مشخصات کرم سفید کننده زیتون کیس بیوتی

یکی دیگر از مواد بسیار مفید برای پوست و مو و بدن شما استفاده از زیتون است ،روغن زیتون از سالم ترین روغن های موجود بوده و استفاده از آن به هر شکلی مفید خواهد بود . استفاده از روغن زیتون برای استعمال بر روی پوست و مو مرسوم است و این روغن به تنهایی هم می تواند برای پوست های خشک و لک و پیس و درمان جای آفتاب سوختگی ها مفید باشد و استفاده از این روغن بر روی مو می تواند موهای خشک و زبر و بدحالت را به طور شگفت انگیزی نرم و خوش حالت کند .

کرم های سفید کننده کیس بیوتی با ترکیباتی تولید شده اند تا بتوانند با انواع پوست ها تطابق پیدا کرده وبا استفاده مداوم به مرور زمان لک های قهوه ای و جای سوختگی در پوست را از بین برده و پوست شما را به طور طبیعی روشن و براق کند و پوست را یک تا دو درجه سفید تر نماید .

کرم های کیس بیوتی حاوی مقدار کافی ویتامین C و  E ، اسید اولئیک ، گلیسیرول  هستند که می توانند موجب تغذیه پوست و حفظ رطوبت و همچنین سفیدی و درخشندگی به صورت کاملاً طبیعی بر روی پوست می شود .اسید اولیک برای افزایش ماندگاری فلپ های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند این فلپ ها می توانند برای ترمیم پوست های آسیب دیده و در جراحی های پلاستیک موجب ترمیم سریع تر پوست شوند .بکار بردن اسید اولیک در این کرم برای ماندگاری فلپ های پوستی، می توانند موجب سلامت بیشتر و ترمیم پوست های آسیب دیده شوند .

 

فروشگاه آنلاین فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

فروش صابون های آرایشی و بهداشتنی

صابون طلا و خاویار

ضد لک و پیس ها و جای جوش – سفید و روشن کنند پوست – لطافت و مرطوب سازی پوست

صابون عسل

ضد چین و چروک – پاکسازی پوست – ضد لک – لطافت بخشی به پوست

لایه بردار فایر لاولی

لایه برداری قوی – پاکسازی پوست

 

گروه ساختمانی نقاشی لوکس تهران

با کیفیت ممتاز و قیمت استثنایی و ضمانت اجرایی