پیری زودرس پوست امروزه بسیار زیاد شده و افراد خیلی زودتر از انتظار دچار چین و چروک و افتادگی پوست می شوند پس باید تا دیر نشده راهکارهای مناسبی را در پیش بگیرند تا از بوجود آمدن این مشکلات پیشگیری کرده و یا قبل از اینکه دیر شود آن را درمان کنند.

راهکارهای خانگی برای جوانسازی و لیفت پوست مانند ماسک های خانگی و شرکتی و استفاده از دستگاه های خانگی جوانسازی و لیفت صورت وجود دارد اما برخی ترجیح می دهند سریع تر به نتیجه برسند پس روش های کلینیکی را ترجیح می دهند.

روش های کلینیکال برای هر پوستی متفاوت است تا بهترین نتیجه ی جوانسازی پوست حاصل شود.بهترین دستگاه های جوانسازی پوست در کلینیک ها برای انواع پوست ها متفاوت است و ما سعی می کنیم برخی از بهترین روش ها و دستگاه های جوانسازی پوست در کلینیک ها را به شما معرفی کنیم.

روش های کلینیکال جوانسازی پوست به روش هایی گفته می شود که به کمک تجهیزات مدرن نظیر لیزر ،اواج رادیویی، تزریق ژل و … موجب رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست می شود.برای بهرگیری هرچه بیشتر از دستگاه های جوانسازی باید از بهترین این دستگاه ها استفاده شود که برای رسیدن به این مقصود باید از پوست نمونه برداری شده و طبق تصمیم دکتر روش مناسب انتخاب شود.

شاید به طور کلی بتوان گفت بهترین دستگاه های جوانسازی برای افراد مختلف متفاوت است چون جنس و خصوصیات پوست افراد متفاوت است و هر نوع دستگاهی برای نوع پوست خاصی مثمر ثمرتر بوده و کارایی بهتری دارد پس انتخاب بهترین دستگاه برای پوست خود را به پزشک متخصص بسپارید تا بعد از بررسی و نمونه برداری از پوست نتیجه ی نهایی را به شما اعلام کند.

معرفی بهترین دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه هایفوتراپی برای جوانسازی پوست

دستگاه هایفوتراپی برای جوانسازی پوست

دستگاه هایفوتراپی (HIFU) با امواج رادیویی و با شدت بسیار بالا کار می کند.این امواج مشابه با امواجی هستند که در سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرند و فقط کمی متمرکز تر عمل می کنند و با تحریک پوست کلاژن سازی را افزایش می دهد.در استفاده از این دستگاه نیازی به بیهوشی نبوده و در زمان کوتاهی اجرا می شود و همچنین این روش غیر تهاجمی می باشد.

اکثر افراد دستگاه هایفوتراپی را از بهترین روش های جوانسازی می دانند چون این دستگاه غیر تهاجمی بوده و نیازی به برش و بخیه ی پوست نیست و درد و عوارضی ایجاد نمی شود.این روش درمانی یک تا سه جلسه و در حدود سه ماه زمان برده و می تواند افتادگی غبغب را کاهش داده و همچنین چین و چروک ها و طرح نامناسب لبخند را اصلاح کند.

دستگاه کربوکسی برای جوانسازی پوست

دستگاه کربوکسی برای جوانسازی پوست

دستگاه کربوکسی زیر شاخه ای از روش مزوتراپی بوده و برای درمان سیاهی دور چشم ،کاهش چین و چروک ،کاهش چربی های اضافی پوست درمان افتادگی و شلشدگی پوست و کاهش سلولیت استفاده می شود.این دستگاه با گاز کربن دی اکسید عمل جوانسازی پوست را اجرا می کند و هیچ عوارضی از عملکرد این دستگاه بر روی بدن و پوست ایجاد نمی شود.این روش نیز کم تهاجمی بوده و در حدود 7 تا 10 جلسه زمان نیاز دارد.

عملکرد دستگاه کربوکسی بدین صورت است که گاز دی اکسید کربن را وارد سلولهای زیر پوست کرده و سلول های مرده را از بین می برد تا کلاژن سازی در پوست تحریک شده و با افزایش خون رسانی تولید سلول های جدید آغاز شود.

 

دستگاه اندولیفت برای جوانسازی پوست

دستگاه اندولیفت برای جوانسازی پوست

دستگاه اندولیفت با تابش پرتوهای لیزر به بافت پوست موجب بالا کشیده شدن بافت پوست می شود و با این کار چین و چروک صورت محو خواهد شد و همچنین کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد.در این روش پرتو لیزر به ضخامت یک تار مو به زیر پوست نفوذ کرده و بافت پوست را تجزیه می کند تا پوست بالا کشیده شود.این روش کم تهاجمی بوده و در یک جلسه انجام می شود و روشی بسیار به صرفه و مناسب برای جوانسازی پوست می باشد.البته توجه داشته باشید که نوع دستگاه کاربردی برای پوست شما باید با توجه به نظر پزشک باشد.

 

دستگاه فرکشنال برای جوانسازی پوست

دستگاه فرکشنال برای جوانسازی پوست

دستگاه فرکشنال CO2 با دی اکسید کربن عمل جوانسازی را اجرا می کند بدین ترتیب که با تابش پرتو لیزر به بافت پوست چین و چروک های پوست ،لکه ها و خال هایی که بر اثر تابش نور خورشید ایجاد شده اند و همچنین جای زخم ناشی از آکنه ها و جوش ها را از بین برده و پوست را شفاف و شاداب کند.

استفاده از دستگاه فرکشنال برای پوست هایی که افتادگی شدید دارند بسیار کاربردی خواهد بود.در استفاده از این دستگاه دو روش لایه برداری و بدون لایه برداری وجود دارد که اکثر پزشکان روش بدون لایه برداری را پیشنهاد می دهند که علت آن کوتاه تر شدن دوره ی نقاهت است که البته عوارض ناخوشایندی در هیچ یک از این دو روش وجود ندارد.

 

دستگاه آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوست

این دستگاه از روش های کم تهاجمی بوده و با امواج رادیویی با نفوذ به لایه پوست کلاژن سازی را افزایش می دهند همچنین این امواج فیبروپلازی بدن را فعال کرده و به کلاژن سازی بیشتر و تنظیم آن کمک شایانی می کنند.در این روش درمانی منافذ پوست بهبود یافته ، جای زخم از بین می رود و پوست سفت می شود و آکنه های کیستی ،ترک و چین و چروک های پوست نیز کاهش یافته و محو می شوند.

سخن پایانی

برای انجام لیفت و جوانسازی پوست حتماٌ به پزشکی متخصص مراجعه کنید و اگر به تبهر پزشکی که به او مراجعه کرده اید اطمینان دارید انتخاب دستگاه مناسب برای جوانسازی پوستتان را به پزشک بسپارید تا با بررسی و نمونه برداری از پوستتان بهترین پیشنهاد را برایتان داشته باشد.

مارا همراهی کنید در پیج اینستاگرام ایرانا بیوتی