معرفی جدیدترین متد ها و میکاپ های آرایشی برای سال 2022. همانطور که میدانید در سالهای اخیر مدها از آرایش های غلیظ به میکاپ های لایت تغییر کرده که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت. در ضمن علاقه مندان میتوانند با کلیک بر روی لینک زیر سالن های برتر را به همراه نمونه کار در زمینه میکاپ لایت ببینند.

مقدمه ای بر میکاپ لایت

بسیاری از خانم ها برای برجسته کردن جذابیت خود از آرایش صورت و میکاپ لایت استفاده می کنند . نوع آرایش می تواند از طبیعی (سبک) تا پر زرق و برق دار (سنگین) متفاوت باشد . امروزه میکاپ لایت یا اروپایی در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است ، این نوع آرایش کاربرد زیادی دارد و مناسب بسیاری از مکان ها و موقعیت ها است .

در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با تاثیر میکاپ لایت بر روی چهره در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، امیدواریم با مطالعه این مقاله آگاهی شما در این زمینه کامل گردد . با ایرانابیوتی همراه شوید…

بهترین سالن زیبایی در تجریش غرب تهران

ترفندهای میکاپ لایت و اروپایی

میکاپ لایت یا میکاپ اروپایی که امروزه با نام های مختلف مانند آرایش دخترانه ، آرایش ملایم و آرایش سبک شناخته شده است ، باعث ایجاد یک حالت طبیعی بر روی صورت شما می شود . کلمه لایت در انگلیسی به معنای روشن است ، به همین دلیل با توجه به رنگ های روشنی که در این سبک آرایش مورد استفاده قرار می گیرد ، نام میکاپ  لایت برای این سبک آرایش انتخاب شده است . به عنوان مثال در میکاپ لایت از رژلب های تیره و پررنگ ، مژه ها و آرایش چشم غلیظ استفاده نمی شود و تمامی رنگ هایی که در این نوع آرایش مورد استفاده قرار می گیرد ، طبیعی و نچرال می باشند .

اگر بخواهیم به صورت تخصصی این نوع سبک آرایش را معرفی می کنیم میکاپ لایت به آرایشی گفته می شود که طرح ساده ای داشته باشد و نهایتا چیزی که در صورت شما دیده می شود حداکثر سه رنگ مکمل و روشن باشد . تمامی رنگ ها در این روش با یکدیگر متناسب هستند و برای چشم ها به هیچ عنوان از خط های پهن و دنباله دار در این سبک استفاده نمی شود . به عنوان مثال انجام میکاپ خطی ، برش دار یا حلقوی در این سبک هیچ جایگاه و معنایی ندارد .

بهترین سالن زیبایی در ملارد تهران

تاثیر میکاپ لایت بر روی چهره

همان طور که می دانید هر چهره ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که با انجام میکاپ لایت زیباتر و جذاب تر خواهد شد . یکی از مهم ترین تفاوتی که میکاپ لایت با آرایش تند و غلیظ دارد چهره شما به طور کامل تغییر نخواهد کرد و در نتیجه کار چهره شما در همان حالت طبیعی زیباتر خواهد شد . امروزه بسیاری از دخترخانم های جوان و نوجوان این روش را برای شرکت در مراسم های مختلف بزرگ و کوچک ، مهمانی ها ، دانشگاه و اداره به میکاپ سنگین و غلیظ ترجیح می دهند .

این نوع سبک آرایش با توجه به ویژگی هایی که دارد به خانم های جوان و نوجوان توصیه می شود . به علاوه اگر از آن دسته از افرادی هستید که آرایش صورت خود را براساس فصل انجام می دهید ، بهتر است بدانید میکاپ  لایت برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است . در میکاپ  لایت برای آرایش لب از زنگ های طبیعی مانند رنگ نود یا همان رنگ پوست ، رژلب گوشتی ، صورتی روشن و غیره استفاده می شود . هم چنین برای میکاپ چشم هم از رنگ های بسیار ملایم و اسموکی استفاده می گردد .

یکی از رنگ های پرطرفدار در میکاپ لایت اسموکی رنگ قهوه ای می باشد . خط چشم ظریف ، مژه های کم ریمل و طبیعی از دیگر ویژگی های میکاپ لایت است .

خدمات پوست و مو

معرفی مرکز تخصصی میکاپ لایت

سالن زیبایی ایرانابیوتی به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون عروس ، بوتاکس مو ، سامبره ، تاتو موقت ، اکستنشن با موی طبیعی ، بوتاکس ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، فیبروز ابرو ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، گریم و کانتورینگ صورت ، براشینگ مو ، رنگ و مش ، آمبره موی کوتاه و بلند ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ،  کراتین مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود .