سال 1400 سالی پر دغدغه که با بیماری کرونا آغاز شده و این ویروس موزی توانسته با قدرتمندی تمامی برنامه های روزمره زندگی افراد را برهم زده و تغییر دهد. در دو سال اخبر بیماری کرونا برگزاری جشن های عروسی را نیز متفاوت کرده است و عروس و داماد ها ترجیح می دهند برای سلامتی خود و میهمانان جشن عروسی خود را در فضای باز برگزار کنند.

برگزاری جشن عروسی در فضای باز بسیار مورد پسند بوده و لازم است که باغ تالار های زیبا به عروس و داماد ها معرفی شود به همین منظور در این مقاله ما برخی از این باغ تالار ها را معرفی خواهیم کرد پس در ادامه ما را همراهی کنید.

بهترین باغ تالار در اطراف تهران -عروسی در فضای باز

معرفی لیست بهترین باغ تالار در اطراف تهران

1- باغ تالار آرشان

نشانی : تهران – لواسان – بلوار امام خمینی  – خیابان شهید اسدیان

شماره تماس : 09121493549  –   26556651-021

ظرفیت میهمانان : 50 تا 150 میهمان

باغ تالار آرشان واقع در لواسان مکانی بسیار زیبا و سرسبز با ویو شگفت انگیز از رودخانه و درختان زیبا فضایی بسیار شگفت انگیز و جذاب برای برگزاری جشن های شما ایجاد کرده است .کادر این باغ تالار از افراد مجرب با بهترین خدمات دهی به عروس و داماد و میهمانان انتخاب شده اند و با بهترین شکل ممکن از میهمانان پذیرایی به عمل می آورند.

سفره عقد در این باغ تالار در فضای باز با دکوراتیوی شیک و بی نظیر طراحی شده و همه چیز برای برگزاری جشنی رویایی و خاطره انگیز در باغ تالار آرشان آماده و محیاست.

 

2- باغ تالار آرشان

نشانی : غرب تهران – شهریار – کیلومتر 16 جاده مخصوص – بلوار کرمان خودرو

شماره تماس : 09197674032

ظرفیت میهمانان : 450 نفر میهمان در مساحت 10 هزار متر
باغ تالار آرشان واقع در شهریار با مدیریت آقای رزاقی در غرب تهران مکانی بسیار وسیع و زیبا که محیطی بسیار شیک و رویایی برای برگزاری جشن عروسی خاطره انگیز می باشد. ورودی این باغ تالار اختصاصی و بسیار شیک می باشد و امکان برگزاری مراسم در زمستان هم محیاست.

سالن این باغ تالار سقف بلندی داشته و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در این باغ تالار سرو می شود.آبنمای گرمسیری باغ آرشان نمایی بسیار شیک و زیبا به دکوراتیو این محیط بخشیده است. داشتن پارکینگ اختصاصی از دیگر مزایای این مجموعه بوده  همچنین سفره عقدی بسیار مجلل در باغ تالار آرشان برای عروس و داماد ها آماده شده است.

 

3- باغ تالار ملک

نشانی : تهران – ملارد – چهارراه ملارد – جاده قشلاق

شماره تماس : 09122636406  –  65406393-021

ظرفیت : 100 تا 600 نفر میهمان

باغ تالار ملک با مدیریت عبدالملکی واقع در ملارد با فضایی بسیار شیک و بی نظیر با مدرن ترین و بروزترین تجهیزات و امکانات بی نقص با آفرهای ویژه آماده پذیرایی در جشن های شما می باشند.این باغ تالار دارای دو سالن مجزا بوده و به زیبایی و با لوازمی لوکس چیده شده و انواع با کیفیت ترین غذا ها در این باغ تالار سرو می شود .
باغ تالار ملک با ظرفیت بیش از 600 نفر و دارا بودن پرسنل حرفه ای جشنی رویایی و خاطره انگیز برای آقا داماد ها و عروس خانم ها در فضایی بسیار شیک رقم خواهد زد.

از مزایای این باغ تالار می توان به اتاق عقد مجزا با دکوراتیوی زیبا و جذاب آن اشاره کرد که برای عروس خانم ها بسیار حائز اهمیت است .این باغ تالار با سالن های مجزا دارای آسانسور و پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.

4- باغ تالار الماس

نشانی : تهران – گرمدره – خیابان تاجبخش – خیابان معراج

شماره تماس : 88028517-021

ظرفیت : 300 نفر
باغ تالار الماس تهران واقع در گرمدره یکی از لوکس ترین و مجلل ترین باغ های منطقه گرمدره می باشد .این باغ تالار با عمارتی باشکوه به مساحت 10 هزار متر ظرفیت 300 نفر میهمان را دارا است.
باغ تالار الماس با سابقه ی 20 ساله در برگزاری مراسم های ازدواج ،عقد و نامزدی ،سالگرد ،تولد و … عمارتی بی نقص برای برگزاری مراسم های شما می باشد .پرسنل این باغ تالار مجرت و حرفه ای بوده و در خدمات پذیرایی و میزبانی کاملاٌ خبره هستند.از امتیازات دیگر این باغ تالار آشپزخانه حرفه ای و سرو غذاهای به روز و با کیفیت است .
در دکوراتیو این مکان از جدیدترین متد روز در طراحی، گل آرایی و شمع آرایی بهره برده شده و دکوراسیونی خاص و شگفت انگیز با محیطی آرامش بخش ایجاد کرده است.قسمت های مختلف باغ تالار الماس شامل: دو سالن مجزا ،چایخانه سنتی ، اتاق عقد و جایگاه عقد  ،برکه و آبشار در فضای باغ

5- باغ تالار سفید

نشانی : کرج – جاده مخصوص تهران کرج – قبل پل کلاک – خیابان طالقانی – خیابان باغبان محمدی
شماره تماس : 09123156510 – 02632323278
باغ تالار سفید در سال 1393 در کرج شروع به کار کرده این باغ تالار شامل باغ فرانسوی بزرگ و دو سالن لوکس به ظرفیت 500 نفر میهمان دارد. این باغ تالار دارای اتاق عقد مجزا ،لابی شیک با طراحی کلاسیک ،سفره خانه و پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 100 خودرو می باشد.

باغ تالار سفید با عمارتی زیبا و معماری مدرن و دیزاینی جدید و متفاوت همراه با پرسنل خبره و دوره دیده آماده ی برگزاری مراسم شما به بهترین شکل ممکن با پذیرایی بی نقص در خدمت عروس و داماد ها می باشد .

جشن عروسی رویایی و خاطره انگیز در محیطی شیک و شادی آفرین در باغ تالار سفید انتخابی مناسب برای عروس خانم ها و آقا داماد ها.