصاره های موجود در این کرم موجب التیام و رفع آثار خشکی در پوست می شود و با ایجاد چربی متعادل و جذب عالی به بافت پوست ،پوست را نرم و شاداب کرده و در رفع چین و چروک های خفیف در پوست نیز مؤثر می باشد.

کرم رطوبت رسان آووکادو رایحه ای بسیار مطبوع داشته و برای پوست های خشک و حساس مناسب است اما برای پوست های چرب پیشنهاد نمی شود.این کرم با وجود چربی بالایی که دارد چون به خوبی جذب پوست می شود، پس چربی اضافی روی پوست باقی نمی ماند و پوست درخشان و سنگین نخواهد شد.

بهترین زمان استفاده از این کرم بعد از استحمام و شستشوی دست و صورت با مواد شوینده است همچنین استفاده شبانه از کرم، موجب تأثیر گذاری هر چه بهتر روی پوست های خشک خواهد شد.

 

کرم رطوبت رسان پمپی مردانه کامان

کرم رطوبت رسان پمپی مردانه کامان

برند کامان برای تمامی افراد محصولاتی باکیفیت دارد یکی از این محصولات کرم رطوبت رسان پمپی مردانه است این محصول استاندارد کیفیت از لابراتور اتو و گارنو سوئیس اشته و در مراقبت و حفظ سلامت پوست تأثیری مثبت دارد .این کرم مناسب با پوست مردان فرموله شده و برای آقایان با هر نوع پوستی مناسب است.

رایحه مطبوع کرم رطوبت رسان کامان مورد تأیید آقایان بوده و همچنین این کرم بر پایه آب فرموله شده است .هیالورونیک اسید موجود در این کرم به رطوبت رسانی و رفع و چین و چروک پوست کمک کرده و آثار پیری در پوست را کمرنگ می کند.

حافظت از پوست در برابر اشعه ی مضر خورشید ، جلوگیری از شل شدن پوست و درمان لک های قهوه ای پوست از دیگر مزایای کرم آبرسان مردانه است.این کرم با فرمولاسیونی سبک بر پایه آب تولید شده و انتخابی حرفه ای برای مراقبت از پوست است.

 

ویژگی های اصلی کرم های آبرسان کامان

  • با حجم 200 و 400 میلی لیتر
  • رطوبت رسانی قوی برای انواع پوست
  • التیام بخش
  • مات کننده و بدون ایجاد چربی اضافی روی پوست
  • قابلیت جذب عالی به انواع پوست
  • حاوی ب کمپلکس
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • رفع لک های قهوه ای پوست
  • شاداب کننده پوست
  • جلوگیری و رفع چین و چروک های سطحی در پوست
  • ترمیم کننده پوست های آسیب دیده
  • تغذیه پوست

انواع بمب های آبرسان

بمب های آبرسان یا همان واتر بمب های کامان در 4 دسته ی عسل ، کیوتن ، کلاژن و ویتامین C تولید و عرضه می شوند این آبرسان ها برای آبرسانی عمیق انواع پوست مناسب بوده و می توانند به خوبی از سلامت پوست مراقبت کنند و فقط کافیست بسته به نوع پوست خود بهترین نوع این واتر بمب ها را انتخاب کنید.

واتر بمب آبرسان عسل کامان برای انواع پوست های حساس ، مستعد قرمزی و خارش بسیار مناسب بوده و از خشک و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند

واتر بمب آبرسان کلاژن کامان محصولی عالی برای کلاژن سازی در پوست است که می تواند پوست را سفت کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد تا از پیری زودرس در پوست جلوگیری کند و التهابات پوست را نیز درمان کند.

واتر بمب آبرسان کیوتن و ویتامین E کامان با ترکیبات ضد چین و چروک از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و ترک ها و چروک های سطحی در پوست را محو می کنند. این محصول حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C بوده و موجب روشن شدن یک تا دو درجه ای پوست می شوند.