اکستنشن چیست؟ و انواع آن

اکستنشن چیست ؟ اکستنشن انواع مختلفی دارد مانند : اکستنشن مژه , اکستنشن مو , اکستنشن ابرو

اکستنشن چیست …اکستنشن مو

اضافه کردن مو به موهای طبیعی را اکستنشن میگویند .شایدبرای شماهم اتفاق که موهای خود را کوتاه کرده باشید و پس از مدت کوتاهی پشیمان شده باشید این میتواند روشی باشد برای اینکه شما به موهای خود طول و حجم بدید که البته انواع مختلفی دارد که در ادامه آنها را نام خواهیم برد .

اکستنشن چیست

 

لینک های مفید:
اکستنشن ابرو

 

اکستنشن چیست

اکستنشن مو به دونوع کلی تقسیم میشود :

1. اکستنشن مو طبیعی

در این روش از موهای طبیعی انسان استفاده میشود که کیفیت بالایی دارد و همچنین قیمت بالاتری به نسبت روش های دیگر دارند .

2. اکستنشن مو مصنوعی

در این روش محدودیت در طول و حجم مو دارید بدلیل اینکه وزن بیشتری نسبت به موی طبیعی دارد و ممکن است به پوست سر فشار بیاورد و باعث ریزش مو شود .

 

اکستنشن چیست ؟

انواع اتصال اکستنشن مو به موهای طبیعی

1. اکستنشن با چسب کراتین

2.اکستنشن با استفاده از رینگ

3.اکستنشن به روش دوخت مو

4. اکستنشن به روش لاینی

5.اکستنشن حرارتی

برای نوضیحات بیشتر میتوانید به صفحه آن مراجعه کرده و اطلاعات مربوطه را کسب کنید .

 

لینک های مفید:
میکروبیلدینگ

 

اکستنشن چیست ؟

اکستنشن ابرو

در این روش هم با کردن مو به ابرو برای پرکردن ابرو مورد استفاده قرار میگیرد برای کسانی که ابروهای کم پشتی دارند و نمیخواهند از روش های مانند تاتو و غیره استفاده کنند میتوانند از این روش استفاده کنند . تارهای ابرو با استفاده از چسب های مخصوص به ابرو اتصال داده میشود در نظر داشته باشید که این روش مانند روش های دیگر ماندگاری ندارد مثلا در میکروبیلدینگ ابرو تا یک سال ماندگاری دارد ولی در این روش در حدود یک ماه البته بسته به نگهداری و مراقبت از آن دارد  این روش برای کسانی مناسب است که میخواهند ابروهای متفاوتی برای مدت کوتاهی داشته باشند مناسب است و نگهداری سختتری نسبت به میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو دارد .

همچنین لازم به ذکر است که این روش هم نیاز به ترمیم دارد .

اکستنشن چیست

اکستنشن چیست

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از روش هایی است که میتوان برای پرپشت کردن ابروها بصورت موقت از آن استفاده کرد . این مسئله میتواند یکی از مسائلی باشد که خیلی از خانوم ها به آن توجه میکنند و دنبال روشی برای زیباتر کردن مژه های خود هستند .

اکستنشن مژه به چند صورت انجام میشود :

1. اکستنشن به روش تار به تار

2.اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی)

3. اکستنشن مژه مگا والیوم

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

اکستنشن مژه ظریفتر از مژه مصنوعی کاشته میشود در نتیجه تفاوت چندانی با مژه های خودمان ندارد اما مژه مصنوعی تقریبا در نگاه اول قابل تشخیص میباشد .

اکستنشن چیست

اکستنشن چیست

تفاوت اکستنشن با کاشت مژه

در روش کاشت از موی طبیعی استفاده میشود و ماندگاری بیشتری نسبت به اکستنشن مژه دارد در صورتی که در اکستنشن مژه از تارهای مصنوعی استفاده شده و عمر کمتری نسبت به کاشت مژه دارند .

سالن زیبایی ایرانا بیوتی یکی از مجهزترین و بزرگترین و کاملترین مجموعه های آرایشی در شهرک غرب تهران میباشد که بصورت تخصصی و تحت نظر مجربترین و حرفه ای ترین کادر در تمام زمینه ها که شامل انواع گریم و میکاپ ,گریم و میکاپ تخصصی عروس ,رنگ و مش (هایلایت مو ,آمبره و سامبره,بالیاژ و . . .),کوپ و پیتاژ مو,انواع شینیون ,انواع خدمات ناخن( کاشت و ترمیم ناخن ,طراحی ناخن,مانیکور و پدیکور و . .

.),انواع خدمات ابرو و مژه (اصلاح ابرو ,رنگ ابرو ,میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ  ,فیبروز و اکستنشن و. . . ),انواع خدمات مو ( اصلاح مو ,رنگ مو اکستنشن مو و  . . . ),اپیلاسیون .

 

انواع خدمات آرایشی و پیرایشی

انواع خدمات آرایش مو ،شینیون تخصصی مو ، شینیون عروس ، رنگ مو لایت ، میکرونیدلینگ صورت ، بوتاکس مو ، مزوتراپی مو سر ، جوانسازی پوست ، سامبره ، فیکانتور لب ، تاتو موقت ، ویتامین مو ، اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ،بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، اکستنشن مو ، گریم و میکاپ عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش مو ، آمبره موی کوتاه و بلند ،

میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتینه مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات آرایشی و زیبایی و اکستنشن چیست ،از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید  .